10

305 23 4
                                    

Heloo oruçlu oruçlu bölüm yazayım dedimm
Sizin oruç nasıl gidiyorr

Neyse hadi iyi okumalarrr🎀

Ders zili çalınca okuduğum kitabı kapatıp kimya hocamız Olan Oğuz hocayı beklemeye başladım.

Kapı açılınca Oğuz hoca yerine nöbetçi öğrenci gelmişti "Oğuz hoca sizi Kimya laboratuvarına çağıyor,Dersi orda işleyecekmişiniz"

Bakışlarımı Safiye'ye çevirince ne alaka der gibi kafamı salladım safiye bana yaklaşıp kısık bir sesle "Oğuz hoca girdiği sınıflara yani 12-A ve 12-F'ye ortak ders verecekmiş diye bir laf duymuştum o galiba"

12-F ile ortak derse girmek yerine kafama silah sıkmayı tercih ederdim ama okulda Silah yoktu bunu yapamazdım.

Salak saçma fikirlerimi bir tarafa atıp sınıfça kimya laboratuvara inmeye başladık.

Laboratuvara gelince Safiye hemen kapıyı açıp içeriye girdi,Kimya dersini hiç sevmezdi sadece Tuğkan için bukadar Heyecanlıydı.

İçeriye girdiğimizde 12-F'nin kalabalık olduğunu bir kez daha anlamıştım,çünkü bütün sınıfı 12-F kaplamıştı.

"Geçin çocuklar oturun bir yere ayakta kalmasın kimse" Safiye hemen Tuğkanın arkasındaki boş sıraya oturunca mecburen oraya oturmak zorunda kalmıştım.

Yaman arkasına dönüp bana baktığında hayatımda gördüğüm en tatlı gülümseme ile gözlerini kısıp gülümsedi.Onun bu hareketine gülmeden edemedim.

Tuğkan kısık bir sesle "Bu ortam bana Fizik sınavını hatırlattı" dedi.

Yaman sesli bir şekilde Kahkaha atınca Oğuz hoca kısa ve öz bir bakış atıp Yaman ile Tuğkanı önüne döndürmeyi başarmıştı.

Yamanların sırasının önünde Ayaz ile Belizin sesleri gelmeye başlayınca onların da oraya oturduğunu anlamıştım.

Ayaz bana takıntılıydı asla başka bir kız ile konuşmadı,Beliz ile oturması garibe gitmedi desem yalan olurdu.

"Of sınıf yemek kokuyor camları açın" Bizim sınıftan Zehra yine şaşırtmıyordu,Onu memnun etmek en zor işlerden biriydi.

"Laboratuvardayız nasıl bir koku olabilir," Tuğkan kendi kendine konuşurken Oğuz hoca derse başlamıştı bile.

Hoca ders anlatırken Yaman arkasını dönüp Silgimi sormadan alıp yine yerine koymuştu,Bunu yakın olduğumuz için yaptığını düşünüyordum o yüzden ses etmedim.

Ama her dakika kalemliğimden bişeyler alıp yine koyuyordu,bu sefer eli kalemliğime gittiğinde elinden tutup almasını önledim.

"Ne yapıyorsun yaman kendi kalemin yok mu" Yaman bu sefer arkasını tümden döndü,Resmen karşı karşıya oturuyor gibiydik "Yaman sen sırayı tümden çevir istersen olur mu"

"Tamam da hoca var" Birde ciddiyetle bunu söylüyordu "Tamam dön önüne yaman hadi"

Yaman önüne dönmek yerine arkasına daha çok dönmüştü "Çok boş yapaysun sade Kafam ağrıyor" Kafası ağrımasına rağmen hala benimle konuşuyordu,Kafadan sıkıntısı olduğuna artık emin olmuştum.

"Yaman sen sıkıntılımısın,Hem kafam ağrıyor diyorsun hemde benle konuşuyorsun dön önüne artık" Yaman sen anlamazsın dercesine omzunu kaldırıp indirdi.

"Yaman Oğlun önüne dön" Oğuz hocanın gür sesi yamanı önüne döndürmeyi başarmıştı.

"Yaman oğlum sen Kimya sevmiyorsun Fizik sevmiyorsun ne diye sayısal seçtin sen" Yaman hiç düşünmeden cevap vermişti.

"Dış mimarlık için" Yamanın Mimar olmak istediğini bir kaç yerde duymuştum,Ama bu kadar istekli olduğunu tahmin etmiyordum.

Ders bitince safiye ile kantine gitme kararı almıştık.Her zamanki yerimize oturunca telefonumu çıkarıp Instagrama bakmaya başladım.

"Sade bebeğim senin bu yaman ne oldu" Safiye'ye göz devirmemek için kendimi olabildiğince sıktım "Boş boş konuşma Safiye,Yaman nefret ediyor benden"

"Sen öyle san" Önümüzden gülüşme sesleri gelmeye başlayınca bakışlarım oraya döndü.

Yaman tuğkan ve bir kaç arkadaşları oturup sohbet ediyorlardı,Yamanla geçirdiğimiz her şeyi aklıma getirmeye çalıştım.

Benle dalga geçtiğini söylemişti ama davranışları hiç öyle değildi,Ne yapmam gerektiğini anlayamıyordum.

"Sana diyorum Sade" Kulağımın dibinde Safiye bağırınca hızla ona döndüm "Efendim"

"Yaman ile hayallerini bölmek istemezdim ama,Telefonda gördüm şimdi Okul Trabzon'a götürüyormuş hemde Hızlı tren ile" Safiye heyecanla konuşurken Bende Tık yoktu,Artık gezilerden bunalmıştım.

"Sakın gelmeyeceğim deme Sade,Hemde Yamanda gelir kesin" Yaman olunca gelecektim zaten.

"Tamam safi gelirim" Safiye ellerini birbirine sarpıp bana sarıldı.Bu Gezide'de eminimki bir olay olurdu.

Bu Gezide'de eminimki bir olay olurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadebalcı Story ;

Yazım yanlışı varsa özür dilerim.

Fizik sorunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin