Sonunda yeni bölüüm
Biliyorum çok gecikiyor ama yazmaya çok üşeniyorum🥹Neyse oraları geçelim bu bölümü beğeneceğize çok eminim ben yazarken çok eğlendimm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfenn,İyi okumalar🌝
Odanın kapısı açılınca hızlıca kapıya döndüm,Safiye Beyaz göğüs dekoltesi olan dar bir elbise giymişti,Ayaklarında ise yine beyaz bir topuklu vardı.
Hızlıca aynaya gelip "Çekil sade saçımı yapacağım" Safiye kendisine şaşkınca baktığımı görünce Bana dönüp Ne var dercesine kafasını salladı.
"Kime süsleniyorsun Bukadar safiye" diye sordum.12'lerin düzenlediği partiye bizde gidecektik maalesef,Hiç gitmek istemiyorumdum ama safiye zorla Götürecekti beni.
"Hani 12-B'den Barut varya oda gelir belki Partiye" diyip gülümsedi,Ellerimi iki yana açıp "Kanka Tuğkana ne oldu" elini sallayıp "Umrumda değil" dedi.
Safiyenin niye böyle yaptığını asla anlayamıyordum,Aslında Tuğkan ile çok yakışıyorlardı ama bu Safiyenin kararıydı yapacağım bir şey yoktu.
Kenardaki boy aynasına geçip kendime baktım,gerçekten güzel görünüyordum.Üstümde Safiyenin zorla giydirdiği Kan kırmızı renginde kısa ve dar bir elbise vardı,Safiye bu elbisenin altına beyaz topuklu gideceğini söyleyip zorla beyaz bir topuklu giydirmişti.
Saçıma gelin topuzu yapmaya kalkışmıştı ama okadar da değildi,Bir partiye gidiyorduk sonuçta.Saçımı bağlamak yerine salık bırakmıştım.
Safiye yanıma gelip "Hadi sade neye bakıyorsun bukadar anlayamıyorum" diyip kapıya yöneldi.
Gülerek bende arkasından dış kapıya ilerlemeye başladım.
🌝
Parti alanına gelince sesler yükselmeye başlamıştı,Parti deniz kenarındaydı böyle açık bir alan seçmeleri çok güzel olmuştu bence.
Safiyenin gözleri etrafta geziniyordu,Tuğkanı arıyordu biliyordum,Barut falan hikayeydi.Safiyenin sadece Tuğkan için bu partiye geldiğini bilmediğimi sanıyordu,Ama kaç yıllık arkadaştık onunla bu davranışlarını anlamak zor değildi.
Ortaya bir ateş yakmışlardı,Ateşin başında ise neredeyse 12-F'nin hepsi vardı,Tabi Yamanda.
Dünden sonra hiç konuşmamıştık,ama artık ondan kaçmayacaktım,bundan bukadar rahatsız olduğunu bilseydim asla böyle davranmazdım.
Ama çok yakın davranıp okula "Aşık" lafınıda çıkarmak istemiyordum.
Safiye Tuğkanı görünce hızlı bir şekilde oraya gitti,birde Barut için süslenmiş.
Tuğkan Safiyeyi görünce hızla oturduğu yerden kalkıp Safiye'ye sarıldı.
Tabi bütün gözler Safiye'deydi muhtemel giydiği elbiseden dolayıdır,Ama safiye buradaki çoğu kızdan daha güzeldi.
Tuğkan safiyeyi yanına oturtunca bende ortada kalmıştım,Oturacak yer kalmamıştı.Sağıma bakınca bizim sınıfın yani 12-A'nın kendilerine oturacak yer yapmışlardı.
Gülümseyerek oraya gitmeye başladım.Yanlarına gelince Beliz gülümseyek yanıma geldi "Sadee gelmişsin" gülümseyerek başımı salladım.
Diğer taraftan bir müzik sesi gelmeye başlayınca bakışlarımı oraya çevirdim.
Ne sen unuttun, ne ben unuttum
Aldatma kendini gel
Yanıyor içim, eriyor içim
Eskisinden de beterYaman elinde gitar İle Sarışınım şarkısını söylüyordu,Şaşkınca ona baktım gitar çaldığını ilk defa görmüştüm.
Gel gel sarışınım gel
Gel sana alışığım gel
Gel gel gün ışığım gel
Gel çok karışığım gelPartilerde birinin gitar çaldığını duymuştum ama bunun Yaman olacağını hiç düşünmemiştim.
Bakışlarımı ondan çektim Şarkıyı bana söylüyor gibi izlenim vermeyi istemiyordum.
"Sade bebis gel hadi" bakışlarımı Safiye'ye çevirip Tamam anlamında başımı salladım.
Safiyenin yanına geldiğimde Altıma oturacak bişey alıp Yamandan oldukça uzak bir yere oturdum,Evet ondan kaçmayacaktım ama çok Yakın olmakta hiç etik değildi.
"Sade şimdi sen Kumların açılarını falan hesaplarsın" yaman konuşmaya başlayınca bakışlarımı ona çevirdim.
"Kumların açısı mı olur yaman,Saçmalıyorsun" dedim gözlerimi Devirerek "Olsa Hesaplarsın ha"
"Evet yaman hesaplarım,Bulutlarında Açısını hesaplarım merak etme" Yaman memnun bir şekilde gülümseyip önüne döndü.
Elime telefonu aldığımda anında Instagramdan mesaj geldi
Yaman Acar : Karşıdakiler sana bakıyor
Ben : Dünyanın en normal şeyi yaman Şu an Yanındakilerde sana bakıyor.
Yaman acar : Ayaz Arkandan sana doğru yaklaşıyor
Ben : İşine bak yaman
Telefonu bırakıp arkamdan gelen ayaza bakışlarımı çevirdim "Sade nasılsın"
"İyiyim Ayaz teşekkür ederim,Sen nasılsın" Telefonuma mesaj gelmişti,Yamandan olduğuna emindim.
"Bende iyiyim şey diyecektim sana Salı günü Okuldan sonra Kafeye falan gidelim mi" telefonuma Mesajlar susmayınca mecburen bakmak zorund kalmıştım.
"Bir dakika Ayaz çok önemli galiba,Mesajı yazan kişi bir türlü durmuyor da" ayaz tamam dercesine Kafasını sallayınca telefonu elime aldım.
Yaman acar : kesin Seni bir yere davet edicek
Yaman acar : Bak ne dedim,Ben bilirim
Yaman acar : Bunla kafeye gidenin akıl sağlığı sorgularım Sade
"Safiye hadi gidiyoruz bebeğim" bakışlarımı Safiye'ye çevirip tamam dercesine başımı salladım
"Ayaz kusura bakma konuşamadık ama-" Yaman arkamdan Sade diye bağırınca ona bir dakika yapıp tekrar Ayaza döndüm.
"Sade Gidiyoruz biz kalacaksın burda" Yamanın Beni burda bırakmayacağını çok iyi biliyordum ama Gitmeyi tercih ettim.
"Gitmem gerek Ayaz görüşürüz" Yaman Tatlı bir şekilde gülümseyip benle beraber Safiye ile Tuğkanın peşine takıldık.
Yazım hatası varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizik sorunu
Teen FictionBakışlarımı Yaman'a çevirdiğimde kolunu sıraya koyup uyuduğunu gördüm. Sınav kağıdını alıp bir kaç soru yapmaya karar verdim,Ne olabilirdi en fazla.