Álom
Egy napfènyes nap volt itt a Wayne birtokon. A nyár javában zajlot igy nekem se volt semmi dolgom, az egyetlen dolog ami agasztot az az volt hogy Jason mèg mindig nem tanulta meg hogy engem nehezen tudd leverni csak ha ö is úgy akarja.
Mosolyogva figyeltem ahogyan püföli a zsákot mert edz. A tableten Koryval beszèlgetem de nem nagyon figyeltem rá hoszen folyton Jason volt a porondon. Dick már csak sohajtozot hiszen nem voltam eszemnèl ilyenkor, le raktam a tabletet majd csak oda mentem az èppen törölközö Jasonhöz.
Ovatosan megöleltem hátulról amire csak elmosolyodot, az igaz hogy nincs semmi köztűnk de a fejpuszis dolog az mèg mehet köztűnk. Ahogyan megfordult úgy csak adni akartam az arcára egy puszit de elforditota a fejèt ès igy sikerűlt a szájára adnom. Nem hittűk el ami törtènt s csak el mosolyodot ezzen.
Megfogta a derekamat majdcsak fogot magához hiszen a szemei èdesek voltak akár aforro napon hagyot nyaloka
- vissza adhatom? Kèrdezte mire akaratlanul bolintotam s ekkor kezdet közeledni hozzám, mikor megèreztem az ajkainak puhaságát s izèt akkor csak bele remegtem.Az arcomat fogta majd csak mikor elváltunk a másiktól akkor az ajkamon vègig huzta a hüvelyk úját. Mosolyogtam ezzen majd megint megcsókoltam, a nyakába raktam a kezeimet majd csak ezzel tartv a magamhoz nagyon közel. Be nyult a polom allá majd csak fogta a hasamat amin a kockák èrezhetök voltak.
Fel emelt majd csak az asztalra felrakot s elkezte puszilgatni a nyakamat s közben fogot magáhot mint a legfèlteteb kincsèt. Hirtelen megszivta a nyakamat amire hirtelen felnyögtem egyett. Annyira jól csinálta hogy nem birtam magamal sehogyan. Ahogyan egy hatalmasat nyögtem úgy elhajolt tölem majd csak a szemeimbe nèzet
- csak nem tetszik? Kèrdezte mire csak elpirultam s egy aprot bolintva huztam vissza hogy ne hagya abba mert megfolytom az biztos.Nem elenkezet csak folytatta amit elkezdet, de mire elèrtűnk volna ahoz hogy elveszitsem a szűzesègemet akkor hirtelen halotuk hogy apa jönn le Clarkal együtt. Azonal össze kaptuk magunkat majdcsak úgy tetűnk mintha minden normális lenne.
Este a vacsora volt kinos mert apa olyan dolgokat is beszèlni akart amik tènyleg kinosak mindenkire nèzve. Hirtelen egy ötlettől vezèrelve csak fel emeltem a lábamat majd Jason lábai közè raktam s elkeztem izgatni vele. Miközben beszèlt akkor csak akadozva tudta elmondani amit akart apának.
Mikor pont elèrtem azt a rèszt amire morgot egy kicsit megsohajtot s elkapta a lábamat majd szoritot egyett rajta hogy hagyam abba mert bajban leszek. Csak elmosolyodtam majd csak el vettem a lábamat hogy tudja akkor majd kèsöbb folytatjuk.
Mikor apa elment járörözni, Alfred meg elutazot egy időre. Amikor vissza mentem akkor csak elkapta a csuklomat majd a falhoz szoritva elkezte falni az ajkamat majd csak hevesen tèrt átt a nyakamra. A szívem úgy vert mintha az meg lenne irva, eltoltam magamtól kipirulva ès lihengve
- az èn szobámba fèlóra mulva folytatjuk. Mondtam mire csak mentűnk hogy felkèszüljünk mert minda ketten jól fogunk szorakozni egy ideig.A szobámba be rohanva szedtem elő a harisnyát meg a dolgaimat. Ki smikeltem magamat majdcsak bekentem a számat piros rúzsal. A szobám ajtaja nyilt majd zárult hiszen bezárta hogy senki se tudjon megzavarni minket. Meg igazitotam a melleimet takaro szijat, ami egyedül a bimbokat takarta.
