Weet je het zeker?

91 0 0
                                    

"De persoon die van k2 weer k3 gaat maken is''.....

''JULIA''.

''Oh My God!''..

''Julia!!''

''Ik zou bijna vragen 'weet je het zeker!?'

Hanne POV

Amai.. Wa een avond.. Of nacht moet ik eigenlijk zeggen. Ik denk dat we ongeveer rond 4 uur pas thuis kwamen. Haha.. Ik ben een beetje moe, maar dat was het helemaal waard! We zijn zo blij met Julia en we hebben denk ik allebei zin om er tegenaan te gaan.. Helaas is Marthe nog in quarantaine, maar ik denk dat het wel goedkomt. Morgen gaan we naar de Studio100 voor een telefonisch interview en daarna moeten we weer heeeel vroeg op staan dus dan gaan we naar een hotel. Vandaag is even een rustdag. Ik heb dus echt geen zin om m'n social media te openen hè.. Toch wil ik even Julia een bericht sturen, vragen hoe het met haar gaat na die heftige ontknoping..

''Heyyy nieuwe k3 ster.. Ben je een beetje uitgerust :))??''

''HEEEY HANNEEE!! K heb nogsteeds ZOVEEL ADRENALINE IN ME.. Ik sliep tot 13u volgensmij hahah.. Hoe gaat het mett jouu?? ;)''

''Hahah slaapkop.. Ça va met mij.. Zin in morgen??' :o''

''JA ZEKERRR.. Wel een beetje zenuwachtig maar VOORAL HEEL VEEL ZIN!!''..

''Hahah ik ook zin!! :)''

''OH IK MOET GAAN SORRY.. BEN HEEFT TOMPOUCHEN VOOR ME GEHAALD!! :DD''

''Ooooo Lekkerrrr.. Geniet ervan!!! ik zie je morgen Juull.. :))''

''Tot mogeee!! :D''

Ik krijg het gelijk helemaal warm als ik met haar praat haha.. Misschien komt het wel door m'n thee.. Maar hoe dan ook..

Ze is zo gezellig.. Als je bij haar bent dan bloei je gewoon helemaal op! Daarom hebben we voor haar gekozen.. De beste keuze die we ooit konden maken..

En dat..

weet ik zeker..

Together Again..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu