Lord's violin... (p12)U&Z

112 9 0
                                    


ဘယ်လို့လည်းထယ်လန့်သွားလား...အပြင်ရောက်တာနဲ့ပြုံးပြုံးကြီးမေးလာတဲ့ဂျောဂ်ကုကိုထယ်ယောင်းမျက်​​စောင်းထိုးလိုက်တယ်....

"မလန့်ဘဲနေမလားအခုမင်းကအောင်မြင်နေတာလေးအဲလိုရည်စားရှိတယ်ရည်ရွယ်ထားတဲ့သူ့ရှိတယ်ဆိုပြီးပြောလိုက်ရင်မင်းကိုအားပေးမဲ့ပရိတ်သက်တွေကလျော့သွားမှာပေါ့..."

"လျော့ပါစေကိုယ်မှာထယ်ရှိတယ်လေး..."

ထယ်ယောင်းလည်းမနိုင်ဘူးခေါင်းသားခါပြီးပြုံးနေတော့တယ်....

ထယ်ယောင်းအပြုံးလေးကြည့်ပြီး...".သိမ့်လှတာ့ဲထယ်ရယ်.."

ဂျောင်ကုနဲ့ထယ်ယောင်းတို့အိမ်ပြန်လာကြတော့ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုကိုအရင်ရေချိုးခန်းထဲဝင်စေတယ်....

ထယ်ယောင်းအပြင်မှာလုပ်စရာရှိတာတွေလုပ်နေတုန်း....

ဒူန်းးဒူးး

ဘာသံလည်းဟ....ဂျောင်ကုရေ...ဒေါက်...ဂျောင်ကု.

ဒေါက်..
ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုအခန်းတံခါးကိုထုပြီးအပြင်ကနေအော်တော့....

ဘာအသံမှထွက်မလာတော့ဘူးမတက်နိုင်ထယ်ယောင်းရေချိုးခန်းတံခါးကိုဆောင့်ကန်ပြီးဝင်လာတော့လဲကျနေတဲ့ဂျောင်ကု.
.
ဂျောင်ကု.

ဂျောင်ကု...ဂျောင်ကုထယ်ယောင်းပါးတွေကိုလှုပ်နှိုးတာမရတော့....

ထယ်ယောင်းပါးစပ်နားအသက်ရှုသေးလားလိုးနားထောင်ကြည့်တော့လေမရှူသလိုဘဲ...ထယ်ယောင်းရင်တွေပူနေပြီအရမ်းစိုးရိပ်ပြီး...

ဂျောင်ကု.

စနေတာလားထပါအုန်း...ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုရင်ဘက်ကိုလှုပ်နှိုးပြန်တယ်မနိူးလာဘူး...

နောက်ဆုံးတော့သူ့ပါးစပ်နဲ့မသက်ရှုအောင်လုပ်ဖို့သာကျန်တော့ထယ်ယောင်း​ဂျောင်ကုနှုတ်ခမ်းလေးကိုလေမှုတ်သွင်းလုပ်နေရင်းအနညပးငယ်ကြာတော့ထယ်ယောင်း​နှုတ်ခမ်းလေးကိုစုပ်ယူလာတော့....

ဟင်.....ဂျောင်ကု...
ဂျောင်ကု....သတိရလာပြီလားထယ်ယောင်းမေးတော့မျက်လုံးလေးမှိတ်ပြီးပြီးခေါင်းညိတ်ပြနေတယ်...

Lord's violin (Taekook) Completed Where stories live. Discover now