Part 7 - Ruang Rindu (ft HotwifeHunter)

14.1K 51 1
                                    

Alya melabuhkan ciuman pada dahi suaminya Halim yang sedang lena diulit mimpi. Terasa rindu selepas seminggu tidak bersua kerana suaminya meghadiri kursus di Johor.

"Eh, sayang dah balik?" Halim terpisat-pisat bangun mengapai handphonenya yang diletak pada meja sebelah katil.

Jam digital menunjukan waktu sudah pukul 11.30 pagi. Sah Halim terlajak tidur!

"Lambat sayang balik?" Halim bersandar pada kepala katil dalam keadaan masih mamai.

Alya hanya senyum.

"Tunggu Sister Siti lah, dia lambat masuk sebab anak tak sihat. Sayang nak handover kerja pada orang lain tak boleh sebab Sister Siti leader untuk shift pagi." Jawab Alya sambil menanggalkan pakaian uniform yang dipakai.

Mata Halim yang masih mengantuk terus segar bila melihat gundukan buah dada isterinya yang gebu.

"Sayang...mari duduk sebelah abang ni kejap. Abang rindulah." Halim menepuk lembut tilam disebelahnya.

Alya mengapai tuala yang tersangkut di belakang pintu dan berkemban.

"Sayang busuk ni abang, bagilah sayang mandi dulu lagipun baru balik dari hospital kan, bau ubat melekat." Alya menolak cara baik.

Bukan Alya tidak faham apa yang suaminya mahukan tetapi dia harus bersihkan diri dulu sebelum Halim spot kecurangan dirinya.

Halim mendengus sedikit kecewa.

"Sabar sikit abang, tak lari gunung dikejar kan?" Alya memujuk.

"Cepat sikit, abang tak tahan dah ni." Halim merengek manja.

Alya ketawa.

"Sayang tak sabar nak riding you abang...." Sakat Alya manja sambil mengekek ketawa.

Alya masuk kedalam bilik air. Dia membelek badannya didepan cermin besar, melihat jika ada tanda gigitan cinta yang ditinggalkan Zakuan pada leher dan buah dadanya.

"Fuh, nasib baik tak ada. Kalau tak mati aku nak menjawab." Gumam Alya.

Tuala ditanggalkan, pantiesnya yang basah lenjun dari lelehan air mani Zakuan turut ditanggalkan. Menitik-nitik lelehan air lekit dari lubang farajnya, dicuit dengan jari telunjuk dan dirasa dengan hujung lidah.

"Eeewww, payaunya. Tengah high tadi kemain sedap je rasa." Segera Alya berkumur.

Pili shower dibuka, air yang jatuh menyirami tubuh badannya terasa menyegarkan. Di gosok seluruh lekuk tubuh badan dengan gel mandian Bath & Body Work. Bauan yang terbit dari gel mandian A Thousand Wishes begitu menghairahkan. Alya teringat momen dinihari sewaktu dia dan Zakuan 'quickie seks' di dalam kereta tadi. Nafsunya mula kembali, segera dia menyudahkan mandinya.

Hati sudah tidak sabar untuk menghenjut batang suaminya pula.

*******

POV ZAKUAN

Jam di tangan sekarang menunjukkan sudah pukul 6.30 pagi, aku sudah pun bangun semenjak pukul 5 pagi tadi, segalanya sudah aku persiapkan semata-mata mahu mengambil Alya balik ke rumahnya dari Hospital sebentar lagi. Entah apa yang merasuki pemikiran aku ketika ini apabila berani menjemput perempuan berstatus isteri orang itu, namun apa boleh buat, apabila nafsu semakin membuak, yang haram pastinya menjadi halal. Bukan sekali dua aku bersenggama bersama Alya sebelum ini, sudah tak terkira aku rasakan semenjak kami berjumpa kali pertama di wad hospital. Sudah bergelen-gelen air maniku dipancutkan ke dalam lubang buritnya.

Namun aku juga tidak boleh dipersoalkan dalam perkara ini, aku hanya menjadi seorang lelaki yang pantang disuap secara percuma, lagi-lagi dengan isteri orang lain. Alya juga hanya menjadi mangsa kepada kelemahan tenaga batin dari suaminya sendiri, membuatkan dia mula mencari alternatif lain untuk memuaskan diri sehingga terpaksa membiarkan batangku ini memuaskan nafsunya berkali-kali secara percuma.

ALYAWhere stories live. Discover now