"Sayang, hubby you balik esok kan?" Zakuan yang masih menindih Alya bertanya. Pipinya terasa selesa beralaskan gunduk asmara Alya, gebu!
"Petang esok sampailah tu." Alya mengelus belakang badan Zakuan. Dia suka bauan maskulin yang terbit dari peluh bercampur dengan perfume Dior Sauvage kekasih gelapnya ini. Stim!
Mereka baru saja selesai melampiaskan nafsu di rumah Zakuan. Status Zakuan yang single ditambah dengan kawasan kejiranan bukan melayu memudahkan Alya untuk keluar masuk tanpa rasa takut.
Sudah tidak terhitung banyaknya mereka berasmara. Pantang ada masa terluang pasti rumah Zakuan akan menjadi port untuk mereka melunaskan tuntutan nafsu masing-masing. Desahan dan aksi di setiap ceruk rumah sudah diterokai dengan beberapa kesan tompokan air mani dan mazi sebagai bukti.
"Habis tu, lepas ni susahlah kita nak fuck. Hubby sayang ada sure line tak clear. Then siapa nak blowjob and riding I, sayang? I suka tengok tetek you dilimpahi air milkshake I, you look very sexy and arousing." Tangan Zakuan meramas-ramas tetek Alya. Dipicit dan dipilin sehingga tegang puting coklat itu.
"Aahhhh..." Alya sedikit mengerang bila puting teteknya di gigit dan dihisap manja oleh Zakuan. Sedap!
"No worries sayang, tahulah I macam mana nak handle Halim tu nanti. Bukan susah pun, kangkang saja confirm senyaplah dia." Jawab Alya.
Zakuan senyum.
"Jom sayang, kita sambung seround lagi dalam bath tub. I craving your body my fuck buddies!" Zakuan mendukung tubuh bogel Alya masuk ke dalam bilik mandi.
"Sayang....." Jerit Alya terkejut tindakan spontan Zakuan.
***
Alya sedang berehat di pantry hospital sementara menunggu waktu lunchnya habis lagi setengah jam. Dia teringat kembali kejadian dia klimaks hasil kehebatan batang zakar Zakuan 2 minggu lalu. Mereka berdua ini seperti sukar dipisahkan lagi sejak kejadian "quickie sex" di tangga kecemasan hospital . Alya semakin ketagih dengan belaian Zakuan ditambah pula dengan ketiadaan Halim selama seminggu ini.
Alya mengakui betapa hebatnya Zakuan finger fuck dirinya hingga panties basah lenjun dengan cairan mazi yang keluar hasil ransangan jari nakal Zakuan.
"Haruskah aku menerima pelawaan Zakuan tadi?" Alya bermonolog sendiri, termenung jauh.
Sentuhan Zakuan mengetarkan nafsu seksualnya. Telah lama Alya tidak merasai sentuhan begitu dari suaminya Halim. Alya mula berangan fantasi seksnya sendiri.
Bahu Alya ditepuk daripada belakang,
"Ha.. menungkan apa? Teringatkan skandal ke tu?" Sergah Hanim, rakan sekerja Alya.
"Ehh kau ni Hanim, terkejut aku! Ingatkan siapa tadi. Tak ada lah, aku tengah fikir nak masak apa bila habis kerja nanti."Bohong Alya.
"Kau daripada mana ni? Sibuk je nampak?" Soal Alya.
"Aku dari Wad 3E, saje ke sana nak lihat doktor-doktor pelatih yang baru. Kali ni banyak jugak yang hensem-hensem, cuci mata. Hehehehe" Hanim tersengih.
"Amboi, nak pasang skandal ke tu? Nanti suami kau tahu, baru padan muka. Tak cukup tanah kau nanti Hanim ooii." Bebel Alya.
"Ala, pandai makan pandai la simpan kan? Ok lah, aku nak ke Wad 2B pulak." Hanim buka langkah beredar dari situ. Malas mahu berbalah dengan Alya.
Sepasang mata Alya melihat permergian sahabat baiknya ke Wad 2B. Terngiang-ngiang di dalam kepala Alya kata-kata Hanim tadi, 'pandai makan pandai la simpan'.
Ah! Suaminya tak akan tahu jika dia pandai simpan. Alya menyedapkan hati.
Aksi Zakuan tadi memancing nafsunya. Spontan pantatnya berair mahukan batang Zakuan.
YOU ARE READING
ALYA
FantasyKarya Asal Anggun Inaara berkolaborasi dengan beberapa orang penulis erotik. Hanya 8 chapter yang dapat diselamatkan. Boleh la daripada takde langsung. Kalau rajin akan disambung. Selamat membaca.