Nur Alya Binti Amir, berusia awal 30 an. Seorang isteri dan mama pada 3 orang cahaya mata. Bekerja sebagai Staff Nurse di salah sebuah hospital swasta di ibu negara. Oleh kerana jadual kerja yang tidak menentu, masa Alya untuk bersama keluarga agak kurang berbanding suaminya Halim, menyandang jawatan sebagai Head of HR di SriJaya Berhad, syarikat pembinaan terkemuka di ibu kota yang hanya berkerja mengikut waktu pejabat sahaja.
Alya bersyukur kerana Halim banyak membantu tugasnya sebagai isteri dalam menguruskan anak-anak. Setiap hari pembantu rumah separuh masa akan datang untuk mengemas, membasuh dan memasak untuk mereka sekeluarga. Oleh itu Alya tidak terlalu penat untuk terkejar-kejar balik menguruskan hal rumah tangga.
Walau sesibuk mana pun Alya bekerja dengan jadual yang tidak menentu, keperluan batin pada suami tidak dia abaikan. Mereka telah berkahwin lebih dari 13 tahun, keperluan seks masih lagi hangat seperti biasa. Suami Alya seorang yang sangat bernafsu walaupun usia sudah melebihi 40 tahun.
Batang zakar nya yang bersaiz 7 inci sentiasa tegang apabila melihat si isteri memakai lingerie di waktu malam atau menyarung uniform kerja yang mengikut ukuran lekuk badan hourglass 36,25,36 dengan buah dada yang sedikit meruncing menambahkan keseksian Alya walaupun dia berpakaian sopan. Ramai lelaki di luar sana mula membayangkan tubuh Alya yang seksi itu bila terpandang lenggok jalannya yang mengoda.
Jika dia tidak berkerja di waktu malam, Alya akan dikerjakan oleh Halim beberapa pusingan sehingga ke esok kan harinya Alya keletihan yang amat sangat. Tenaga Halim sungguh luar biasa, setiap kali bersama pasti ada saja teknik yang ingin dia cuba bersama si isteri. Alya juga turut memuji kehebatan suami dalam memuaskan nafsu dirinya yang agak kuat itu.
Cuma sejak kebelakangan ini, aksi Halim seperti sudah hilang taringnya. Alya perlu blowjob terlebih dahulu batang suaminya supaya tegang sebelum Halim mengambil alih permainan seks mereka.
"Slurpppppp... slurpppp" bunyi kocakan daripada mulut Alya yang asyik merocoh zakar perkasa milik suaminya. Halim hanya memberikan reaksi yang sederhana sebelumnya tiba-tiba kembali bertenaga seolah-olah rocohan Alya menjadi sumber tenaga kepadanya. Zakarnya membengkak seperti mahu meletup ibarat belon yang ditiup semaksimanya.
"Ahhh sedapnya sayang , lagi sayang, lagi sayang" erang Halim sambil menjilat ruang nikmat Alya dengan rakusnya. Gerakan jari dan lidah keluar masuk sambil mencari G-spot Alya menyebabkan Alya mula meraung kenikmatan. Biji kelentit Alya digigit-gigit sehingga punggung Alya terkejang-kejang menahan gelora nafsu.
"Ahhhh!!" erang Alya penuh kenikmatan apabila pantatnya dijilat rakus oleh suami nya, Halim.Beberapa kali pantatnya dijilat sehingga Alya klimaks berkali-kali.
"Ahhhh abang... Fuck me please" erang Alya yang sudah tidak tahan dengan permainan suaminya itu. Suami Alya dengan rakusnya mengangkangkan kaki Alya, terpampang lubang pantatnya berbulu halus yang berdenyut-denyut menanti batang agung Halim bersaiz 7 inci itu.
"Ahhhhhhhhh ermmmm" erangan Alya sambil berciuman bersama suaminya beriringan dengan dayungan punggung ya keluar masuk barang ya. Suami Alya dengan pantas membuat sorong tarik dengan tempo yang agak laju.
Tiba-tiba badan suaminya kejang dan kaku memandakan dia sudah klimaks. "Ahhhhhhhhh ermmmm urgghhh" suami Alya melepaskan mani nya penuh ke dalam pepek Alya. Tetapi malam ini Alya rasa sedikit kecewa kerana dia baru sahaja mulai seronok. Suami Alya menarik keluar zakarnya yang berkilat dengan limpahan air mani sendiri dan terus tidur. Alya tidak menyalahkan suaminya kerana dia tahu suaminya keletihan terlalu sibuk dengan urusan kerja.
Tetapi sejak akhir-akhir ni Alya seperti teringin merasai batang zakar lain di dalam lubang asmaranya. Mungkin untuk merasai kelainan nikmat dan aksi? Ini gara-gara seorang pesakit yang sedang dirawat di dalam hospital tempat Alya bertugas.
