1

1.3K 62 16
                                    

Selaam yeni bir kurguuu🥹🥹

Seveceğinize eminim umarım bir şans verirsinizz

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfennn❤️‍🩹

İyi okumalarr

İçimdeki sıkıntı,Zil çalınca daha bir katlanamaz hale gelmişti,Neden mi çünkü bu ders fizik sınavı olucaktık.

Fizik'te yaşadığım yerin yani İzmirin birincisi'ydim.

Tabii okuldada öyle yaşadığım şehre adımı duyurmuş okulumada daha iyi şeyler kazandırmıştım.

Yine her zamanki gibi kelebek sistemi ile ortak sınav olacaktık,Ve bu beni aşırı korkutuyordu.geçen sene sınavda yanımda oturan 11-G'den biri zorla kopya istemişti,ben vermeyincede zorla kağıdı önümden çekip aynısını yapmıştı.Bunu hoca görünce ikimizinde sınavı geçersiz olmuştu.

Bu yıl 12. Sınıftım,Ve yanıma yaşıtım biri gelmemesi için sabahtan beri dua ediyordum,Umarım benden küçük birileri gelirdi.

Herkes hep bir ağızdan konuşmaya başlayınca Yakın arkadaşım Safiye yanıma geldi "Hazırmısın Sade" dedi.Kafamı onaylar gibi sallayınca "Fizik sınavına hazır olmadığım gün yok,Ama geçen seneki gibi olmaz umarım" dedim stresten titreyen ellerim ile.

Safiye elini koluma götürerek hafifçene sıktı "Merak etme sen Safiye diye bağırdığın anda gelirim ben" diyip göz kırptı,Onun bu haraketine gülmeden edemedim.

Safiye Matematikte Türkiye birincisiydi.Tabii benim yaşadığım durumları oda yaşıyordu,Geçen sene safiye kendisinden zorla kopya isteyen birisinin sınav kağıdını küçük parçalar haline getirip zorla ağzına tıktırmıştı,Ondan önceki senede yine kendisinden kopya isteyen öğrencinin kağıdı yırtmakla kalmamış bütün işlemleri çocuğun yüzünde yapmıştı,Yani çocuğun yüzünü kağıt olarak kullanmıştı.

O böyle durumlarda yapacağını biliyordu ama Ben insanları kırmamak için Hayır diyemiyordum.

Fizik hocamız sınıfımıza geldiğinde "12-A otur yerine" dedi gür bir sesle.Herkes sırasına oturduğunda Batuhan hoca gireceğimiz sınıfları söylemeye başladı,Sıra benimkine gelince "Sade canım" dedi ve bakışlarını bana çevirdi.

Bu okulda en sevdiğim hoca Batuhan hocaydı,Tabii onunda en sevdiği öğrencisi bendim,Ne sıkıntım olursa olsun hep batuhan hocaya koşardım.

"Sade canım 12-C'ye gidiceksin" dedi.Gülümseyerek başımı salladım.Bizim sınıftan bir kişi daha benle aynı sınıfa düşmüştü,Ayaz.

Sayısal sınıfa geçtiğimizde tanışmıştık,ve bana takıntılıydı.Her anı fırsata çevirip benle konuşmaya çalışıyordu,Ondan çok haz aldığım söylenemezdi,Bakışları bir süre sonra rahatsız edici hala gelmeye başlıyordu.

Hoca gidince herkes gideceği sınıfa koyuldu,Safiye ile vedalaşıp hemen solumuzdaki 12-C'ye adımlarımı sürdürdüm.

Yanımda bir beden hissedince bakışlarımı oraya çevirdim Ayaz sırıtarak bana bakıyordu,Siyah saçları ve siyah gözleri ile kızların hayır diyemeceği bir erkekti.

Ama benim ilgimi çekmiyordu.Ayaz "Sade ne tesadüf-" cümlesini biteremeden elimi kaldırıp "Ayaz boş konuşup kafamı yorma" dedim,neyseki laftan anlayıp susmuştu.

Kapıyı çalıp sınıfa girdiğimizde neredeyse bütün sıralar doluydu,Benim bu sınıfta olduğumu anlayan öğrenciler fısıldamaya başlamıştı.Stresten titreyen elimi Arkama koyarak saklamaya çalıştım.

Fizik sorunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin