the look

7.1K 346 38
                                    

Sıcak bir yaz gününün ardından akşam vakti havanın serinlemesiyle birlikte herkes kendini dışarı atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sıcak bir yaz gününün ardından akşam vakti havanın serinlemesiyle birlikte herkes kendini dışarı atmıştı. Taehyung vakitlice uyanıp kahvaltısını yaptıktan sonra, uzun zamandır listesinde olan fakat elindekileri bitirmeden yenilerini almak istemediği için satın almayı ertelediği birkaç kitabı sonunda alıp okuyacak olmanın heyecanıyla kitapçıya gitmişti.

Eve dönerken annesinin marketten istediklerini almış, akşam yemeğine kadar da aldığı kitaplarla ilgilenmişti. Kitap okumayı severdi ve bu aktiviteyi müzik eşliğinde yapmak, yıllardır bir numaralı terapi yöntemiydi.

Yemeğini yedikten sonra balkondaki rahat koltuklara kurulup günbatımının tadını çıkartmıştı. Her anında hayattan zevk almaya çalışan biriydi Taehyung. Ona göre hayat küçük detaylara takılmak için çok kısa iken, mutlu olduğu her küçük an ise bir ömür kadar uzundu.

Güneş iyice etkisini kaybedip yerini aya bırakırken, biraz hava alıp vücudunu hareket ettirmek adına kendini diğer tüm site sakinleri gibi dışarı attı. Gün öyle güzel batıyordu ki, gökyüzü adeta bir tablo gibi görünüyordu. Yer yer mor, yer yer kızıla çalan görüntü minik bulutlarla süslenmişti.

Oturduğu yere 7 sene kadar önce taşınmışlardı. Burası yemyeşil, büyük fakat samimi bir siteydi. Ne isterse yapabileceği kadar da doluydu içi. Çokça bina olmasına rağmen sessiz ve huzurluydu da. İlk taşındıklarında tüm boş vaktini sitedeki diğer çocuklarla geçirirdi fakat şimdilerde durulmuştu. Yaş aldıkça kendisine vakit ayırmayı daha çok sevmeye başlamış, komşusu olduğu arkadaşlarıyla her gün yerine arada bir görüşmeye başlamıştı. Hâlinden memnundu. Ailesiyle yaşamasına rağmen kendine ait bir düzen oluşturmuştu ve bu sakinlik onu çok mutlu ediyordu.

Çok geçmeden yürüyüş parkuruna vardığında kulaklıklarını taktı ve tempolu olmayı umursamadan, tamamen vücudunu dinleyerek yürümeye başladı. Haftanın en az 3 günü spor yapıyordu fakat bugün bunun için çıkmamıştı dışarı. Yazın son akşamlarının tadını çıkarmak istiyordu.

Keşke deniz kenarına gitseydim diye geçirdi içinden. Şehrin içinde bile bu kadar göz alıcı görünen bir manzara kim bilir deniz kenarında nasıl görünürdü...

Gözleri gökyüzünden hiç ayrılmazken aklında yeni döneme dair bir sürü plan dönüyordu. Okuduğu bölümü kendi isteğiyle seçmişti fakat dersleri ve kendi yaptığı okumalar dışında bu alanda kendine pek bir şey katmamıştı; bu durum onu biraz endişelendiriyordu. Bölümünün en başarılı öğrencilerinden biriydi ama yine de yeterli hissedemiyordu işte.

Kısmen endişeli olan düşünceleriyle boğuşmasını, yanından son sürat geçen bir bisikletli böldü.

Taehyung ne olduğunu anlayamadan bisikleti süren çocuk kontrolü kaybetmiş, yoldan çıkıp ağaca çarparak çimenlere doğru savrulmuştu. Tüm bunlar 5 saniye içinde olmuştu ve Taehyung şokla izlemişti olanları. Çok geçmeden kendini toparladığı gibi yerdeki çocuğun yanına koştu.

accident | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin