Aren'in dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı.
-Ben kendisini zaten çok iyi tanıyorum. Ve eminim o da beni çok iyi tanıyordur değil mi Efsa?
Dogol mo ofso off çok utanıyorum-Ne, nerden tanışıyorsunuz? Efsa bana niye söylemedin!
-Ee, sey aynı yerde yasiyormusuz. Asansörde pek de hoş olmayan bir karşılaşma yaşadık..
"Hoş olmayan mı? Yüzüm güzel değil mi? Yoksa fiziğimi mi begenmedin?"
dedi aren sırıtarak. Yüzüne yumruk atmamak için kendimi zor tuttum. Elif ve yanındaki çocuk anlam veremedikleri için bir ona bir bana bakıyordu. "Estağfirullah canım taş gibi çocuksun, beğenmemek ne haddime! Ama dilin fazla uzun sanki ya." Çocuk taş gibiydi şimdi. Yalan yok ama BENİ UTANDIRMAK ZORUNDA MI?!"Bilirsin dil bazenleri önemlidir."
Anasını ama ya sapik adam ALLAH'IM YARDIM ET!
Elif ve yanındaki çocuğun ağzı açık kaldı. Tabi her şeyin içine sıçtıktan sonra "Niye öyle bakıyorsunuz? Konuşmak için dondurma yemek için falan dil çok yardımcı oluyor." dedi. Elif kahkaha attı ve bana imalı şekilde baktı. Niye öyle bakıyor lan bu! Somurtarak yanımıza gelen garsona siparişmi verdim. Kahve ve bol çikolatalı bir tatlı almıştım.-Spor mu yapıyorsun?
-Efendim?
-Spor mu yapıyorsun dedim. Her zaman kalorisi çok şeyler yiyorsun galiba. Ama fiziğin çok güzel, sevdim.
-Evet ayı gibi yiyorum Arencim. Hesabı da hep erkeklere kitlerim.
-Benlik sıkıntı yok güzelim buyur dünyaları al.
-Allah belanı vermesin. Yemiyorum iştahım kaçtı.Bizim atışmamızı dinleyen Elif yine kahkaha attı. "Çok yakışıyorsunuz ya bence siz birbirlerinizi bir düşünün. Hem aynı yerde çalışacaksınız hep bir arada olursunuz. Çok güzel olmaz mıydı?"
Aynı anda ben olmazdı derken Aren de olurdu dedi. Yanımdaki yakışıklıya tip tip baktım. Bana bakıp sırıttı. Ve tatlıyı yememi söylermiş gibi baktı. Eh bu kadar naz yapmak bana yeterdi zaten açlıktan gebericem oğlum. Ne gururundan bahsediyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK ADAM
RomanceAşk bu bayım. Aşk da korkaklığa yer yok.Korkarsınız kaybedersiniz.