2.fejezet:6.rèsz

26 2 0
                                    

A ruhámat felkaptam majdcsak fogtam magamat s a fegyvereket fel raktam a lábtartoba, az oldaltartora majdcsak a szobába vissza menve le ültem az ágyra majd csak Walternek adtam a fejère egy csókot hiszen ö az aki a legnagyobb áldásom nekem.

Akkor ismertem meg mikor Pingvin be akarta hajtani rajta a pènzèt de èn szembe száltam vele hogy ne ölje meg csak azèrt mert nem tudot fizetni nagyon. Az igazat megvalva nagyon nem bántam mert igy valamenyire elnyomja a tudatot hogy 9 ève rohadok itt egy olyan dologèrt amit nem èn csináltam.

Walter ezt megèrti hiszen vannak dolgok amiket egy magam fajta ember nem add ki senkinek. Sok mindent elvett tölem Jason halála de egy dolgot tanitot is, nem szabad kegyelmel lenni ezzek felet az állatok felett, mert akkor elszabadulnak. Mindenki tudja itt Arkham Cityben hogyha egyszer is bele ütik a dolgomba az orrukat akkor biztos hogy kardèlde hányom öket.

Mèg Taliatól kaptam hogy legyek a katonája de nemet mondva neki megkaptam a kardot, amit Talia Ghost Lotusnak hiv

Mèg Taliatól kaptam hogy legyek a katonája de nemet mondva neki megkaptam a kardot, amit Talia Ghost Lotusnak hiv

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahogyan figyeltem Waltert úgy csak elmosolyodtam majd csak be takartam jobban. Lehet mondani hogy ö egy himringyo de becsületes mert rajtam kivűl senki sem èrintheti meg. A teste egy templom amibe egy gonosz ember nem lèphet be.

Fel kelve fel kaptam a kardomat majd a hátamra feltève csak el indultam hogy dolgozni tudjak ma. Selina egy ravasz nő de tudja hogyan jutason ki innen mert nekem van mèg elintèzetlen űgyem. Miota Joker haldoklot azota apa is volt idebent de nem akartam zavarni sehogyan. Ennek már 1 honapja. Egy honapja hamvasztoták el Jokert ami arra utalt hogy hamarosan mindenki ki fog szabadulni ès rèszt akar majd a bohoc hagyatèkából.

Harley probál normális lenni de ez nem fog sikerülni neki soha. Selina igen sokat mesèlt nekem az itteni dolgokról. Álitolag már a hèten haza juthatom csak kèrdès hogy sikerül-e amit akarok.

Sok bűnözö ki akar innen jutni mert jobb a szabadság mint ez. Ahogyan ugráltam a tetökön úgy csak gondolkodtam. A nyakamban ott van Jason nyaklánca ami egy karika ezzel is ábrázolva hogy hűsèges egy ember volt. Egyedűl akin bosszut akarok az Rose Wilson s fogok is bosszut kapni.

Azt hiszi amièrt ide bezáratot ki is iktatot csakhogy apa hisz abban hogy haza fogok menni ha kell ha nem. Az a dolgom hogy be bizonyitsam másoknak hogy már nem vagyok Robin, hanem egy olyan ember aki sosem fárad el vagy adja meg magát.

Ahogyan elkeztem harcolni úgy kikerültem a golyokat majd egy kèsel irtotam ki az embereket hiszen nagyon nem fogok itt tökölni amig megadják magukat.

De vissza hozzám. Úgye milyen szar igy láttni egy volt Robint? Hát igen, az èlet szar. Valakinek aranyhintoval vezet mindenhova, s van akinek vères kèzel vègzödik a nap. Az a csoda hogy meg örültem meg semennyire. Pedig közel voltam hozzá ennyi bűnözö közöt, de erősebbek voltak az emlèkeim amik arra kènyszeritettek hogy arra tudjak csak gondolni hogy biztosan ki fogok innen juttni.

Ahogyan csak le ültem a peremre úgy rá gyujtotam egy szálra. Tudom bűnös szenvedèly de mindenkinek vannak bűnei ès nekem ezzek hiszen sosem tudtam hogy valojábnan ki vagyok. De itt Arkham Cityben sok dolgot fedeztem fel ami èn vagyok valojában csak eddig nem tudtam róla.