Pagi ni seperti biasa, Alya memulakan tugas dengan pesakit-pesakit di wad Cempaka sebelum Doktor Ravi datang memeriksa wad pukul 10.30 nanti. Satu demi satu pesakit Alya lawati, memeriksa tekanan darah, menukar botol drip air, antibiotik yang sudah habis dan sebagainya.
Alya paling teruja dengan salah seorang pesakit di wad itu, seorang duda berusia pertengahan 40 an bernama Zakuan yang sedang di rawat akibat demam denggi lebih seminggu yang lalu. Badannya tidak terlalu gemuk dan juga kurus tetapi acapkali Alya sering terpandang dan mula membayangkan saiz batang zakarnya yang tersembunyi di balik seluar yang di pakai kerana setiap kali Alya berdiri di sebelahnya untuk mengambil darah atau menukar drip air pasti bahagian zakarnya akan naik menegang.
Ketika Alya sedang kusyuk memasang branula pada tangan Zakuan yang tercabut, terasa pehanya di sentuh. Melihat Alya yang tidak melarang, sentuhan itu semakin menjalar hingga ke dalam baju, mengusap lembut perut. Terasa hangat sentuhan jari jemari si lelaki ini hingga Alya mula tidak keruan mengharapkan jari nakal itu turun ke lubang pantatnya mengentel klitoris yang sedang berdenyut hebat.
"Nurse ok?" Tanya si Zakuan bila melihat Alya hanya diam dan kaku.
Alya hanya senyum, mengangguk perlahan tanda dia seronok menikmati sentuhan Zakuan yang semakin menjalar ke bawah pusat.
Alya makin tidak keruan, ingin saja dia memanjat naik dan menghalakan batang zakar tegang itu ke dalam lubang pantatnya yang telah basah.
"Nurse Alya...batang saya tengah keras ni, nak tengok dan belai tak?" Begitu sensual suara Zakuan mempelawa.
Alya tergamam seketika. Hatinya menjerit mahu tetapi dia sedang bertugas. Dia teruja sebenarnya ingin melihat dan merasai batang milik pesakit ini tetapi ini hospital bukan hotel! Otaknya ligat memikirkan 'port' yang sesuai.
"Errr En Zakuan, saya.." Tergagap Alya memikirkan bagaimana ingin menolak.
Tangan Alya di pegang dan di usap lembut. Lantas dibawa ke bibir dikucup perlahan setiap jari jemari Alya, cuba mengoda.
Terpejam mata Alya ke seronok kan diperlakukan begitu.
"Saya tunggu di tangga kecemasan nanti Nurse Alya. Saya ingin merasai kemanisan lidah Nurse Alya bertemu dengan lidah saya." Zakuan memancing nafsu.
Alya hanya mengangguk perlahan. Hatinya melonjak suka tidak sabar. Nakal sungguh pesakit ni, tahulah duda gersang! Bisik hati Alya.
Semenjak kejadian di tangga kecemasan hospital tempoh hari, perhubungan mereka berlanjutan di rumah Zakuan setelah dia keluar dari hospital. Alya seperti di pukau sehingga sukar melupakan Zakuan dan semakin ketagih untuk seks bersamanya. Ternyata Zakuan lebih hebat dari suaminya Halim.
Kini malamnya bersama Halim sudah tidak hangat seperti dulu, Alya hanya kaku seperti patung menanti dan menunggu suaminya klimaks. Alya sudah keletihan kerana siang hari Zakuan begitu sakan mengerjakan dirinya hingga klimaks berkali-kali.
Ping..
Alya mencapai telefon bila melihat satu notification dari telegram terpapar di skrin.
My Hubby: Abang kena pergi ke Johor, ada seminar HRDF dekat sana selama seminggu. Abang bertolak petang nanti lepas kerja.
Alya tersenyum membaca. Ini bermakna selama seminggu line clear untuk dia berasmara bersama skandalnya Zakuan.
Sayang: Baik abang, jaga diri baik-baik. Jangan nakal-nakal di sana ya. Sayang tahu nanti siaplah Abang.
Alya menghantar pesanan berbau ugutan pada suaminya sekadar menutup rasa gembira dengan ketiadaan Halim.
My Hubby: Baik sayang...Abang bekerja bukan nak bersuka ria. Jaga diri sayang dan anak-anak baik-baik. Abang dah tinggalkan duit dalam laci buat belanja sayang dan kiddos ok. Love u...
Sayang: Ok abang..love u too💋
Telefon di simpan ke dalam poket seluar uniformnya. Bibir tersungging senyuman, berbagai rencana bermain di fikiran kini. Dia ingin menghabiskan masa dengan Zakuan tanpa gangguan dari suaminya Halim.
YOU ARE READING
ALYA
FantasyKarya Asal Anggun Inaara berkolaborasi dengan beberapa orang penulis erotik. Hanya 8 chapter yang dapat diselamatkan. Boleh la daripada takde langsung. Kalau rajin akan disambung. Selamat membaca.