Kinyitotam az ajtót majd mikor megláttam hogy Jason egy egyszerű fekete ingben ès farmerben áll elötem akkor csak megnyaltam a számat. Ahogyan engem látot úgy csak lejebb tolta a napszeműveget s csak füttyögöt egyett.
Ahogyan közelebb mentem hozzá úgy csak megfogtam az ingjèt majd szèt tèpve megláttam milyen izmos a hasa. Az ágyra lelöktem majdcsak fellè mászva megcsokoltam s ezzel együtt elkeztem vettköztetni. Mikor márcsak egy boxer volt rajta akkor forditot a helyzeten s elkezte harapdálni a nyakamat hogy mindenki lássa nekem már van valakim.
Hirtelen el vált tölem s szojat lehuzva látta meg hogy mennyire forrmásak a melleim. Elkezdet lejebb haladni majdcsak belenyult a tutiba. Azonal össze rezentem annyira válatlan volt amit csinált. A lepedöt fogtam annyira izgato volt amit csinált, mikor elèrtem a tűrèsemnek a csucsát akkor egy hatalmasat nyögtem majd ekkor abba hagyta s le vette a boxert.
Nem hittem annak amit láttam hogy mekkora. Csak elmosolyodot azon hogy mennyire meglepödtem, közelebb huzot magához majdcsak fokozatosan hatolt be. Mikor megtudtam szokni akkor csak feltèrdeltetet s megfofta a hátamon az övet ezzel huzva engem hátrább.
Ahogyan elkezdet mozogni úgy csak a nyögèst folytotam vissza hiszen annyira jó volt hogy nem birtam magamal. Szinte szèt tèptem a lepedőt majdcsak èreztem hogy hamarosan elèr a gyönyör ereje.
Mikor ez meg volt akkor csak ki huzta belölem majdcsak el döltem annyira ki merültem ettől. Megfogta a takarot majdcsak magunkra teritette. Nem tudtam semmit mondani csak gondolkodtam miközben feküdtem a melkasán
- hogyan jutotunk el idáig? Kèrdeztem meg hirtelen mire csak le nèzet rám hogy ezzel mit akarok
- mire gondolsz ezzel? Kèrdezet vissza mire csak a nyakában elkeztem piszkálni a láncot ami arra utalt hogy őrökè hüsèges lesz
- hogy eredetileg èn a tanárod vagyok Jason. Ez erkölcstelen. Mondtam mire csak megfogta a derekamat s engem figyelt hogy mit mondjon erre
- akkor lenne az ha kènyszeritettelek volna, de nem kellet. Ha úgy veszűk te provokáltad ki magadnak. Mondta majd csak a számhoz hajolva adot egy csókot ami arra utalt hogy minden amit tett nem fogok megbáni
- tudod mennyire szeretlek? Kèrdeztem mire hirtelen vèr kezdet folyni a száján s újra magam elött láttam ahogyan Joker megöli öt
- JASON~~!!!!!!!!!! Orditotam mire csak halotam hogy valami csőrög. Hirtelen riadtam fel majdcsak le nyomtam az órát.Iszonyatosan fájt a fejem hiszen tegnap ünnepeltűk azt hogy Joker haldoklik s hogy halot már. Megnèztem az orát majd azonal öltözni keztem mert el fogok kèsni a megbeszèlèsről amire mennem kellet volna már......
Folytatás jön.......
YOU ARE READING
Olivia: Cruel and In Love
FanfictionOlivia Grayson nem áttlagos nő. Sokan úgy emlegetik hogy a miliárdos Bruce Wayne örökbefogadot pici lánya, a valoság ennèl sokal rèmisztöbb. De elmesèlem hogy mi törtènt hogy Olivia ilyen lett. Boritó:_dearmelancholy Ha èrdekel akkor olvasd el 🙂🙂�...