Pèldául hogy ne esen kisèrtèsbe a kedves olvaso, megtudtam hogy itt nem tiltot akárkivel összefeküdni csak ne legyen nemi betteg. Apa már règ elvonora küldöt volna a dolgaim miatt de már nem vagyok a pici lánya. Mindenki máshogy hiszi hogyan lehet jót tenni emberekel. Nekem ez az amit tudok nyujtani, az első honapban Joker megbèlyegzet az oldalamon ahol volt egy anyajegyem is.

Mai napig èrzem ahogyan fáj mint az állat. Ha rajtam mulik akkor Joker bele döglik ebbe, de álitolag van rá gyogymodja már, keserű az öröm de sosem tudják meg hogy volt abban amit be adtam neki. Ellèg volt csak Madárijesztö egyetlen csep nyála ès pár baktèriumal letudtam hogy ö biztos megfog halni.

Pingvin bázisán ültem ahogyan cigizve olvastam az egyik anyagot amit összegyüjtöt. Fogta az agyamat amit mondot nekem az az ember akit ki kellet nyirnom. A lábamat felrakva nèztem hogy mi a franc van akkor. Meg igazitva a felsömet ittam egy korty Whiskit hogy az agyam a helyèn legyen 

Mikor meghalotam Pingvint akkor csak el mosolyodtam majd kentem mèg egy kis rúzst a számra ezzel is adva magamra hogy szemrevalo vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor meghalotam Pingvint akkor csak el mosolyodtam majd kentem mèg egy kis rúzst a számra ezzel is adva magamra hogy szemrevalo vagyok. Ahogyan nyilt az ajtó úgy Pingvin jött be az ügyfeleivel, fel keltem majd az asztal elejèhez menve neki támaszkodtam ahogyan azt kellet.

Ahogyan ki vettem a cigit úgy csak rágyujtva vettem magamhoz a kardomat majdcsak el löktem magamat. Kirántva ugrotam egyett elöre majdcsak nèhány embert megöltem velle. Pingvint nekinyomtam a falnak majdcsak a torkának szoritotam a pengèt
- tudod milyen pontos vágást tudd ejteni egy ilyen penge? Kèrdeztem mire csak önelègülten mosolygot hogy mit akarok ezzel mondani de semmi sem volt ezzel a baj
- ma is szívdöglesztö vagy Csillag. Mondta mire csak komoran nèztem rá hogy ne szorakozon
- tudni akarom az igazat Pingvin. Ki tudsz jutatni innen? Kèrdeztem mire csak el engedte a ruhámat s el tolta a pengèt is
- kitudlak de annak megvan az ára. Mondta majdcsak vègig simitot a vállamon mire csak egy suhintásal megvágtam a csukloját amiből ömlöt a vèr
- vagy szèpen kinyitatod a kapukat ès engeded hogy kimenjek rajta. Mondtam mire csak engem nèztek hogy mit akarok ezzel annyira
- a kismadarat huzza a szíve haza, vagy valakihez...... Mondta mire csak egy lendületel a kèsemet bele álitotam a combjába amire felorditot
- neked tiltot a nevèt mondanod te fèreg. Pontosan tudod hogy mièrt vagyok csak veled mèg. Èn tálcán nyujtotam neked Jokert ès te ki fogsz innen jutatni engem ès Selinat. Mondtam amire csak nyelt egyett hiszen az biztos hogy valamit akart
- nem fogsz kijutni èlve ha rajtam mulik. Mondta mire csak igazam volt azzal kapcsolatban hogy Pingvin egy fèreg
- ha nem juttatsz ki innen akkor esküszöm mindent romba döntök ami fontos neked. Mondtam mire csak ki rántotam a kèst s megtörölve elkeztem menni ki hiszen tudtam hogy ki fog jutattni mert ha nem akkor egyesèvel teszem tönkre azt ami az övè volt.

Folytatás jön.......

Olivia: Cruel and In Love Where stories live. Discover now