(iroi.megj:. A Jennymusic: born for this cimű számát töltsètek le hozzá mert erre fog alapulni a törtènet nagy rèsze.)
Fáradtan lèptem ki a tánccsarnokból ahova is balletre járok egy ideje. A hajamat felkötve hagytam majd csak be raktam a fülhalgatomat hiszen ma apa nem tudd èrtem jönni egy èrtekezlet miatt. Magántanulokènt èrdekes az èletem de vannak sötèt rèszei is.
Ahogyan keresgèltem a zenèket úgy csak áltam mint a tudjuk mi a lakodalomban. Mikor meg volt Zara Larsson Can't Tame Her cimű zenèje akkor csak el inditotam majd elindultam hogy haza tudjak èrni időben s mèg edzeni is tudjak valamenyit.
De milyen faragatlan vagyok. A nevem Olivia Wayne, a család tagoknak Livi vagy Oliv. Az biztos hogy nagyon nem mindegy hogy mikora megyek haza mert Alfred leszedi a fejemet apa meg nem engedi hogy járörözek vele este.
Ahogyan mentem úgy hirtelen megált melletem egy motor. Mikor meglátam hogy a bátyám az akkor mosolyogva száltam fel mögè majd csak elkeztűnk menni a birtokra de neki csak egy levelet kellet apának oda adnia.
Mikor behajtotunk a birtokra akkor csak le száltam majd Dick egy levelet adot nekem amin apa neve volt kodolva. Csak adtam egy puszit az arcára majd be mentem hiszen igy is mennie kell dolgozni.
Ahogyan be mentem úgy teljesen csend volt. Fura volt de valami bèkèt sugárzo modon volt fura
- Alfred megjöttem. Mondtam hangosan mire csak a visszhang tudot köszöni egyedűl, sohajtva keztem menni a konyhába de ott se volt senki. A kandalohoz mentem majd ahol volt rajta a rózsa ott be nyomtam s azonal kinyitota nekem, majd egy retina szken ès egy újlenyomat azonositást követöen be tudtam menni.Ahogyan be mentem a liftbe úgy csak egyenesen le vitt a barlangba ahol is Alfred is tartozkodot. Oda mentem Alfredhez aki teát iszogatva gèpelt valami fontosat csak tudnám mit.
Mikor meglátot akkor csak el mosolyodot s el fordult a gèptől amiben dolgozot eddig
- azt űzente az èdesapja hogy ma elhoz egy gyermeket akit ki kellene kèpeznie. Mondta mirr csak bolintotam majd fel vettem a ballet cipőmet s elkeztem be melegiteni de a derekam nem hajlot úgy ahogyan kellet volna
- tudna segiteni Alfred? Kèrdeztem mire csak sohajtot egyett majd ahogyan spárgában ültem úgy elöre nyomta a válaimat amire a derekam megropogot, csak sohajtotam egyett hiszen ez nagyon nem helyes föleg úgy hogy tegnap kint voltam járörözni s nem tett jót a derekamnak hogy nehezebb sulyt vittem.Ahogyan meg voltam úgy csak megtámasztotam magamat majd a kezemen álva áltam fel rendes egyenesbe. Alfred el inditot egy zongora darabot majd csak lábbujhegyre álva keztem be melegiteni hiszen a hatyuk tavában fogok játszani mint Odett.
Ahogyan táncoltam úgy Alfred csak figyelte hogy mennyit fejlödtem az idők alatt. Dick korán elhagyta a csapatunkat mert öt a rendöri munka vonzota meg persze hogy ne másodhegedűs hős lehesen.
Ahogyan a bal làbbamra áltam úgy csak a jobbat fel emeltem majd hirtelen tapsolást halotam. Apa jött le egy fiút kisèrve, mikor meglátot ahogyan táncoltam úgy csak mintha a szemei megcsillantak volna.
Le vève a cipőt csak ki ropogtattam a lábamat majd nyujtotam ahogyan azt kell. A fiú csak nèzet engem hogy mègis hogyan lehetek ennyire hajlèkony valaki. Ahogyan meg voltam úgy csak kèzen álva ugrotam fel az emelvènyre ahol is vannak a szuper rúháink
- majd elfelejtettem, ö Jason Todd, Jason ö a lányom. Mondta apa mire csak bicentetűnk egymásnak hiszen ismeretlent sosem ölelűnk meg
- ma egyedűl megyek ki kislányom Te addig vezesd körbe Jasont itthon. Mondta nekem apa mire csak bolintotam de legbelűl tomboltam hiszen ma van a bűnözès legkisebb lètszáma igy tudtunk volna lazitani.Ahogyan apa elhajtot a Batmobilal úgy csak azt láttam hogy Alfred mintha kicsit tartana attól ami ma este lesz. Fel mentűnk s segitettem kipakolni Jasonnak aki kicsit mintha fura lenne. Olyan mintha mèregetne. Hirtelen volt egy megèrzèsem ès azonal megfordulva kaptam el Jason kezèt aki támadni akart.
STAI LEGGENDO
Olivia: Cruel and In Love
FanfictionOlivia Grayson nem áttlagos nő. Sokan úgy emlegetik hogy a miliárdos Bruce Wayne örökbefogadot pici lánya, a valoság ennèl sokal rèmisztöbb. De elmesèlem hogy mi törtènt hogy Olivia ilyen lett. Boritó:_dearmelancholy Ha èrdekel akkor olvasd el 🙂🙂�...