MERHABALARBölüm Şarkısı: Ömer Öz & Batuhan Kordel- Yarım Kalan
Buraya başlama tarihinizi alalım>>>>
"Byeeeee" diyen Irmak'a baktım. Sarsak adımlarla eve gidiyordu.
Şu an şu sosyete mekanlardan birindeydik. Ben çok gelmezdim böyle yerlere amma Irmak istediği için gelmişdim.
Şimdi de içmişdi ve gidiyodu. Aslında kafam güzel olmasa bende giderdim de neyse.
Açık manzarayı izlemek için balkondaki koltukalara oturmak için ayağa kalktım.
Orda biri oturuyordu onun yanına gittim."Otura bilirmiyim?" Bana baktı sonra kafasını salladı.
Ani bir cesaretle kucağına oturdum. Kas katı kesilmişdi. Buna bakılırsa sarhoş değildi amma ben sarhoşdummm
"Götünü elledimde inşallah sıkıntı yoktur" dediğimde güldü ve kafasını salladı.
Kafamı ona çevirdim ve dudaklarımızı birleşdirdim. Başta karşılık vermesede sonuda vermişdi.
Çok güzel öpüyordu sanki bu anı bekliyormuş gibi yavaş yavaş sertleşiyordu.
Bacaklarımı beline doladığımda ayağa kalktı hâlâ dudaklarımız ayırmamışdık. Bardan çıktığımızda beni arabasına bindirdi.
Kendisi de bindiğinde arabayı çalışdırdı. Ben yerimde durmayıp kucağına oturdum altımda sertlik hiss ettiğimde gülümsedim.
"Yaramaz kedi" diye kulağıma fısıldadığında arsızca güldüm"Bu yaramzlık sadece senin için" Onun gibi kulağına fısıldadığımda çapkınca bana baktı.
Araba durduğunda evine varmışdık. Beni kucağına alıp kapıya yöneldi. Anahtarını alıp kapıyı acmağa çalışıyordu. Aceleciydi, sabırsızdı bi o kadarda yakışıklıydı.
Sabırsız olduğum için kulağına eğilip "Sabırsızlanıyorum" diyip kulak memesini emmeye başladım.
Sonunda kapı açılmışdı. Dudaklarımızı birleşdirdiğinde acımasız ve hunharca öpüyordu.
Gözlerine baktığımda arzu, istek, şehvet ve tutku vardı. Sırtımı kapıya dayayıp açdı sırtım yumuşak zeminle tanışdığında üzerime eğildi.
(+18 tarafı geliyor rahatsız olanlar geçe bilir)
Dudaklarıyla boynumu emdi, ıslak öpücükler bıraktı boynuma. Yavaş yavaş boynumdan aşağı inmeye başladı, zevkten ağzımdan istemsizce inlemeler kopuyordu. Fazlasıyla zevk alıyordum.
Köprücük kemiğime geldi, küçük ama ıslak öpücükler bıraktıktan sonra tekrar gözlerime baktı. Bakışlarını dolgun göğüslerime çevirdikten sonra köprücük kemiğimden göğüslerime kadar geldi. Elbisemin askısını sabırsızca indirdikten sonra dantelli siyah südyenim gözler önündeydi.
Tek eliyle südyenimi kopçasını bir hamlede açıp kenara fırlattı. Artık belden yükarım tamamen gözlerinin önüne seriliydi. Bir an bile beklemeden kafasını göğüslerime gömdü, bir eli belimde diğer eli sol göğsümdeydi.
Dişiyle göğüs göğüs ucumu ısırdığında inledim, acıtmıştı. Göğüslerime doyamaz gibi her bir zerresini yalayıp öpücükler bırakıyordu.
"Sikeyim Sara, çok güzelsin."
"Ahh Pars, ne yaptın sen bana böyle?"
"Kokun sersemletiyor, dayanamıyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗩𝗼𝗹𝗲𝘆𝗯𝗼𝗹𝗰𝘂+𝟏𝟖
ChickLitSara: Şey sütyenim sende galiba Voleybolcu. Sara: Verir misin? Pars: Neden? Sara: Çünki benim! Pars: gel kendin al;) Yayımlanma tarhi: 11.12.2023