Afwezig?

51 0 0
                                    

Julia POV

We zaten gezellig aan tafel te eten.. Ik hoorde lekkere kerstmuziek op de achtergrond.. Last Christmas Woo!!

Ik zag wel dat Hanne een beetje meer afwezig was dan normaal.. Maar waarom?
Misschien nog aan het bijkomen van gisteren.. Maar ik denk dat het door wat anders komt..

Ik zat vanochtend ook na te denken.. En het was best wel bizar allemaal vannacht.. We zijn zo naar elkaar toe gegroeid en ik denk dat het een beetje uit de hand is gelopen.. Maarja.. Ik wil niet dat Hanne zich zo voelt.. Ik hou van haar.. Maar als vrienden denk ik.. Of niet..

Weetje na die kus.. Ik weet ook niet wat ik voel.. Ik hou ook van hem maar..

Ik probeerde steeds oogcontact te maken met Hanne.. Maar elke keer als onze ogen elkaar raakte.. Keek ze weg.. Ik denk dat ik even met haar moet gaan praten..

*een uur later

"OMYGODDD WAT ZIT HIERIN??" zei ik.. We kregen een cadeautje!!! Ik opende langzaam de doos en werd SUPER VERRAST..

"OOOOOOOAOAOAOO.. BADJASSEN.. MET ONZE NAMEN EROP!!" schreeuwde ik..

Hanne POV

"Omyygodd ben helemaal zot hiervan" zei ik.. "En die zijn superzacht" zei Marthe..

We zaten gewoon te relaxen in de kamer met onze gloednieuwe badjassen aan.. toen we opeens iemand voor de deur zagen verschijnen..

"Heyy kunnen jullie zo meekomen? We hebben een kleine mededeling"..

We waren allemaal in de war.. Wat voor mededeling?? We keken elkaar allemaal aan zovan.. Wat gaat er gebeuren?

We liepen samen naar de tribune van het sportpaleis met heel ons team..

"Wij kwamen even iets heel vervelends mededelen"..

"Door de aangepaste coronamaatregelen kunnen evenementen maar een beperkte aantal mensen hebben"

"En dat heeft ermee te maken dat in de provincie Antwerpen.. Geen evenementen meer mogen doorgaan van meer dan 3500 man"..

"Dus de show kan helaas niet doorgaan".

Het was even stil..
Ik zat met Julia en Marthe naast elkaar en we zeiden geen woord..

De show is nu afwezig.. Het is echt waar..

Maar Julia was pas echt even afwezig..

Together Again..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu