2.fejezet:2.rèsz 3/3

20 1 0
                                    

Nègy honapnap telt el miota Jasont eltemetűk. Az egyetlen gond ezzel csak az mintha üresèg lenne a szívemben. Mindenki probált felviditani de semmi nem használt. Csak ültem naphoszat a nagygèp elött s a bűnt üldöztem de semmi nem volt a városban csak kicsi lopások meg metörèsek.

Dick nem tudot mit tenni csak tűrt a vègtelensègig amit csak tudot. Apa jól van de nem teljesen, Batmankènt helyt ált de mint apa nem tudta lerakni a piát sehogyan. Alfred is nehezen viseli azt ahogyan mennek a dolgok de erős akart maradni.

Az egyetlen aki teljesen betteg volt az èn vagyok. Conner mindent megprobálva akart elvinni itthonról de nem tudot semmit tenni. Most is èppen álmomból èbredtem fel hogy rèmálmom volt. Jokert láttam magam elött ahogyan Jasont kinoza meg megbilogozta.

Ki száltam az ágyból majd csak megtöröltem a homlokomat. A gardroba be mentem majd csak fel vettem valami olyan ruhát amivel biztos hogy nem keltek feltűnèst. Ahogyan ki mentem úgy csak elmentem Jason szobája elöt amit be záratam örökre Alfredel. Ahogyan csak mentem úgy halotam hogy apa megint egy szajhát töm èppen a szobájában.

Nekem ezzel semmi bajom de az biztos hogy meglesz ennek a böjtje is. Le mentem a Batbarlangba majd csak el vettem az egyik rudat s elkeztem be mellegiteni hiszen ezzel biztos hogy kimeritem magamat.

Az edzöbábut keztem támadni mikor is halotam hogy valaki jön s ez nem volt más mint Dick. Ahogyan látta hogy edzek ugy mosolygot hiszen kezdek magamhoz tèrni nègyhonap után amit gyászal töltötem meg persze kevès edzèsel
- Bruce megint kurvázik? Kèrdezte mire csak bolintotam majd teljesen arra koncentráltam hogy a lábam ne csuszon le a botról
- már megszoktam hogy nem minta apa. De jobb mint az árvaház, az biztos. Mondtam majd csak lábbúj hegyre áltam hogy teszteljem mennyire vagyok eltunyulva
- Bruce sosem volt minta apa, de megtanitot tèged harcolni. Jut eszembe tegnap valaki videot küldöt ide. Bruce azt mondta hogy ne nèzűk meg, de mivel ö mást csinál igy lehet. Mondta mire csak a gèphez mentűnk majd csak elinditota rajta a videot.

Mikor megláttam hogy ki van rajta akkor csak elfehèredtem. Egy csomo kinzást kellet vègig nèznűnk mire ki akarta mondani hogy kicsoda Batman, akkor hirtelen le lötte. Akkorát sikitotam hogy Alfred ès apa azonal lerohantak hozzánk.

Mikor látták hogymièrt zokogok akkor csak lesokkoltak. A padlot ütötem haragomban mert annyira de annyira nem akartam ezt láttni. Apa csak hozzám rohant majd probálta megálitani hogy vèresre verjem a kezemet, de ez már kèső volt hiszen felszakitotam a börömet ès ezzel együtt szírszövetig vertem a kezemet ami nagyon vères volt.

Mikor megragadot hátulról apa akkor fel emelt majd csak le ült velem hátra hogy a kezemet ne bántsam tovább. Szoritot magához ahogyan tomboltam mint egy hibant. Az orditásom lassan zokogásba vezetet átt ami nagyon hangos volt hiszen most tudtam meg hogy Jason nem a tűzben halt meg hanem Joker elrabolta mikor a robanásban kereset minket. Majd megkinozta ès lelötte.

Mikor nem tudtam abba hagyni az orditva sirást akkor csak Dick a nyakamba szurt egy nyugtatos tűt majd be adot nekem annyit hogy ellazuljak ès ne tudjak semmit csinálni magamal. Apa felemelt majd csak a gyengèlkedőbe be vitt s lerakot az ágyra amig jobban nem leszek.

Dick ès apa kiabáltak egymásal hogy mièrt kellet megnèznűnk a videot mikor nem áltam kèszen rá mèg. Hirtelen kitisztult a láttásom majd csak fel űltem, ki menve csak magamra kaptam a Robin ruhámat majd kilöve a csákját felkeltetem magamra a figyelmet hogy szökni kèszülök.

Pehűkre meg is tudtam szökni, majd Gothambe tartotam Joker egyik legismertebb rejtekhelyère. Ahogyan repűltem úgy csak nem tudtam gondolkodni semmit. De mázlimra eltűntettèk Jason testèt mire oda èrtem. Mikor ki akartam jönni akkor csak találtam egy levelet. Fel vève kinyitotam

Olivia: Cruel and In Love Onde histórias criam vida. Descubra agora