Lord's violin.....p(p8)U&Z

121 13 0
                                    


Lord's violin...p(8)

ထယ်ယောင်းရဲ့ဖဓာတ်ပုံပြခန်းကြီးကနီးလာတော့ထယ်ယောင်းအလုပ်တွေအရမ်းရှုပ်နေပြီ....

အခုတလေားဂျောင်ကုရဲ့ပုံတွေကမီဒီယာတွေကြားမှာအတော်လေးကိုhotဖြစ်နေပြီ....

ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုပုံကိုcmမျိုးစုံနဲ့မန်းကြပြီးသဘောကြကြောင်းပြောနေကြတော့ထယ်ယောင်းပြုံးနေတယ်။

စားပွဲခုံပေါ်မီးထွန်းပြီးအလုပ်လုပ်နေတဲ့ထယ်ယောင်းကိုကုတင်ပေါ်ကနေလှမ်းကြည့်နေတဲ့ဂျောင်ကု....

ထယ်...

ထယ်ယောင်းဓာတ်ပုံပြခန်းအတွက်ပုံတွေကိုသေချာလေးစစ်းေနေတုန်း....ထယ်ဆိုတဲ့အခေါ်ဝေါ်ကြောင့်ထယ်ယောင်းလှည့်ကြည့်တော့....

ဖုတ်....ဖုတ်.....အိပ်ယာကိုလက်နဲ့ပုတ်ပြနေတယ်အကြောင်းမှာလာအိပ်တော့ပေါ့.....

ထယ်ယောင်းမျက်မှောင်ကြီးကျုံ့ကာ....ကျွန်တော်မပြီးသေးဘူးဂျောင်ကုမနက်ဖြန်မင်းကိုဓာတ်ပုံရှူတင်ရိုက်ဖို့ရှ်ိတယ်အဲတော့မင်းစောစောအိပ်တော့ငါ့အလုပ်လေးလက်စပ်သပ်အုန်းမယ်ထယ်ယောင်းပြောပြီးပြန်လှည့်သွားတယ်..

ဂျောင်ကုအိပ်ယာကနေထလာပြီးထယ်ယောင်းကိုမချီလိုက်တော့....

ရားးးးအားး...ဘာလုပ်တာလည်းအခုချစမ်းထယ်ယောင်းခြေကားယားလက်ကားယားနဲ့ရုန်းပြီးဂျောင်ကုမချီရာနောက်ပါသွားတယ်...

ရူးးးးးစကားမပြောဘဲအိပ်ရအောင်ထယ်မင်းပင်ပန်းနေပြီဂျောင်ကုထယ်ယောင်းကိုယ်လုံးလေးကိုကုတင်ပေါ်မတင်ပြီးလှဲချလိုက်တယ်....

အိပ်နေ...မနက်ကျရင်ဒီအလုပ်တွေအကုန်ပြီးနေစေရမယ်မအမြန်အိပ်စက်အနားယူတော့...အိပ်တော့နော်...

ဂျောင်ကုရဲ့အပြောဟာထယ်ယောင်းရဲ့အိပ်ဆေးများအောက်မေ​့ရတယ်ထယ်ယောင်းဟာခဏလေးအတွင်းအိပ်ပျော်သွားခဲ့တယ်...

ထယ်ယောင်းအိပ်ပျော်သွားမှဂျောင်ကုထယ်ယောင်းနဖူးပေါ်ကဆံမျှင်ဆံစလေးတွေကိုသူ့လက်ကလေးနဲ့ဖယ်ရှားပြီးနဖူးလေးကိုအနမ်းလေးတစ်ချက်ပေးပြီးထယ်ယောင်းလုပ်နေတဲ့အလုပ်တွေကိုခဏလေးအတွင်းပြီးအောင်လုပ်လိုက်တယ်....

Lord's violin (Taekook) Completed Where stories live. Discover now