Lord's violin.... p(p15)U&Z

122 11 0
                                    




ဂျောင်ကုအိန္ဒိယရောက်ကိုရောက်လာခဲ့တယ်သူ့ဟာရုပ်ဖျက်ထားတာမို့သူ့ကိုဘယ်သူ့မှရိပ်မိကြဘူး...

ဂျောင်ကုလည်းအိန္ဒိယနိုင်ငံကဂျိုင်ပူးမြ်ို့ကိုရောက်လာခဲ့တယ်။

မဂိုလ်တော်ဝင်မြို့နွယ်အိမ်ကိုဂျောင်ကုရောက်လာတော့နန်းတော်စံအိမ်ကြီးကအရင်လို့မဟုတ်တော့ဘဲအားလုံးကိုအသစ်တီထွင်ထားတော့တကယ့်ကိုခန်းနားပြီးကြည့်ကောင်းနေတယ်....

အဲနန်းတော်ကိုလည်းအခုဆိုပြတိုက်ကြီးသဖွယ်အစုံအလင်အရင်ခေတ်ကပစ္စည်းတွေကိုပြထားတယ်....

ဂျောင်ကုနန်းမဂိုလ်နန်းဆောင်းထဲမှာလိုက်လှည့်ကြည့်နေရင်းမှ....

ပုံတူရုပ်ပုံလေးတနေ့ရာကိုရောက်တော့ဂျောင်ကုခြေလ​ှမ်းတွေရပ်သွားတယ်.....

အရင်ခေတ်ထဲကရုပ်ပုံကားချပ်ကြီးထဲမှာသူ့ရဲ့ပုံတွေသူ့ရဲ့ရုပ်ရည်ဟာလွန့်ခဲ့သော၁၉၀၅ခုနှစ်ကအတိုင်းလုံးဝဘာမှကို​ဖပြာင်းလဲသွားခြင်းမရှိပါ....

အရင်ခေတ်ကသူ့ဟာအခုသူနဲ့တူတူဘဲ.....

ဂျောင်ကုသူ့ပုံတွေကိုကြည့်နေရင်းမှ.....သူ့မွေးနေ့တုန်းကအကြောင်းကိုစာနဲ့ရေးပြီးရုပ်ပုံကားချပ်လေးတွေကိုပြထားပြတယ်....

သူ့တယောလေးကိုစတင်တွေခဲ့တဲ့ပုံလေးပေါ့သူ့ရဲ့အကြောင်းကိုအသေးစိတ်ဖော်ထုတ်ရေးသားထားတာဘဲ....

မင်းသားလေးကတယောဆရာလေးကိုချစ်ခင်စုံမတ်စွဲလမ်းသွားသောကြောင့်သူ့ရဲ့ရတနားနန်းဆောင်ထဲထည့်သိမ်းထားတယ်တဲ့....

ဂျောင်ကု​စာလေးတွေက်ိုဖက်ပြီးပြုံးမိတယ်....ဘာလိုဆိုအကုန်လုံးသိနေတယ်လေးဒါဟာသူ့ရဲ့မယ်မယ်ဘဲပေါ့.....

ဂျောင်ကုအကုန်လုံးကိုလိုက်ကြည့်နေရင်းမှ....

ဟိတ်...လူလေးပြတိုက်ပိတ်တော့မယ်အပြင်ထွက်ပေးလို့ရမလား...အစောင့်တစ်ယောက်ဂျောင်ကုကိုလာပြောတော့ဂျောင်ကုလည်းသူ့မျက်နှာကိုကွယ်ပြီးထွက်ခဲ့တော့တယ်။

တကယ့်တော့ဒီပြတိုက်မှာကညဘက်ဆိုအောက်လမ်းနည်းတွေကိုသုံးပြီးဂျောင်ကုရဲ့ဝိဉ်ညဉ်ကိုခေါ်တာအဲတော့သူ့တို့ကပိတ်ပစ်တာ....

Lord's violin (Taekook) Completed Where stories live. Discover now