30 Mayıs 2024 güncellemesi
Bu kitabi silmiştim geri yüklemek istedim çünkü why not ama yaz tatiline kadar elimde olan bölümleri atıcam sonra ise yaz tatilinde devam edicemİyi okumalar~
Jeongin~
Yüzüme vuran güneş ışığı ile uyanmıştım. Lanet olası bir gün. Yatağımda iki yana dönüp geri uyumaya çalıştım ama malesefki uyuyamadan kalkmak zorunda kaldım. Elimle gözümü ovuşturup paytak adımlarla odamdaki mini banyoya ilerledim. Tabi banyo denirse. Bir duşa kabin var ama daracık zor sığıyorum, bir lavabo bide orta boyutta bir dolap var. Neyseki bu evde kalıcı değilim, geçici olarak bu evi tuttum malum kiralar pahalı. Üniversite öğrencisi olmak zor işte. Keşke birisi kapımı çalıpta ucunda para olan birşeye çağırsa. Ah keşke.
Lavaboda elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim. Tilkili diş fırçamıda alıp yine tilkili olan diş macunumu alıp fırçaya sıktım. Evet tilkileri çok severim. Dişlerimide fırçalayıp ufak garagara yapıp tükürdüm. Havlu ile elimi kurulayıp mini banyomdan çıktım.
Çalışma masamda duran telefonumu alıp saatte baktım. Ne! Çüş! Saat 09:00 ve ben ilk derse geç kaldım. Lanet olsun ya! Oflaya puflaya okul formamı aradım. Kahrolası forma nerde ya! Aklıma okulda onun üstüne vişne suyu döktüğüm ve lekesi çıkmadığı için başka bir forma sipariş ettiğim geldi.
J: YA SEN CİDDİMİSİN YA!
Sinirle dolabını açıp forma benzer kıyafet aradım. Ha bu arada bizim üniversitede forma giymek zorunluymuş, aga zaten şurda okuyacağım 1-2 sene ne gerek var yani.
Sonunda birşey bulup hemen giydim zaten yeterince geç kaldım daha fazla kalamam. Aynada kendime bakıp saçımı düzelttim ve çantamıda alıp mutfağa gittim. Neyseki akşamdan bir tane sandviç kalmıştı. Hemen onu yiyip dış kapıya ilerledim. Ayakkabımıda giyip evden çıktım.
Yarınım yokmuşcasına koşmaya başladım çünkü saat 09:50 hoca sıçıcak ağzıma. Bir taşa takıldım az daha düşüyordum ki birisi beni belimden tuttu.
H: biraz dikkat et düşücektin.
Bu ses..bu ses bir yerden tanıdık geliyordu. Kafamı kaldırıp ona baktığımda aynanda konuştuk.
J: HYUNJİN!
H: JEONGİN!
Cidden bula bula bumu tuttu beni ya keşke düşseydim.
J: ne işin var burda pislik herif
H: öncelikle teşekkür etmen gerekti tutmasaydım düşüyordun.
J: keşke düşseydim
Bana göz devirip yerdeki çantasını alıp tekrar bana baktı. Göz devirip saate baktım. Şuan gitsem bile boşuna yani.
J:off geç kaldım senin yüzüne
H: benmi dedim taşa takılıp düş diye
Ona kısa bir bakış atıp okula yürümeye başladım. Geç kalıcağım kadar kaldım zaten. Arkamdan gelen ayak sesleriyle hyunjinin de geldiğini anladım umursamadan yürümeye devam ettim.
Sonunda okul gelmiştim ve tenefüstü. Kimseye fark ettirmeden okulun içine girdim.
Js: hey jeongin bi dur amk!
Arkamdan gelen ses ile döndüm, dönmez olaydım çünkü bir adet bana doğru uçan bir jisung gördüm. Evet uçuyordu biliğiniz. Birşey dememe gerek kalmadan üstüme düşmüştü.
J: jisung senin ben ananı! Ah kalk lan üstümden!
Üstümden nazikçe(!) İtip ayağa kalktım o ise hâlâ yerde yatıyordu. Off yeminlen salak bu çocuk. Kolundan tutup onuda kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir köylü *Hyunin*
FanfictionHer ay genç kız-erkek olmak üzere zorunlu ve sonucu ölüm olan oyun....aralarında bir vampir bir doktor olmak üzere toplamda 20 kişi oynanır. Peki aralarında hainde olursa...? Karakterler: Skz×TxT×Bp ve Wooyoung San Seonghwa