Part 4: Belaian Asmara

14.4K 51 1
                                    

Batangnya yang separa tegang di renung dari biasan cermin bilik air. Halim tersenyum kerana memiliki ukuran yang luar biasa dari lelaki lain yang kebanyakan hanya sekitar 5-6 inci saja. Di usap perlahan batangnya hingga bertukar tegang dan keras, lalu di naikan ke atas perut.

"Wow panjang juga konek aku ni hampir sampai ke pusat. Mahu meraung Alya dek penangan batang aku ni nanti." Bisik Halim bangga.

Seminggu sekali dia pasti mengurut batangnya dengan minyak lintah yang di tempah khas dari Pak Abu, seorang pengurut batin terkenal di Kelantan. Bagi Halim, batang zakar yang panjang dan besar memang menjadi kesukaan wanita, ia juga lambang kemegahan seorang lelaki.

Tidak mahu isterinya Alya tertunggu-tunggu, Halim segera membersihkan dirinya. Badan terasa segar dan wangi, bauan dari gel mandian Cypress and Grapevine by Jo Malone membangkitkan keghairahan. Malam pertama adalah malam yang paling bermakna buat dirinya dan Alya. Dia mahu Alya sentiasa mengenang moment asmara mereka buat selamanya.

Halim terpana sejurus keluar saja dari bilik mandi, mata Halim tidak lepas dari memandang Alya yang cukup seksi bagai bidadari memakai lingerie see thru with no bra sedang duduk di atas katil menunggunya.

Gulp! Halim menelan liur, terkesima.

Batang zakar yang tadi mengendur mulai kembang dan tegang di balik tuala yang di pakai. Membuatkan dia semakin tidak sabar.

Alya memakai panty, tanpa bra dan gaun yang see through juga terbelah di tengah menampakkan habis paha, perut dan dadanya yang hanya ditutup nipis. Belahan di depan labuhnya sampai paras paha. Bahagian belakang ditutup sampai punggung saja. Kaki Alya yang gebu, bahagian atasnya yang terdedah memang membuatkan dia jadi nanar sekejap. Gaun Alya bergerak-gerak ditiup angin yang masuk dari pintu gelongsor bilik tidur itu. Alya memang mempersembahkan tubuhnya sejelas-jelasnya.

Dipandang dada Alya yang terang terpampang lurah dendamnya. Putih, licin, lembut, tembam. Dibayangkan bahagian itu yang bergoyang-goyang dan bergoncang bila dia menusuk Alya berulang kali nanti. Halim telan liur.

Haruman tubuh Alya kian menggoncang naluri lelakinya. Halim mendekati Alya, tangan kanannya perlahan, dicabut ikatan rambut Alya. Alya kian berdebar, dibiarkan saja pengikat rambutnya jatuh dan mengurai.

Halim terus jamah bibir lembut Alya semahunya. Tangan kanan kekarnya segera memeluk erat pinggang ramping Alya. Tangan Alya sendiri terus memeluk erat suaminya Halim. Alya sudah bersedia, turut mahukan juga walaupun hatinya takut dengan apa yang bakal terjadi nanti. Halim menjilat leher jinjang isterinya. Alya makin mendesah kuat. Gigitan Halim dan sedutannya menyebabkan Alya mencakar lembut belakang suaminya.

Halim dengan tidak sabar, laju merungkai tali halus yang mengikat belahan gaun malam yang nipis ini dan terus diterkamnya bahagian dada Alya yang memang sudah sedia merah dengan body blusher. Alya makin tak tahan, badannya menggeliat dalam mabuk asmara ini. Halim segera mencabut panty nipis yang dipakai Alya, segera tangannya menyentuh bahagian sulit yang sedia basah itu. Alya memang cepat sensitif. Bibir Halim masih tidak melepaskan dada Alya yang berombak tinggi.

Alya makin merengek dan merayu, Halim makin tak sabar. Dilajukan pergerakan jemarinya di bahagian sulit isteri. Alya juga tak kisah dengan rengekannya yang kuat, dengan bunyi permainan tangan Alya di bahagian sulitnya.

Jari jemari Alya mula membelai dan meraba dada bidang Halim. Halim makin bernafas laju. Buah asmara Alya beralun dan bergoyang indah di depan mata. Makin telan liur dia bila memandangkan buah asmara yang bersaiz C itu, makin membesar bila dikepit kedua tangan isteri yang membelai dada bidangnya. Sambil meraba dada Halim, kelangkang Alya mula menggosok-gosok ereksi Halim yang dari tadi berdenyut-denyut keras. Alya mula mendesah, kepalanya mendongak sikit ke atas. Matanya terpejam. Halim juga mula menghela nafas panjang.

