4.Bölüm

14 4 25
                                    

"OBEZ!"

"Kaçın yoksa sizi de yer!"

"ŞİŞKO"

Söylenenleri duymazdan gelip arkadaşlarımın yanına koştum tam selam verecekken Lale sözümü böldü.
"Efsa, yanlış anlama ama biz artık senle arkadaş olmak istemiyoruz. Çok çirkinsin yanında durunca bizde zorbalanıyoruz."

"Ama..böyle olmayı ben istemedim"

"Umrumuzda değil Efsa. SENDEN NEFRET EDIYORUZ ANLAMIYOR MUSUN? ANNEN BABAN BILE SENI SEVMIYOR İĞRENÇ BİR İNSANSIN!"

Ben.. Ben iğrenç biri değilim.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yerimden sıçrayarak uyandım. 13 yıl önceki şeyler neden birden bire yine rüyama girmişti ki. Kaçtığım şeyler niye peşimi bırakmıyordu? Geçmiş geçmişte kalmıştı..
Mutfağa gidip bir bardak su içtim. Sonra odama geri dönüp saatin kaç olduğuna bakmak için telefonumu elime aldım. Saat 4.30'tu... Derin bir iç çektim ve uyumak için telefonumu kapattım ve yanıma koydum. Yatakta bir sağa bir sola döndüm ama uykum gelmiyordu. Pes edip telefonu elime aldım ve instagrama girdim. Girmemle birlikte birinden mesaj gelmesi bir oldu. Kaşlarımı çatıp kimin yazdığına baktım. Ve ismi görmemle şok oldum.


AREN
_________________________________________
-Güzelim neden bu saatte aktifsin?

+Bismillah daha yeni girdim. Aktif olmamı bekliyordun?

-Hayır sadece attığın postlara bakıyordum ama öyle de diyebilirsin.

+OHA SAPIK

-Sapık değilim. Sapığınım güzellim:D

+AREN SEN BANA MI YÜRÜYORSUN ASLANIM!?

-Yoo...
-Bildiğin koşuyorum

+YAVAŞ OLM

-HSKQMXGKA
-Neyse Efsa değiştirme konuyu neden aktifsin?

+Uyku tutmadı. Asıl sen neden aktifsin?

-Paylaştıklarına bakıyorum dedim ya kızım.

+Yaaaa kızın mıyım gerçektennnn

-Evet ama istersen karım da olabilirsin

+YUH YAVAŞ

-Şaka yapıyorum Efsa. Ciddiye mi aldın :D

+Hayır, ben uyuyacağım iyi uykular.

-Peki, güzelim iyi uykular
_________________________________________

Ellerimi yanaklarıma götürdüm yanıyordum. Utançtan değildi dimi? Sadece hava sıcak diyedir umarım..
Bu çocuk beni deli ediyordu. O nasıl şaka ya..

İnstagram'dan çıkıp Netflix'e girdim. 1 saat kadar film izledikten sonra sıkıldığım için filmi kapattım ve uyumayı denedim. Yarın tatildi bu yüzden alarm kurmadan uyudum.


Saat 10 gibi uyanmıştım. Hâlâ çok uykum vardı ama bütün günü uyuyarakta geçiremezdim. Kahvaltı yapmadan önce duş almaya karar verdim. Odamın içinde kendime ait banyo vardı.. Banyoya girip üstümü çıkardım ve suyu açtım. Soğuk bir duş eminim beni daha iyi hissettiricekti. Duş alırken aklıma gördüğüm rüya geldi. Eskiden kesinlikle fazla kiloluydum, çirkindim, evet. Bunu kabullenmiştim o zamanlar ama en yakın arkaşımın benden nefret ettiğini söylemesi beni çok kırmıştı. Eve gidip saatlerce ağlamıştım. Bir kaç gün boyunca doğru düzgün hiçbir şey yememiştim. Canım çekmiyordu...İlk kez o zaman iştahım hiç yoktu. Kendimden nefret etmeye başlamıştım. Ve bu nefretim hiçbir zaman geçmemişti. İçimde hep kanayan bir yara, bir boşluk vardı. Acı acı gülümsedim..Ne oldu? Ruhun bedenine acı veriyor değil mi? Sığmıyor için içine... Bu dünya birden bire gözüne iğrenç göründü değil mi? Yalnızsın.. Etrafında onlarca insan var ama sen yalnızsın. Etrafında çok insan olsa da yalnız olabilir bir insan. Onu anlayan kimsesi olmayınca da yalnız olabiliyor insan. Ve ben yalnızdım. Anlayanım yoktu. Hep sitem ederdim insanlara. Ailelerinin kıymetini bilmedikleri için. Oysa benim babam hiç sevmemişti beni. Hiç sarılmamıştı güzel kızım diyerek. Hiç okşayıp öpmemişti başımı. Hiç taramamıştı annem saçlarımı. Sorun değildi. İnsanlar beni sevmek zorunda değildi. Kimse beni sevmek zorunda değildi. İnsandık ve elbet birilerinden nefret ederdik. O birilerinin ailemiz olması bunu değiştirmezdi, değiştirmedi de.

Suyu kapattım ve bornozumu giyip dışarı çıktım. Giyinmek için kıyafetlerim için ayırdığım odaya gittim. Rahat bulduğum bir kıyafet seçtim ve giydim. Sonra da kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.

~2 saat sonra~

SALAK KARI! GİTME O ADAMLA OĞLUM GÜL GİBİ ÇOCUĞU BIRAKIP NİYE O ADAMLA GİDİYORSUN! OF AĞLİCAM GALIBA!!!!

Film izlerken birden zil çaldı. Kim gelmişti? Birini beklediğimi hatırlamıyordum. Söylenerek kapıya doğru gittim. Açtığımda karşımda gördüğüm kişiyle birlikte gözlerim açıldı ve bir küfür savundum. O niye burdaydı?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazdığım en uzun bölüm... Bölümleri daha fazla uzatıcam. Merak etmeyin aşklar sonraki bölümde Efsa şirkete gitmeye başlicak. Yaniiii Aren'le daha fazla birlikte olmaya başlicaklarrrr. Sonraki bölümü yarın akşam atıcam takipte kalın canlarrrr
 (\   (\
   („• ֊ •„)
  O♡O

KORKAK ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin