Lord's violin...p(p10)U&Z

126 11 0
                                    


Lord's violing....o.10)

အခုတလော...ဂျောင်ကုဟာအိပ်မက်တွေမက်ပြီးထထအော်နေလို့ထယ်ယောင်းအိပ်ရေတွေပျက်သလို့စိုးလည်းစ်ိုးရိပ်နေမိတယ်....

"ထယ်ယောင်းအလုပ်ထဲမှာအတွေးများနေတုန်း...."

''ထယ်ယောင်း...ထယ်ယောင်း.

ထယ်ယောင်းရေ...ဂျောင်ကုမေ့လဲသွားတယ်.."

ဘာ....ထယ်ယောင်းအမြန်ပြေးတော့နားနေခန်းထဲမှာအနားယူနေတဲ့ဂျောင်ကုကိုတွေလိုက်ရတော့ထယ်ယောင်းဂျောင်ကဆြီအမြန်ပြေးသွားလိုက်ပြီး...

"ဂျောင်ကု....ဂျောင်ကုအဆင်ပြေရဲ့လား"

ခေါင်းငုံနေရာကနေမော့ကြည့်လာတဲ့ဂျောင်ကုထယ်ယောင်းကိုမြင်တာနဲ့သူ့ရင်ခွင့်ထဲဖက်လိုက်တယ်...ယ

ထယ်ယောင်းမရုန်းမိ..

"ဘာဖြစ်တာလည်းဂျောင်ကု...ဟင်...ဘာဖြစ်တာလည်းလို့ငါ့ကိုပြောပြပါလား.."

" ကိုယ်ဘာမှမဖြစ်ဘူးထယ်ဒီတိုင်းလေးဘဲကိုယ်အနားလေူဘဲနေပေးပါနော်ဒီတိုင်းလေးဘဲခဏလောက်နေပေးပါ"

အင်း....ငါ့ရှိနေမှာမို့မစိုးရိပ်နဲ့ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုဆံပင်လေးကိုသပ်ပေးပြီးချောနေတယ်....

"ရပြီထယ်ကိုယ်ကိုကြည့်ပေးနေထယ်ကနော်ကိုယ်ဓာတ်ပုံရိုက်ဖို့ထယ်ကိုမတွေရရင်တကယ့်ကိုအဆင်ပြေမနေဘူးဒါကြောင့်ထယ်ကထိုင်ကြည်နေပေးနော်...."

ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုကိုကြည့်နေတယ်...သူ့ရောက်လာတော့လူကောင်းလိုဘဲအလုပ်လုပ်နေတယ်အခုတလောဂျောင်ကုကဘာဖြစ်နေတာလည်းသူ့စိုးရိပ်နေမိတယ်....

ထယ်ယောင်းတွေဝေမိတုန်းသူ့ကိုပြုံးပြလာတဲ့ဂျောင်ကုကြောင့်ထယ်ယောင်းရင်ခုန်နေရပြန်တယ်....

သူ့ကမင်းရဲ့သခင်ပေါ့ဟုတ်လားအပြုံးလေးတစ်ချက်နဲ့တင်နှလုံးသားကမငြိမ်နိုင်ဘဲခုန်​ပစ်နေတာ....ထယ်ယောင်းလည်းပြုံးနေတယ်....

ထယ်....ကိုယ်ပြီးပြီဂျောင်ကုရူတင်ပြီးတာနဲ့ထယ်ယောင်းဆီကိုပြေးလာတော့တယ်....

ထယ်ယောင်းလည်းပြုံးပြလိုက်တယ်....

"မိုးချုပ်ပြီးငါ့တို့လည်းပြန်ကြတာပေါ့....မနက်ဖြန်ကြရင်ပြင်သစ်ကနာမည်ကြီးရေမွှေးကိုကြေငြာရမယ်...အဲတော့ကောင်းကောင်းအနားယူအခုဆိုမင်းfanတွေကနေရာတိူင်းမှာရှိနေပြီ..."

Lord's violin (Taekook) Completed Where stories live. Discover now