Lord's violin... p(p11)U&Z

111 12 0
                                    


Lord's violin....p(11)

အခုတလောထယ်နယာင်းဟာဂျောင်ကုအဖြစ်ပျက်ကိုမေ့ထားတာကြာပြီဘာလိုဆိုဂျောင်ကုကအရမ်းကိုအောင်မြင်လာတဲ့မော်ဒယ်တစ်ယောက်ဖြစ်နေပြီလေး....

ပြင်သစ်ရဲ့မျက်နှာဖုံးတောင်ပြောလို့ရလာပြီ.....

"ဂျောင်ကုရေမင်းပြီးပြီလားဒီနေ့အကျီရှိုးရှိတယ်...ပြီးတာနဲ့အင်တာပျူးရမယ်..."

ထယ်ယောင်းကဂျောင်ကုရဲ့Producerပေါ့တခြာကုမ္ပဏီတွေကတွေထယ်ယောင်းဆီကနေဂျောင်ကုကိုအလုပ်တွဲလုပ်ဖို့ကမ်းလှမ်းကြတယ်...

ဂျောင်ကုကလည်းထယ်ယောင်းသဘောတူမှလက်ခံတယ်....

Ckဂျင်အနက်နဲ့အရမ်းကိုမှပြည့်စုံနေတဲ့ဂျောင်ကုကိုထယ်ယောင်းကြည့်ပြီးနှုတ်ခမ်းလေးတွန့်ကာပြုံးမိတယ်ဒီလူသားကအရမ်းကိုမှပြည့်စုံလွန်းတယ်....

ထယ်....

"အင်းဂျွန်"

"ကိုယ်ဘယ်လို့နေလည်းအဆင်ပြေရဲ့လား"

ကိုယ်ဘယ်လလို့နေလည်းအဆင်ပြေရဲ့လားလို့မေးလာတဲ့ဂျောင်ကုကိုထယ်ယောင👍မလေးထောင်ပြလိုက်တယ်...

မော်ဒယ်ရှိုးကြီးစတာနဲ့ထယ်ယောင်းကစတိတ်ရဲ့အရှေ့တညိ့တည့်မှုထိုင်နေတယ်ဂျောင်ကုဘယ်သွားသွားထယ်ယောင်းကထက်ကျပ်မခွာလိုက်နေရတာမလ်ိုက်လို့မရထယ်ယောင်းမရှိရင်ဘယ်ထရီကုန်တဲ့စက်လို့ဘဲရပ်ရပ်သွားတက်တယ်...

မော်ဒယ်တွေတစ်ယောက်ပြီးတစ်ယောက်ရှိုးကိုလျှောက်နေတယ်ဂျောင်ဿအလှည့်ကြတော့...

လူတွေမဗာWowလို့အော်ပြီသဘောအကြီးကြီးကျနေကြတယ်....

ထယ်ယောင်းကိုတွေတဲ့ဂျောင်ကုကနှုတ်ခမ်းထက်ကအပြုံးလေးနဲ့ရှိုးကိုအေးဆေးလျှောက်ခဲ့တယ်....

ရှိုးလည်းပြီးတော့ထယ်ယောင်းအနောက်ဘက်ကိုဝင်သွားပြီး....ဂျောင်ကုအနားမှာသွားရပ်တယ်....

"အရမ်းမိုက်တယ်ဂျောင်ကုအရမ်းကိုမှပြည့်စုံတယ်..."

"အဲဆိုကြိုးစားမှုအတွက်ဖက်ပေးလို့ရမလားရင်ထဲတစ်ခုခုမကောင်းဘူး..."

Lord's violin (Taekook) Completed Where stories live. Discover now