Alya menarik nafas kencang bila pergerakan jari kasar Halim cepat dan terus pada bahagian sulitnya. Halim masih belum puas melihat Alya terkapai-kapai nikmat penangan jarinya di dalam lubuk ketat itu. Dipandang Alya dengan mulutnya kembali tertaut kemas di dada kanan gadis ini, dimain-mainkan dengan lidahnya. Dengan tangan kiri kekal mencengkam pergelangan tangan Alya dan tangan kanannya terus bermain dengan bahagian sulit di bawah. Lencun, licin, lecak, panas.
Diterokai sepenuhnya oleh tangan kanannya. Mata Halim yang merenungnya ketika terus-terusan menggomol dadanya, tangan kanan Halim yang menghasilkan bunyi berlecak ketika memainkan bahagian sulitnya dan juga cuaca malam memalapkan suasana bilik. Nikmat dibelai suami hampir buat Alya di awang-awangan. Tapi pandangan mata Halim jelas tertumpu padanya.
Alya alihkan kepalanya ke kiri dan terus menikmati belaian Halim. Dia masih malu dengan pandangan terus Halim padanya dalam keadaan seperti ini. Dia memang tak tahan, rasa sangat tak tahan. Dengan hisapan dan gigitan rakus suaminya di dada dan dengan tangan kanan yang laju mengosok gerakan atas bawah di bahagian sulitnya.
"Abangggg... ahhh... sedapnya.." Desahannya menyukarkan percakapan Alya.
Suara Alya berulang kali mengulangi sedap, suaranya yang semakin merayu dan bunyi berlecak di bawah, betul-betul membuatkan dia rasa nikmat yang tak boleh nak diukur. Tubuh Alya mula menggeletar, meliuk-liuk tubuhnya tanpa kawalan. Halim mengintai.
"Mini klimaks". Bisik hati Halim.
Alya makin tak tahan. Ibu jari Halim yang mengusik clitoris dan juga jari-jari suaminya yang terus bermain di bahagian sulitnya, betul menjadikan dia tak keruan. Tubuhnya tanpa henti menggeletar lagi. Sudah berapa kali mini orgasm Alya capai.
Basah tangan kanan Halim bila terasa rembesan air jernih dari bahagian sulit Alya. Seluruh tubuh Alya menggeletar halus. Digerakkan lagi tangan kanannya untuk menghabiskan sisa cumming Alya. Diusik lubang pantat Alya yang memancut sikit-sikit air nikmatnya.
Halim suka melihat reaksi muka Alya yang dalam kenikmatan. Bibir merahnya yang seksi, desahan sedap Alya, liuk lentok tubuh Alya dengan gunung asmaranya yang terletak bulat cantik mengkal gebu, mata redup Alya yang merayu mengoda membangkitkan lagi keghairahan Halim untuk memiliki sepenuhnya tubuh Alya.
"Tempting." Dengus Halim makin teruja.
Alya tahu dia dah basah, sangat. Dia tahu, itu air apa. Tapi dia malu! Dipandang Halim. Terasa merah menyala mukanya, terkebil-kebil matanya memandang lelaki yang baru bergelar suami ini. Melengkung keningnya, bergenang air matanya. Terasa mahu pecah mukanya menahan malu.
Muka Alya merah gila.
"Err..." Alya gagap.
Halim cuma senyum hanya ketawa dalam hati. Malunya isteri dia. Dara pingitan betul. Muka Alya yang merah menyala itu dipandangnya.
Halim senyum, dibelai muka Alya dengan tangan kanan. Tangan itu menyentuh lembut bahu Alya, dicium dahi dan berbisik di bibir Alya, "Percayakan abang."
Alya terus senyap, hanya memandang Halim. Badannya rasa terketar. Dapat dirasa tangan Halim yang mengusap lembut kakinya. Kedua tangan lelaki itu mula membuka kakinya. Alya memandang Halim yang melutut tegak rapat di pembukaan kakinya. Halim melakukannya dengan berhati-hati. Lubuk asmara Alya masih kekal sempit kerana dara. Halim memiliki batang besar dan panjang, dia kena mulakan dengan perlahan.
Halim tekad, dia akan membuatkan gadis itu terasa nikmat yang tak terhingga malam ini sehingga hilang rasa takutnya. Halim memang tak boleh nak tahan selepas menikmati separuh tubuh isterinya ini.
Halim membelai perlahan paha Alya. Bilik yang malap tidak menghalangnya dari melihat dan merenung bahagian kewanitaan Alya. Tersenyum sungging dia bila memandang bibir merah di celahan lubang pantat Alya. Dihiasi rerambut halus yang ditrim kemas. Tak banyak pun bulu dia.
YOU ARE READING
ALYA
FantasyKarya Asal Anggun Inaara berkolaborasi dengan beberapa orang penulis erotik. Hanya 8 chapter yang dapat diselamatkan. Boleh la daripada takde langsung. Kalau rajin akan disambung. Selamat membaca.