⁶^

14 5 33
                                    


Az okunma ve oy var ama ben yazmaya devam ediyorum 💪

°°°

Jeongin~

O günün üstünden tam 2 gün geçmişti. İlk görevimi tamamlamış ikinci görevimin verilmesini bekliyorudum. Bu siradada diğer kişilerle tanışmıştım. Hepside çok samimidiler ama bu samimilik bana fazla geliyordu. Ve bukadar arkadaş...ne bileyim çok arkadaş garip geliyordu bana. Bu zamana kadar sadece iki arkadşım vardı onlarda jisung hyung ve seungmin hyung'tu.

Önümedeki kitabı kapatıp ofladım. Hâlâ lanet olası görev verilmemişti ve artık bu canımı sıkmaya başlamıştı. Verilsede kurtulsam.

J: burda kös kös oturmaktamsa biraz etraftan ip ucu toplayayım bari.

Kendi kendime konuşup oturduğum sandalyeden kalktım. Küçük ama bir o kadar da tavanı yüksen olan kütüphane'den çıktım. Şu ana kadar elimde bir ip ucu yoktu...dur aslında var! İlk günü hatırlayıp gülümsedim. O gün arkamdan gelen ses çok tanıdıktı hemde erkek sesiydi buna adım kadar eminim. Kütüphane'den aldığım küçük not defterine birşeyler yazıp geri cebime koydum.

 Kütüphane'den aldığım küçük not defterine birşeyler yazıp geri cebime koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Kütüphane böyle aklımdaki gibi değil ama siz birazcık daha küçük düşünün)

San: hey jeongin naber?

Arkamdan gelen ses ile irkilip arkamı dönüp baktım.

J: ah San hyung senmiydin ya korktum.

Kıkırdayıp bir adım atıp önüne geldim.

San: üzgünüm amacım korkutmak değildi neyse ne işin var buralarda bide tek.

J: sıkıldığım için etrafta ip ucu toplamaya çalışıyordum sonrada bu kütüphane'ye rastladım.

San: anladım neyse wooyoungu gördünmü?

J: hayır görmedim hyung

San: peki görüşürüz ozaman

J: görüşürüz hyung

San hyung giderken ben de ne yapacağımı düşünüyordum. Acaba nerden başlasam? Dur ben doktordum.ugg salak kafam. Yerdeki çantamı hızla alıp etrafı gezmeye başladım.

🥀

?: dediğimi yaptınmı?

?: evet evet yaptım

?: aferin. Neyse şimdi git diğerlerinin Rose'den şüphelenmelerini sağla.

?: karşılığı?

?: 500.000 bin won?

?: az ama tamam dır.

🥀

Vampir köylü *Hyunin*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin