Juanne?

104 0 0
                                    

Na een lange dag en een dronken avond komen de twee aan bij het hotel. Een beetje aangeschoten maar.. een beetje..

''Haiii.. we komen inchekken'' zei Hanne met Julia aan haar arm die bijna niet meer kon lopen.. ''Wat is de naam?''.. ''Verbruggen!''.. ''Eh.. Ben je een brug?'' zei Julia met slaperige ogen.. De vrouw aan de receptie vertrouwde ons niet helemaal.. ''Oke?.. Hier is de sleutel voor jullie kamer''.. Hanne keek de receptiedame vreemd aan.. ''Er zijn toch 2 kamers geboekt?''.. De vrouw keek op haar scherm.. ''Nee hoor haha er staat 1''..

Hanne zag dat Julia langzaam aan het inzakken was.. ''Oke geen probleem! Dankuwel''.. Hanne pakte de sleutel aan en liep met Julia naar de lift..

''Ughhuhh''.. Julia kreunde.. ''Gaat het?''.. Julia streelde over Hannes gezicht en deed Hannes mondkapje af.. Ze konden elkaar zien in de spiegel van de lift.. ''Welke.. kamer hebben we?''.. vroeg Julia... Hanne keek naar de sleutel, maar kon zich niet zo goed concentreren door Julia die in haar nek zat te hijgen.. ''Kamer.. 2412''.. ''Kerstavond..'' zei Julia.. ''Je hebt helemaal gelijk.. je kan nog denken!'' zei Hanne..

Ze probeerde samen de deur open te maken, maar dat ging een beetje stroef.. ''Heh dat klote ding.. zo komen we nooit binnen.. Waarom gebruiken ze geen pas!?'' zei Julia. Ze gaf op en rustte haar lichaam tegen die van Hanne. ''Kom laat mij is'' zei Hanne en ze pakte Julia's hand.. Met de andere hand probeerde ze het slot open te maken.. Ze gaf een flinke duw tegen de deur en draaide het slot.. ''Tadaa!''.. ''Oh eindelijk''.. Hanne deed het licht aan..

Julia trok Hanne mee de kamer in en plofte met haar gezicht in het bed.. ''Ik open onze koffers wel voor morgen'' zei Hanne.. ''Hoe.. laat moeten we opstaan?''.. ''Laat me even kijken.. Het is nu 23u.. en we moeten om 7 uur op zoiets..''.. Julia moest lachen en draaide zich om.. ''Ik vind dit echt superleuk.. wist je dat?''.. ''Wat? Dat vroege opstaan?''.. ''Nee dat niet hahah.. gewoon.. Het K3 leven..''.. ''Nou het wordt nog veel specialer.. geloof me!''.. Julia keek Hanne lief aan.. ''Gaat het wel Goelija?''.. ''Kom is..'' zei Julia.. ''Maar ik moet m'n pyjama aan doen''.. ''Ja breng mee dan''.. Hanne had geen idee wat Julia wilde, maar ze kon de verleiding van die ogen niet aan.. Ze rende naar Julia toe en sprong op het bed, per ongeluk sprong ze op haar.. ''OOOPS!! Gaat het hahha?''.. Julia barste in lachen uit.. ''JA JA HET GAAT HOOR''.. ''Hoe waren je tompouchen trouwens?''.. ''OVERHEERLIJK.. Ik heb een beetje teveel gegeten volgensmij.. maar dat haal ik er weer af met het dansen johh''.. Julia wreef over haar hoofd.. ''Beetje een kater morgen waarschijnlijk'' zei Julia..

''Maar amaii ik ben echt een slechte invloed op jou.. Gelijk al dronken op de eerste dag''.. ''Dat doe ik toch zelf?''.. ''Ja maar tochh''..
"Moeder Hanne maakt zich zorgen om mij hahah''.. ''JA STOUTE GOELIJA.. STOUT!''.. Hanne moest gapen.. ''Nou laten we maar zo gaan slapee'' zei Julia en stond op.. ''Ik ga even m'n pyjama zoeken''.. Hanne bleef liggen op het bed en staarde naar het plafond..

''Hey laten we even een liedje opzetten'' zei Julia en ze deed haar box aan.. ''Suggesties?'' vroeg ze... ''Mhmm ik weet wel iets heheh'' zei Hanne.. ''Waarom kijk je zo ondeugend??'' voeg Julia.. ''Oh gewoon zomaar.. Geef nou maar''.. Julia gaf Hanne haar telefoon.. ''Ben benieeeeuwd!!''.. *nummer speelt.. Julia's gezicht veranderde gelijk naar een pokerface.. ''NEEEE Ohmygodd Hanne!!''.. Ze had het liedje ''You're Beautiful'' aangezet van James Blunt, het liedje wat Julia had gezongen bij K2 zoekt K3.. ''Maar amaii is toch mooi!!''.. ''Jawel!! Maar is trau- ma- ti- serend.. Nee hoor grapje.. zet maar harder haha''.. ''Toch is het mooier als jij het zingt'' zei Hanne.. Julia rolde met haar ogen maar moest toch wel lachen..

''YOU'REEE BEAUTIFUUUUL!! YOU'RE BEAUTIFUL IT'S TRUE!!''... zong Hanne..

''Nou dankjewel heheh''.. Julia zong mee..

''But it's time to face the truthh.. I will never be with you..''

''ZIE JE WEL!! Veel mooier als jij zingt!!''..

Together Again..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu