3.fejezet:6.rèsz

12 0 0
                                    

A háztetökön ugrálva mentettek ki a tűzoltokat mikor a fülembe a füles jelzet hogy valaki keres. A kesztyümbe bele van èpitve olyan hogy irányitani tudom az eszközeimet vele.

Ahogyan felvettem úgy csak Margot elmondta hogy apa kereset de nem voltam otthon igy üzenetet hagyot. Az utolso dolog amit akartam hogy vele beszèlni kelljen miután szinte egyedül küzdök Gothamben azèrt hogy újra a règi legyen arról nem is beszèlve hogy egy Arkham Knight nevű szemèly segit neki aki pontosan tudja hogyan lehet kicselezni engem ès apát is.

Mikor megláttam hogy megint egy tűzoltot terorizálnak akkor csak ki vettem a pisztolyokat majd egyesèvel iktattam ki öket. Hirtelen halotam hogy valami közeledik majd ezzel a lendületel dobtam el egy kèst ami elháritota a golyót.

Mikor a szemem ellè került Arkham Knight akkor tudtam hogy ezzel nem megyek semmire sem. Fel mutattam az ujaimat hogy nincsen a ravaszon
- nagyon megváltoztál az bizto. Te nem ismerhetsz az biztos hogy sokat tudok rolad ès az apádról. Mondta mire csak elfehèredtem hogy ismeri apát meg a többieket
- szart se tudsz rolam Arkham Knight. Mond meg Madárinesztőnek hogyha felhagy ezzel a szaral akkor megkimèlem az èletèt. Mondtam mire csak el nevezete magát hogy ennyire azt akarom hogy le legyek löve
- pont te beszèlsz irgalomról NightStar. Megölted Madárijesztő lányát mert azt szabta ki neked Pingvin. Mondta mire csak ellötem a feje melett hogy tudja velem ne úgy beszèljen mint az embereivel
- nem vagyok a taknyos csatlosod Arkham Knight. Add átt az üzenetemet mert ha nem vèr fog folyni. Mondtam majd csak le ugrotam hátal majd felugorva egy másik tetöre èrkeztem le.

Tudom hogy nem vagyok egy nagy ember de azt tudom hogy másoknak is van esèly nemcsak nekem. Hirtelen mintha minden eltorzult volna, s mikor magamhoz tèrtem akkor Alfred hívot hogy baj van.

Apa elkapta Arkham Knightot ès nem bir vele egyedül. Azonal futtni keztem majdcsak szedtem magmamat hogy oda tudjak èrni már akkora nehogy meghaljon valamelyik.

A csatorbába bele ugorva csak találkoztam Timel akit apa bezárt az egyik megfigyelöbe. Oda mentem majd ki engedve együtt keztünk futtni hogy megtaláljuk mielött valaki baj lenne velük......

Folytatás jön.....

Sziasztok!!!

Tudom rövid lett de hamarosan elèrkezünk a könyvnek a vègère igy szükösebb a kinálat már. Tali legközelebb.

Olivia: Cruel and In Love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora