Oy vermeyi unutmayın lütfennn
İyi okumalarr❤️🩹
"Kanka yakışırsınız ama" safiye'ye ters ters bakmakla yetindim.Olayı anlattığımdan beri habire çok yakışırsınız diyordu.
"Safiye boş boş konuşma çocuğu tanımıyorum bile,Sınava girdik çıktık bir deha karşılaşmayız" oturduğum masadan kalkıp üstümü silkelemeye başladım.
"Nereye" bakışlarımı tekrar Safiye'ye çevirip "su alıp gelicem" diyip satış reyonuna ilerledim.
Kantinimiz 2 bölümden oluşuyordu,Sağ kısmı yemek hane gibi bişeydi oturma yerleri vardı,Sol kısmı ise satış yapılan yerdi.
Neyseki çok sıra yoktu önümde sadece 2 kişi vardı,sıraya geçip telefonumu çıkardım.
Yanımda bir beden hissedince bakışlarımı oraya çevirdim "merhaba Sade nasılsın" Oğuzun sorusuna gülümsemeden edemedim,Çünkü Sınav sorularının cevapları için yanıma gelenlerden kimse halimi hatrımı sormuyordu.
"Teşekkür ederim oğuz iyiyim noldu" dedim.Oğuz elini boynuna götürüp "Şey alında senden bişey isteyeceğim,2 hafta sonrasına Fizik proje ödevim var bana yardım edermisin" gülümseyerek başımı salladım.
"Tabiki konu-" cümlemi bitirmemiştim çünkü hemen sağımdan Tuğkanın sesi gelmişti "levent abi şarj lazım hemen" ne yapacağımı bilemezken bakışlarımı Safiye'ye çevirdim,Telefonla oynuyordu.ona seslensem daha çok dikkat çekeceğim için bu fikiri kafamdan hemen elemiştim.
Tuğkanın sesi yakınlaşmaya başlayınca daha çok gerilmeye başlamıştım,Çünkü eğer tuğkan Yamana söylediyse,Yaman ona aşık olduğumu düşünürdü.
Tuğkan ile yaman hemen önüme yer aldıklarında hızlı bir şekilde oğuzu kolunda çekip Benim önüme geçmesini sağladım.
Oğuz konuşacağı sırada fısıldayarak sus dedim.Oğuz kafasını sallmakla yetinmişti.
"Levent abi şarj diyorum tost değil" Tuğkanın söylediklerine gülmemek için kendimi okadar sıkıyordum ki patlayacaktım biraz sonra.
Yaman konuşmaya başlayınca yerime daha çok sinmiştim "Tuğkan Öğle arasından sonra ders fizik geç kalmayalım hoca sınavları okur zaten" yaman ile Tuğkan aynı sınıftaydı,Yaman sınavdan 1 yerine 80-90 aldığını görünce kesin benim yaptığımı anlayacaktı,Tuğkanın söylemesi veya söylememesi çokta önemli değildi.
Bizimde ders biyolojiydi.Ve sözlü vardı son kez gözden geçirmem lazımdı O yüzden Oğuzun arkasından yavaş bir şekilde çıktım.
Yaman ile tuğkan hala kantinci levent abi ile konuşuyordu,rahat bir nefes verip Safiye'ye doğru yürümeye başladım.
Hızlı bir şekilde Safiye'ye giderken Önümde bir beden belirdi Yaman.
Sırıtarak bana bakıyordu bakışlarımı yere indirip hiç bişey yokmuş gibi önünden geçmeye başladım,Ama yaman önüme daha geçmişti.Dışarıdan Gören kesinlikle yanlış anlayacaktı.
Yamanı yavaş bir şekilde ittirmeye çalışarak "Yaman çekilirmisin önümden yanlış anlayacaklar" dedim.
Yaman sırıtarak "Sen beni sınav olurken Öp ben önüne geçince sıkıntı zaten" dedi.Yüzümü buruşturarak ona baktım,Tuğkan bunu mu söylemişti gerçekten.
Derin bir nefes verip "Yaman seni öpmedim,Sınav kağıdın bom boştu,bu yüzden bazı soruları yapmak istedim kağıdı almak için eğilirken biraz sana yakınlaşmam gerekti bunuda tuğkan yanlış anladı" dedim.Yaman benden uzaklaşarak "Sınavı mı sen mi yaptın" ne söylediğimin anca farkına varmıştım.
Arkamdan bir beden sarılınca şaşkınlıkla kafamı oraya çevirdim "Sademm canım benim ne şimdi ben fizik sınavından kalmayacakmıyım" yaman beni kolay bir şekilde kaldırıp etrafında döndürdü "Sade canımsın canım" Yamana boş boş bakınca yaman bırakmak zorunda kaldı.
Boğazını temizleyip "Özür dilerim bir an öyle oldu" dedi.hiç bişey demeden hızlı bir şekilde yanından ayrıldım.Eğer bunu okul gördüyse Bizi sevgili sanabilirlerdi.
Sinirle Safiye'ye doğru ilerlerken Safiyenin orda olmadığını gördüm,arkama döndüğümde Safiyenin Tuğkan ile gülüşerek bana doğru geldiklerini gördüm.
Ellerimi kaldırıp "lan siz ne alaka" diyince Safiye sırıtarak bana baktı,Arkalarından Yaman'da gelince Safiyenin kolundan çekip sınıfa doğru sürüklemeye başladım.
"Safiye Tuğkan ne alaka başka biri yok mu" dedim sinirle.Safiye'nin yine dünya yansa umrunda değildi ellerini geçiştirir gibi yaparak "Zaten ben ciddi ilişki yapmıyorum sade" dedi.
"Ama Sen tuğkanı görürken yamanıda görücez ve ben onu görmek istemiyorum" dedim açık açık. Safiye bakışlarını bana çevirip "Sade neden görmek istemiyorsun Yamanı" Sıkıntıdan nefesimi verip "Neden daha bugün tanıştığım birini görmek isteyeyim" dedim.
Safiye omuzları kaldırıp indirdi,Konuşa konuşa sınıfa gelmiştik sınıfa geçip yerime oturdum.
Safiye'de yanıma gelince ders başlamıştı zaten.Tenefüs zili çalınca Safiye ile sınıfımızın yanındaki oturma yerlerine gittik.
Bu oturma yerlerinde genellikle ödev yapardık,Ama bu sefer öyle oturmaya gelmiştik.
12-F'den sesler gelmeye başlayınca bakışlarımı oraya çevirdim.Yaman kapıdan çıkınca seslerin Yamandan geldiğini anladım "Lan 100 aldım 100 fizikten 100 aldım" Yaman Fizik'ten 100 alması imkansızdı.
Sadece 3-5 soru yapmıştım çok iyi hatırlıyordum Karşıdan Tarih hocamız bayram hoca gülerek geliyordu "Yaman dikkat et 3.Dünya savaşı falan çıkmasın" diyince yamanda gülerek "Hocam ne 3'ü 7. Dünya savaşı çıkacak" diyip bakışlarını bana çevirdi.
Hızlı bir şekilde bakışlarımı ondan çekip saçlarımı kulaklarımın arkasına çıkıştırdım.Az sonra beni çağıracağına emin olduğum için oturma yerlerinden kalkıp sınıfa yöneldim,Safiye hala oturuyordu.
Sınıfa geçerken arkamdan bir beden hissettim "Sade" yamanın sesini duyunca ona hiç bakmadan sınıfa geçip kapıyı yine onla hiç göz teması kurmadan kapıyı kapattım.
Onunla konuşmak istemiyordum,Çünkü neden 100 aldığını bende bilmiyordum,Kendimi kaybedip hepsini yapmış olabilirdim ama bunun nedenini bende bilmiyordum.Ve bilene kadar'da onunla konuşmayacaktım.
Yazım hatası varsa özür dilerim🫠❤️🩹.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizik sorunu
Teen FictionBakışlarımı Yaman'a çevirdiğimde kolunu sıraya koyup uyuduğunu gördüm. Sınav kağıdını alıp bir kaç soru yapmaya karar verdim,Ne olabilirdi en fazla.