Merhaba :)
Önceki bölümde yalçın diye bir çocuktan bahsetmiştim. Korku veya paranormal bi yanı yok ama yine de anlatmak isterim.
Biz yine yalçınla bir gün akşam yazışırken yine geldiklerini, hatta farklı bir kabileden sadece 1 cinin geldiğini, karşısında durduğunu söyledi.
Kabilenin ismini ve cinin ismini de verdi. Geldiği kabile kaddah kabilesiymiş ve ismi gortulmuş.Yalçının ağzından..
Bir anda karşımda beliriverdi bana boş boş bakıyordu hiç tepki vermeden. Seninle yazışmayı bırakıp onun söylediklerini dinlemeye başladım.
Bana "kaddah kabilesinden geliyorum. Söyleyeceklerim var" dedi.
Söylediklerinin yarısını anlayabiliyordum. Çünkü hem arapça hem farsça karışık konuşuyordu."Ezgi senin kaderin, ona karşı bişeyler hissediyorsun farkında değilsin. Ama o sana karşı hiç bir şey hissetmiyor. Yakında birlikte olucaksınız o senin kısmetin. Sana iyi gelebilecek tek kişi o"
"Geliyorlar" diyip ortadan kayboldu.
Kafam allak bullak olmuştu ışıklar kapandı. Ve gerisini hatırlamıyorum.
...
Bana bunları anlattığında şok olmuştum. Ve garip bi şekilde bu olaydan 2 gün sonra bende yalçına karşı bişeyler hissetmeye başladığımı fark ettim.
Hani bilmiyorum tesadüf mü değil mi ama gerçekten bişeyler hissetmeye başlamıştım. Sonraki günün akşamına yalçına açıldım.
Sevgili olduk. Herşey çok güzeldi 4 kez buluştuk hediyeler sevgi dolu mesajlar falan. 1. ayı doldurduğumuz gün yalçın sürekli dalıp gidiyordu. Neyi düşündüğünü sorduğumda geçmiş diyip geçiştiriyordu.Ayrılmak istediğini söyledi. Nedenini sorduğumda sürekli kafam dalıyor seni değersiz hissettiriyorum zaten bu olaylar benim yüzümden başına geldi dedi. Ayrılmayı istemedim tam ayrılıyorken birden tekrar barıştık. Bi kaç gün iyiydik sonra tekrar bişeyler düşünmeye başladı. Ne zaman mesaj atsam soğuk cevap veriyordu ve bununla birlikte sürekli seni seviyorum diyordu.
Bi kaç gün sonra yine kafasını düşüncelere takmıştı ve bende artık usanmıştım. Eski sevgilisini unutamadığından şüphelenmeye başlamıştım. "Onu unutamadığın için mi böyle soğuk davranıyosun, düşüncelere dalıyorsun" dedim.
"Hayır alakası yok unutmasam seninle olur muyum?" Dedi. Tartışmaya başladık. En sonunda ayrıldık amacına ulaşmış oldu.
Kuzeniyle konuşuyordum ayrıldığımızı söyledim. Yalçına yazmış biz kapattıktan sonra."Neden ayrıldınız" diye konuşmayı başlatmış. "Yapamıyorum artık" falan diyip geçiştirmiş ve "ona çok dikkat et ağladığını gördüğün an bana yaz, biri karışırsa yan gözle bakarsa anında müdahale et yapamıyorsan beni ara, ben anında gelirim" demiş.
Kuzeniyle aynı okulda okuduğumuzdan onu tembihlemiş bana göz kulak olması için. Bunu öğrendiğimde karşı çıktım. "Hakkımda hiç bir bilgi vermiceksin, merak etseydi ilişkiyi bitirmezdi, konuşmayı kesmezdi" dedim. Onayladı.
2 gün sonra eski sevgilisiyle barıştığını bi daha ona yazmamamı söyledi mesaj atarak.
Hakkımı helal etmedim, etmiyorum. Ne ölüme ne dirime o kadar yani.
Seviyorum numarası yapmış, aslında aklında ve kalbinde hep eski sevgilisi varmış.
Bana o mesajı yazdığında öyle küfürler ettim ki. 1 ay boyunca duygularımla oynaması öyle koydu ki.
Çünkü ben bu zamana kadar hiç bir sevgilimle buluşmadım, elime erkek eli değmedi. Ama yalçında herşeyimi ortaya koydum, karşı koymadım.İlk duygularımı, ilk anlarımı onunla yaşamışken, aklında eski sevgilisinin olması çok koyuyor. Saf duygularımın karaktersiz bir piçe gitmesine yanıyorum.
Öyle işte. Cinin söylediği o senin kaderin, kısmetin sözlerinin doğruluğunu bilmiyorum. Bu da böyleydi içimi dökmek istedim :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal (Kendi Yaşadıklarım)
ParanormalParanormal olaylara inanır mısın? -ben inanırım. Cinler, şeytanlar ve ruhlar.. Kimin yaptığını bilmediğin sesler.. Yaşamış olduğum paranormal olaylar sizler için derledim. Pek bişey yaşamamış olsamda, yaşadıklarım yetmez mi? İlk kitabım olacak inşal...