hasır

151 6 2
                                    

Bu olayı yazmayı unutmuşum. 8. Sınıftayken yaşadım.
Eskiden yeniye doğru gidicektim ama bunu yazmamışım her neyse.

Ortaokul evimin 10-15 adımlık uzağında olduğu için öğle yemeğine eve geliyordum. Günlerden Perşembeydi tatile 1 gün kaldığı için neredeyse göbek atıcaktım ajshshs.

Gayet mutlu bir şekilde öğle yemeğine eve geldim. Annem evde değildi. Anahtarımı almıştım yanıma, öyle girdim eve. Kapıyı kapattım şalımı çıkarttım. (Kapalıyım ve başımda şal olduğunda yemek yemeyi hiç sevmem.)

Yemeğimi hazırladım. Televizyonun tam karşısına geçtim. Yemek yemeye başladım. (Mucize uğur böceği ile kara kedi izliyordum ajsjjsj)

Yemeğimin sonlarına doğru koridordaki hasırın üstüne çat diye bişey düştü. Ağır bişeydi çünkü çok ses çıkartmıştı.
Televizyonu kapattım. Ellerimi yemek yediğim için hiç bir yere sürmeden. Dirseğimle kapıyı açtım. Koridora baktım hiç bişey yoktu. Tövbebismillah diyip koridora çıktım. Hasırın üstünde bişey yoktu. Ama bişeyin düştüğüne adım kadar emindim.

Salona geçtim sofrayı toparladım. İştahım kaçmıştı. Mutfakta bulaşıkları hallettim. Aynanın önünde şalımı yapıyordum. (Ayna duvar bitiminde yani koridor gözüküyor)

Beyazımsı bişey gördüm gibi oldum 1 saniyleik bişeydi. Aynada kendime mal mal bakıyordum. Ben ne yaşıyorum diye.

Nedensizce aynadan korkmaya başladım yapabildiğim kadar şalımı aynaya bakmadan yaptım. Sanki ordan bişey çıkacakmış gibi hissediyordum.

Şalımı yapmayı bitirince evden çıktım okula gittim.

Bu da böyleydi..

Paranormal (Kendi Yaşadıklarım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin