Lord's violin.... (17)U&Z

141 9 0
                                    


Jeon indiaရဲ့အပြုမူကိုတစ်ချိုပြည့်သူတွေကြားမှာကြီးတန်စွာပြနိ့နှံလိုလာခဲ့တယ်ယောကျာ်းတစ်ယောက်ကိုချစ်နေတဲ့မကောင်းသတင်းကြောင့်....

တောက်စ်..ငါ့အကြောင်းကိုဖွကြပြီးပျက်ရယ်ပြုကြရဲတယ်ပေါ့.....အရှင်jeon indiaဟာအရမ်းကိုမှအမြတ်ဒေါသတွေထွက်နေပြီ......

ငါ့အကြောင်းကိုအပုပ်ဖော်တဲ့ဘယ်သူ့ကိုမဆို....သေအမိန့်ပေးတယ်တွေတဲ့နေရာမှာအသေသက်ပစ်ကြစမ်း.....

Jeon indiaရဲ့သေအမိန့်ဟာတစ်ဖန်ကြောက်စရာကောင်းစွာထွက်ပေါ်လို့လာခဲ့ပြန်တယ်။

".သားတော်ဂျွန်...."

"ဟုတ်ကဲ့မယ်မယ်ပြောပါ"

"အခုတလောပုန်ကန်ထကြွသောင်းကျန်းသူ့တွေအရမ်းပေါးလာတယ်သတိထားရမယ်ဘယ်သူ့ဘာတွေဘာပေးပေးဘာကျွေးကျွေးသတိဝီရီယလေးတော့ထားပါ"

"ဟုတ်ကဲ့မယ်မယ်အခုတလောပုဏ္ဏားဘဂ်မီနဲ့ပတ်သက်တဲ့လူတွေအရမ်းကိုလှုပ်ရှားနေတယ်ကျွန်တော်ရဲ့ကြင်ယာတော်တယောငယ်လေးကိုစောင့်ရှောက်ပေးပါအုန်း"

"ကောင်းပြီသားတော်...."

jeon Indiaဟာအခုတလောပုံကန်သောင်းကျန်းသူ့တွေကိုဖမ်းဆီးအပြစ်ပေးနေရတဲ့အတွက်အရမ်းကိုမှမလုပ်ရှုနေခဲ့တယ်။....

တချိုတွေကအရှင်jeon indiaကိုသဘောကျတယ်ဘာလို့ဆိုတရားမျှတမှုရှိတယ်အုပ်ချုပ်မှုကောင်းတယ်ပြည့်သူ့အပေါ်ကြည့်တယ်ဒါကြောင့်....

တခြိုကရှုံ့ခတြယျအဲဒါကလည့းပုဏ်ဏားဘဂျမီလုပျလို့ဂုနျးတိုကျထားလို့ဒီတိုငျးဆိုမတောျလှနျကွဘူးအခုကဘဂျမီရဲ့ခြှနျးတှနျးမှုကိုကိုတခြျိုကယုံကွညျ့နကွေတာလေးဒီအရှငျကွောငျ့တိုငျးပွညျ့ပကြျမယျပေါ့....

တကယ့်တော့ပုဏ္ဏားကသူ့ကိုယ်တိုင်အုပ်ချုပ်ခြင်နေတာမင်းလုပ်ခြင်နေတာအဲတော့မင်းသားjeon indiaရဲ့ပျော့ကွက်အားနည်းချက်ကိုရှာပြီးပြည့်သူ့တွေချွန်းထိုးတော့တာ....

မင်းသားjeon indiaရဲ့ကြင်ယာတော်ကိုထမင်းပို့ရမယ်အထိန်းတော်ကပြောတော့အစေခံတွေလာပို့ကြတယ်။

Lord's violin (Taekook) Completed Where stories live. Discover now