Bu olayı yaşayalı da 1 hafta oldu.
Geçen hafta cuma günü okuldan çıkmıştım. Deprem bölgesi olduğu için okuldan 12.35 te çıkıyorum. Servise bindim. Babam aradı "teyzene gel konuşacaklarımız var" dedi. "Tamam" dedim kapattım.
Servisten indim teyzemlere gittim. Konuştuğumuz şey de, evden taşınma konusuydu. Kirada oturuyoruz ve ev sahibi ile kavga ettik. Her neyse.
Yarım saat teyzemlerdeydim. Cuma olduğu için banyo yapıp yatağımdan çıkmamayı planlıyordum. Annemlere eve gideceğimi, banyo yapacağımı söyledim. Babam "bende banyo yapıcam birazdan gelirim" dedi.
Tamam diyip eve gittim.İçeriye kimse olmamasına rağmen selam verip girdim kapıyı besmele çekerek kilitledim. Her zaman aynı şeyi yapıyorum size de tavsiye ederim. (Neden yaptığımı diğer bölüm anlatırım)
Banyoya girip suyumu açtım dualarımı okuyarak üzerimi çıkarıp banyoya girdim. Banyo yapmaya başladım.
Saçımı köpüklerken babamın şarkı mırıldanarak banyonun önünden geçtiğini duydum. İçimden herhalde eve geldi dedim. Doğru duyduğumdan emin olmak için suyu kapatıp dinlemeye başladım. Gerçekten babam şarkı mırıldanıyordu. Eve geldiğinden emin oldum işimi hallettim, banyodan çıktım.
Bornozuma sıkıca sarılarak odalarda gezinmeye başladım babamı arıyordum, babam yoktu. Seslendim cevapta yoktu.
Sabahın köründe kahvaltı yapmayı sevmediğim için yapmıyordum ve acıkmıştım. Mutfağa gidip atıştırmalık bişeyler ararken tezgahın üstünde çay göletleri gördüm. Yeniydi, yeni dökülmüştü. Kurumamıştı çünkü.
Annem evden çıkalı 3-4 saat olmuştu. (bana mesaj atmıştı)
O 3-4 saat içinde kururdu. Ama bunlar yeni dökülmüştü.İçimi korkmak yerine heyecan kapladı.
Babamı aradım. Eve gelip gelmediğini sordum. Gelmediğini söyledi. Neden diye sorunca anlattım. Dalga geçerek "geldi seninkiler" dedi.Haporlöre almıştı telefonu annem ve teyzem benim dediklerimi duymuştu.
Teyzem "dua okudun mu" diye sordu. "Evet" dedim. "Bismillahirrahmanirrahim tövbe tövbe" dedi belli ki korkmuştu.
Annem de ordan "sen okumaya devam et böyle şeyleri, az bile olmuş" dedi.
"Pişman değilim yine olsa yine okurum karışma bana" dedim. Cinlere ilgili olduğumu tüm sülale biliyordu ajshsh.Babam gülerek "tamam yemeyin birbirinizi" dedi. Sonra kapattık.
Hiç birşey olmamış gibi üstümü giyindim. Mutfağa gidip tezgahı sildim.
Yemek yedim falan..
Sonrasında normal bir şekilde günüme devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal (Kendi Yaşadıklarım)
ParanormalParanormal olaylara inanır mısın? -ben inanırım. Cinler, şeytanlar ve ruhlar.. Kimin yaptığını bilmediğin sesler.. Yaşamış olduğum paranormal olaylar sizler için derledim. Pek bişey yaşamamış olsamda, yaşadıklarım yetmez mi? İlk kitabım olacak inşal...