''OOOOO HET IS EEN SOORT BUBBEL'' zei Julia.. ''NEE EEN PAREL''.. Marthe begon te zingen ''PAAARELSS ALS JE EVEN NAAR ME KIJKT GEEF JE ME-'' . ''MARTHIEE NIE MIJ PESTEN MET MIJN SLECHTE OPTREDEN BIJ K2 ZOEKT K3''... ''Maar amaii da was toch prachtig toen!'' zei Marthe.. Julia rolde met haar ogen.. ''Och.. Een paar slechte noten horen erbij'' zei Hanne lachend.. ''EEN PAAR?''.. ''Ja daarom heet het liedje ''Paar- els'' hé Julia'' zei Marthe.. Ze hadden alle drie lol..
Hanne, Marthe en Julia liepen samen naar een soort bubbel buiten waarin ze zouden gaan eten..
Hanne POV
''Gaat er dan ook nepsneeuw zijn?'' vroeg ik.. ''Ik hoop nie in da eten'' zei Marthe.. ''We moeten goed oppassen dames.. Goe kijken of de zout niet toevallig sneeuw is''.. Wat had Marthe toch een humor..
We gingen samen de bubbel in.. Er stond een grote tafel voor ons klaar met een gourmetstel in het midden.. daaromheen allemaal lekkers.. ''IEEEEEEE WE GAAN LEKKER ETEN!!'' schreeuwde Julia.. We zaten alle drie te springen van geluk.. Het was super mooi versierd met allemaal lichtjes in alle kleuren..
Marthes mond viel open toen ze iets zag liggen ''Oooh.. er is ook een karaokeset!!''.. ''OOO kom we gaan da na het eten doen!!'' zei ik..
We gingen aan tafel en deden de gourmet aan.. We gingen gezellig praten over alles wat we hebben meegemaakt deze eerste maand samen..
Julia POV
Ooo HET ETEN WAS HEERLIJKK.. Goddelijk..
We gingen even naar buiten om een luchtje te scheppen.. Het was superkoud..
Marthe ging even naar binnen in het gebouw om te kletsen met ons team..
Ik was nu alleen met Hanne buiten..
''Zo.. daar zijn we dan haha'' zei ik..
''Ja.. Ik wilde trouwens even iets tegen je zeggen'' zei Hanne..
''Oh is dat zo?''
''Ja..''
''Ik wilde even zeggen da.. Ik super trots op jou ben.. Je bent zo'n fantastisch persoon Julia.. Alsof je dit al jaren doet.. echt een stralende ster ben je..''
''Ahh dat vind ik superlief om te horen''.. zei ik en ik pakte Hannes handen vast..
''En ik wil even sorry zeggen voor.. die ene nacht.. dat ik je misschien in de war heb gebracht..''
''Huh?'' Waar heeft ze het over dacht ik.. ''Ik heb jou juist in de war gebracht''..
''Neee.. maar ik had wel.. soortvan..
gevoelens gekregen daarna''..
Omygod.. ''Dat wist ik wel haha''.. ''Oh oke mooi haha''..
''Dat is gewoon normaal hoor''.. ''Wat? Om verliefd op jou te worden?''
''JAA IK BEN ZO LOVEABLE... Nee grapje.. Want..
Je weet toch dat niks bij mij ''te'' gek is..''
Hanne knikte..
Hanne POV
Jeeee.. Gelukkig was dat eruit.. Ik was zo opgelucht.. nie normaal..
''Ik wilde ook even wat kwijt'' zei Julia..
Ik moest lachen..
''WAT.. BEN JE OOK VERLIEFD OP MIJ OFZO?''
''Haha tuurlijk.. Nee maar ik wilde zeggen dat ik blij ben dat je er altijd voor me bent.. En dat klinkt heel cliché he... Dat wil je helemaal niet horen van mij.. Maar toch is het zo..
En soms mis ik je ook.. als je er niet bent''.. zei Julia en moest nerveus lachen..
''Maar da hoeft nie.." zei ik.. "Want ik ben zowa elke dag bij je! Ik blijf bij jou''
''En onze liefde is een waterval haha.." zei Julia..
''Kom is jij!!'' Ik opende m'n armen en Julia sprong tegen me aan..
''Ik hou van jou he''
''Ik ook van jou Julia''..
"Oooh en ik knuffel u ook zo graag".."Wat ben je toch aanhankelijk Hannie.. "
"Een beetje maar hoor.. Maar jij ook hoor hallo!"
"Das typisch Juanne hè'' zei Julia..
''Ohja hahahaha''..
Julia POV
''KOM WE GAAN KARAOKE ZINGEN!!!'' zei Hanne.. ''JAAA.. MARTHIEE KOM JE OOK!??''.. Marthe kwam naar ons toe rennen.. ''Poeeh het is koud se.. Maar laten we even onze stemmen warm maken!!'' zei Marthe..
We liepen weer in de bubbel en zette de karaoke aan..
Omdat het kerstavond is.. Hebben we een speciaal nummer uitgekozen!
De wereld om ons heen maakte even niet uit..
Het was tijd voor...
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU
''Oh, I don't want a lot for Christmas''
''This is all I'm asking for''
''I just wanna see my baby standing right outside my door''
''Oh, I just want you for my own''
''More than you could ever know''
''Make my wish come true''
''Oh, baby, all I want for Christmas is.......''
''You!! ''
Eigenlijk ontbrak er nog een stukje tekst.. die de kerst compleet maakt..
Dus ik schreeuwde er doorheen..
''WOOO!!! WE ARE.. TOGETHER AGAIN!!!''
JE LEEST
Together Again..
FanfictionDit is een Nederlands verhaal gebaseerd op de ship van de k3-leden Julia Boschman en Hanne Verbruggen(Juanne), fanfiction. Het verhaal bevindt zich af tijdens de eerste dagen dat Julia K3 is.. Op de eerste dag dat Julia en Hanne samen zijn vindt er...