Pinggang Alya segera dipegang kuat oleh kedua tangan Halim, mengemudi pergerakan punggung Alya yang ke depan dan ke belakang. Tangan Alya mula memijat-mijat dada dan perut keras Halim. Halim makin tak sabar. Perhatian matanya dari tadi ke arah puting yang segar merah itu.

Tangan kanan Halim segera naik meramas kuat buah asmara Alya di belah kiri. Alya makin meliuk dan menggeliat. Tangan kirinya mula menyentuh tangan suami yang enak membelai buahnya. Tangan kanan masih membelai dan menggosok perlahan perut Halim. Ada kala disentuh tangan Halim di pinggangnya.

Tangan Halim menguli dan meramas sepuasnya. Dipicit dan digentel puting itu, makin merah jadinya. Sebelah tangan lagi masih mencengkam kuat pinggang Alya yang mula tak tentu arah. Mata layu Alya memandangnya, dengan mulutnya terbuka mengeluarkan suara seksi yang mendesah. Pergerakan punggung Alya laju dari tadi, firm membelai dan grinding ereksinya. Makin membengkak tetek dia, Halim telan liur semakin teruja nikmat!

Pandangan mata Alya padanya, muka nikmat Alya, rambut Alya yang dikumpul di belah kanan dan terlepas sikit menutup sisi wajah itu, tangan Alya yang mula membelai tubuhnya sendiri. Dan pergerakan Alya yang makin laju menekan dan meliukkan punggung di atas ereksinya. Makin ketara buah dada itu bergoyang dan bergoncang.

Mata Halim terus merayap, memandang tubuh Alya yang putih mulus dan merah di sana sini. Perut isterinya yang leper. Bentuk tubuhnya yang langsing. Tubuh kecil molek isterinya, dengan lekuk tubuh dan kebesaran buah dada juga keindahan klitoris taman larangan Alya cukup mengoda naluri lelakinya. Pergerakan Alya makin laju. Ereksinya juga makin berdenyut hebat, Halim tak tahan.

Segera dia bangun dari baring tapi tangan Alya menahan dadanya. Alya terus tunduk, mencium Halim semahunya. Terasa puting Alya bergesel lembut dengan permukaan dadanya. Halim segera tarik pinggang Alya ke atas, diangkat kepala lalu dicium sungguh-sungguh dan dibenamkan hidung pada serata dada isterinya. Alya mula merengek kuat, makin meramas rambut Halim. Tangan Halim kekal di pinggang Alya. Ditekan kuat ke bawah, dapat dirasai jelas kebasahan lubang pantat dan klitoris isterinya yang makin membesar. Mulutnya, lidahnya dan bibirnya rakus membelai dan membasahi kedua buah asmara Alya yang gebu itu.

Alya dapat rasa, batang Halim kian membengkak di bawah perut dan celah kelangkangnya. Digerakkan punggungnya ke depan dan ke belakang, digosok laju dan kuat klitoris dengan batang zakar Halim. Alya dapat rasa saiz, berurat, panas semuanya. Halim dapat rasa basah, lembap, lecak, pantat Alya. Kedua-duanya makin mabuk, makin nanar.

Halim mencium, menggigit dan menghisap dada isteri. Tangannya laju mengemudi pinggang Alya, makin kuat dia mengerang. Tangan Halim mula memeluk kuat belakang dan punggung Alya, pergerakan bawah Alya masih dikawalnya. Alya makin kuat desahan dan segera ditekup mulut. Terasa sangat rapat pantat bawahnya dengan Halim. Digosok klitorisnya yang timbul dengan kejantanan batang zakar Halim disebalik tuala yang dipakai. Halim yang mengawal makin melajukan pergerakan. Dia makin tak tahan dengan suara dan kebasahan Alya.

Halim nak in control, dia nak masuk memecahkan tembok dara Alya, ingin merasai ketat, dalam, panas lubuk asmara Alya itu. Ahhh..pasti nikmat!

Segera dirangkul kemas belakang Alya, terus dibaringkan isterinya. Dia di atas, meneruskan tugasnya. Alya tak kisah dan bersedia, dia masih dalam keasyikan belaian suami. Tangan Halim mula mencabut lingerie yang hampir terlondeh di punggung Alya.

Halim senyum lebar semakin tidak sabar dan Alya sedikit gerun bagaimana penerimaan lubuk asmaranya menghadapi tusukan pertama batang zakar suaminya Halim yang keras tegang itu.

Bersediakah Alya?

ALYAWhere stories live. Discover now