Hanne POV
Ik opende m'n ogen en merkte dat ik in m'n ondergoed lag..Okee? geen droom dus.. Julia lag op m'n buik te slapen als een engeltje en onze voeten lagen verstrengeld in elkaar.. Ik kon me echt alles herinneren van die nacht.. Amaii..
Ik keek op m'n gsm.. Het was pas 6 uur.. We hadden nog een uur voordat we moeten opstaan.. Hopelijk zou Julia zich goed voelen vandaag.. We moeten de hele dag repeteren.. Ach we zien wel.. Ik lag heerlijk.. Ik sloot m'n ogen weer voor dat laatste uurtje slaap..
Ik concentreerde me op Julia's ademhaling en speelde met haar haar.. totdat ik zelf weer in slaap viel..
*een uur later*
De wekker ging af.. Maar werd na 2 seconden weer uitgezet.. huh??
''GOEEEEEIEEMORGEEEEEEN SLAAPKOP'' zei Julia met een keiharde stem..
Ik veegde het slaap uit m'n gezicht en keek hoe Julia helemaal energiek al klaarstond om te vertrekken.
''Ma Julia jij kan ook nooit stilzitten hé''
''Ik heb een theetje voor je gezet''.. Ik zag nog helemaal wazig, maar ik zag dat Julia naast me ging zitten op het bed en me het kopje gaf.. ''Danku''.. ''Zeg.. heb jij geen kater ofzo?'' vroeg ik. ''Uhh nee.. Jij wel?''.. ''Behoorlijk.. beetje hoofdpijn''.. ''Ik heb een paracetamol voor je als je wil''.. ''Hier..''.. ''Amaii wat zorg je toch goed voor mij''.. ''Heheh zo ben ik''..
Julia was haar tas aan het inpakken, terwijl ik m'n thee dronk..
''Nou.. ik heb alles ingepakt.. Maar ik kan één ding niet vinden..''
''M'n pyjama heb jij die gezien?'' vroeg ze..
''Uhh.. nee volgensmij niet..'' Ik was helemaal vergeten dat ik die pyjama onder het bed had gestopt.. Oh jee..
''Pff echt vervelend.. dat je dan één DING NIET HEBT''..
''OKEE IK MOET WAT BEKENNEN''... Julia keek me vragend aan en liep naar het bed en keek eronder.. ''WAT DOET TIE NOU WEER HIER HAHA??''.. ''Úhh geen idee''.. Ze keek me nogsteeds verbaast aan.. ''Ik heb die.. misschien daar.. neergelegd''' zei ik.. ''Aaa.. Ik snap m.. Jij wilde me natuurlijk poedelnaakt zien'' Julia ging even mooi poseren.. ''Helemaal niet..''..
''Echt wel!''.. ''En waar is mijn pyjama dan?''..
''Die ligt ook onder het bed.. haha.. die heb ik daar laten liggen...... Gewoon zomaar..'' *knipoog
Julia ging weer naast me zitten.. en streelde langzaam over m'n voorhoofd.. ''Dankjewel dat je er altijd voor me bent hè Hannie'' fluisterde ze..
''Tuurlijk ben ik er altijd voor je.. en ik ben super mega trots op jou Juliaatje''..
''I love you'' zei ze lief..
''YoU're bEutifUl''..
''Omygod stop!! Haha..'' Julia gaf me een duw.. en pakte de pyjama van de grond en gooide die in m'n gezicht..
''Ga nou maar opstaan.. we moeten zo gaan.. WE GAAN MARTHIEE ZIENN!!''
''JAAA!!'' Ik dronk m'n thee snel op en pakte m'n spullen in.. En terwijl ik rustig bezig was kwam Julia opeens heel dichtbij me staan en fluisterde.. "Ik heb ontbijt besteld.. EI ROLLETJES..".. "OH DUS IK KON GEWOON BLIJVEN LIGGEN?" zei ik kwaad.. "Nee je kon zelfs blijven slapen.. en dan zou ik da hele ei voor je kauwen en het door je keel douwen en dan zou er uiteindelijk een kuikentje uit je ontsnappen".. "Och och wat ben je toch grappig ma Julia"..
Ik draaide m'n hoofd naar haar toe en keek haar aan..
"Je hebt hele mooie groene ogen wist je dat" zei ik.. Julia moest nerveus lachen.. "Haha dat heb je toch al gezegd".."Mhmm kan me niet meer herinneren"..
*half uur later
''Nou vaarwel.. Kamer 2412.. Moge u nog veel ''herinneringen'' meemaken..'' zei Julia met een deftige stem..
Daar gingen we dan.. Julia al vol enthousiasme.. En ik een beetje aan het wakker worden.. Maar ik had er ook mega veel zin in!!..
''IT'S TIME TO ROLL!!''
''Wat?? Rollen in bed?'' zei Julia
''Haha nee niet meer rollen in bed.. helaas.''
JE LEEST
Together Again..
FanfictionDit is een Nederlands verhaal gebaseerd op de ship van de k3-leden Julia Boschman en Hanne Verbruggen(Juanne), fanfiction. Het verhaal bevindt zich af tijdens de eerste dagen dat Julia K3 is.. Op de eerste dag dat Julia en Hanne samen zijn vindt er...