dere-2

18 2 0
                                    

Dere 2 olayımızla devamm..
Dere 1 de olayı yaşadıktan 2 hafta sonra eve dönmüştük. Bu olayı da o yaz tatilinin sonraki yaz tatilinde yaşadım. Yani 1 yıl sonra diyebilirim.

Yine iskenderuna gittik. Gidişimizin 3. günü kuzenlerimle tekrar toplanıp yürüyüş yapmaya karar verdik. Paraları birleştirip bakkala gidip yiyecek bişeyler aldıktan sonra köyü dolaşmaya başladık.

Yürüdüğümüz yol dereye çıkmıştı ve önceki olayı unutup tekrar girmek istedik. Bişey yaşamamızı umut ederek.

Yiyeceklerimizi yiyerek dereye girdik, sohbet ederek bi kaç dakika yürümüştük. Sema aniden durdu, korktuğunu ve daha fazla gitmek istemediğini söyledi. Biz "ya mızıkçılık yapma yürü işte girdik bi kere bişey olmaz korkma" falan dedik ama kuzenim yola devam etmedi ve geri döndü. Bende Can'la birlikte yürümeye devam ettim.

Can'la gülüşürken arkamızdan çığlık sesi geldi. Sema'dan gelmişti. Koşarak dereden çıktık. Sema bi taşa oturmuş başını ellerinin arasına almış duruyordu. Yanına gidip ne olduğunu sorduk.
Kendisi derenin önünde bizim gelmemizi beklerken, yukarıdan birinin taş fırlattığını söyledi. Can'da "olmaz öyle şey ne alaka" dediği anda Can'a da taş fırlatıldı. Biz korkup dereden koşarak uzaklaştık. Biraz uzaklaşınca taşlara oturup soluklandık.

Böyle bişeyin nasıl olduğunu bilmiyorduk. Akıl alır gibi değildi. Bu konuyu konuştuktan sonra dereyi kontrol etmeye gittiğimizde içine geçmeden dağları incelemeye başladık belki taş fırlatan kişiyi görürüz diye.

Ama hiç bişey yoktu. Ben ve Can tekrar dereye yaklaşmaya başladık. Sema'da bizi uzakta bekliyordu. Yine taş fırlatılacak mı diye bekledik ama bişey olmadı. Sema'nın yanına gideceğimiz sırada Can'ın omzuna taş geldi. Arkamızı dönüp baktık. Ortadan ikiye ayrılarak büyüyen bir zeytin ağacının  ortasında beyaz bişey vardı. Dikkatlice baktık ama herhangi bişeye benzetemedik. Sema'yı bekletmemek adına yanına gidip olanları söyledik.

O da görmek istedi. Tekrar gittik. Ama bu sefer beyaz şey orda değildi. Başımıza bela almamak için anneannemlere döndük. Akşama kadar bu konuyu konuştuk. Olanları anneme de anlattık ve oraya gitmemizi yasakladı.

Can'da "sen gelmeden önce ben bir çok kez oraya gittim ama hiç böyle bişey yaşamadım. Önceki gelişinde de olay yaşamıştık, sende bişeyler var. Sen dereye gidince böyle şeyler oluyor." Dedi.

Paranormal (Kendi Yaşadıklarım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin