uyku ile uyanıklık arasında

35 4 2
                                    

Bunu dün gece yaşadım.

Gece kollarımın üşüdüğünü hissedip uyandım. Çaprazımdaki yatakta kardeşim yatıyordu. Her zaman sabaha doğru annem gelir, kardeşimin yanına yatar, güvende hissettirmek için.

Sağ tarafıma yatmaktan kolum uyuşmuştu, sol tarafıma dönmek için başımı kaldırdım. Dönerken kardeşimin yattığı yatağa gözüm ilişti.

Baktığım yerde kardeşim değil annem yatıyordu. Bende soru işareti oluştu. Ama uykudan yeni uyandığım için beynim uyuşuktu. Kardeşim lavaboya falan gitmiştir diyip uyudum.

Yine saat kaçtı bilmiyorum, uyandım. Önceki uyandığımda gördüğüm şeyin doğru olup olmadığını anlamak için tekrar kardeşimin yatağına baktım. Ve ne göreyim..

Yine annem yatıyor, kardeşim yok. Düşündüm, düşündüm. Tek bir mantıklı açıklama getirebildim o uykulu halimle.
Annemlerin yatağında elektirikli battaniye olduğundan üşümüştür belki yer değiştirmişlerdir diye düşündüm. (Bendeki mantığa bak sjlxdkndndj)

Sabah sorarım diuip tekrar yattım. Sabah kahvaltıdan sonra aklıma gece gördüklerim geldi. Anneme sordum "siz Sebiha'yla yer mi değiştirdiniz?" Diye.

"Hayır, ben hiç gelmedim yatağımda yattım bugün" dedi.

Ben şokk.

Kardeşime sordum "gece lavaboya falan gittin mi?" Diye.

"Hiç uyanmadım abla" oldu cevabı.

Ama yanlış görmediğime eminim. Kardeşim değil annem yatıyordu yatakta..

Paranormal (Kendi Yaşadıklarım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin