Hanne POV
OH NEEEEE!! IK HEB ME VERSLAPEN!! EN DAT OP DE EERSTE DAG MET JULIA!!
Hopelijk kom ik nog op tijd.. het begint 8:00..
Ik poetste snel m'n tanden en stopte wat snacks in m'n tas.. Ik kleedde me aan en keek of Julia iets had geappt.. maar ik zag geen appje.. Gaat goedkomen.. Ik rende snel naar de auto en racete naar Studio100..
Julia POV
7:57
Oke ik begin nu bang te worden.. WAAR BLIJFT HANNE? Dalijk moet ik alleen dat interview doen! Omygod.. Ik zat al klaar aan de tafel en door de coronamaatregelen gaan we het telefonisch doen.. Maar hallo.. Dat maakt het niet minder eng..
Ik had Hanne al 20 berichten gestuurd, maar volgens mij is hier geen wifi.. Top..
7:59
WAAR BLIJFT ZE!!!.. *telefoon gaat af*
Uhm.. *deur opent*
''DAAR BEN JE!!"'
''SORRY SORRY SORRY!!''
''Hallo K3!'' zei de man van de radio..
''HAAAII'' zeiden we allebei in harmonie en moesten lachen..
We hoorden het intro van Sterrenstof en Hanne en ik gingen helemaal swingen..
''Nouu dames en heren K3 is weer compleet!'' ''En Julia.. Hoe gaat het met jou?'' vroeg de man. ''Jaaaa super goed!! ''En met jou Hanne?'' ''.. ''Oooo Nou ik ben net op tijd gekomen hahah.. Dus ik had wel wa stress maar ça va!'' .. ''Oo mooi.. en hoe is het nu.. samen met het nieuwe k3-lid?''.. Hanne moest nerveus lachen.. ''Het is fantastisch! Morgen gaat het echte werk beginnen, want dan gaan we repeteren voor de sintshow.. Dus dat wordt superleuk met Julia.. En Marthe is er gelukkig dan ook weer bij! Ik heb er ongelofelijk veel zin in eigenlijk ja!.. haha''..
Hanne POV
Ik zag Julia steeds heel lief naar mij kijken toen ik aan het praten was. Ze heeft het zo goed gedaan.. niet normaal!
''Nou dan wens ik jullie heel veel succes.. toi toi toi!'''..
''Daaag!!'' ''Doei doei''..
*telefoon hangt op*
''JEZUS CHRISTUS HANNE HAHAH!!''
''NEEEE Ik kan het uitleggen''.. ''Ik had me verslapen oke''..
''Goeie uitleg hahaha.. EN DAN NOEM JE MIJ EEN SLAAPKOP?''.. ''Ja amai.. sor-''
*Julia pakt Hannes arm vast*
''Het is al goed.. Ik zit je maar te plagen hahah''..
Ik voelde een soort tinteling door m'n arm.. Geen idee waarom..
Het was een paar seconden lang stil.. Ze had nogsteeds m'n arm vast en keek diep in mijn ogen..
''Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan..'' zeg ik.
''Oo nou dankjewel hehe''..
''Voor een eerste keer.. was het best wel goed hahah''.. ''En weetje waarom.. Omdat je straalt wooo!!''..
Julia moest lachen.. ''Nou dat vind ik een zeer groot compliment.. 5 uur opstaan en nogsteeds stralen wajoww''..
''En je gaat zeker stralen bij de sintshow!!''
''Ja wajoww daar heb ik zoveel zin in!'' zei Julia..
''Gaat helemaal goedkomen met die stralende ogen van je!'' Dat floepte er maar zomaar uit.. Ik dacht dat Julia het een beetje awkward zou vinden maar ze pakte het juist goed op..
Julia bewoog zich een beetje naar me toe en keek me weer diep in mijn ogen.. en knipperde overdreven veel.. ''AARGHH BLINDING LIGHTSS''
''AAAA IK ZIE NIKS MEER'' zei ik.
We hebben echt rare humor.. maar het was zo gezellig met haar..
''Hey kom is hier'' Ik opende m'n armen en vroeg om een knuffel.. Julia pakte me stevig vast en fluisterde...
''Gaan we nu eten?''..
''Wat? Een broodje KAAS!?'' zei ik met een Nederlands accent..
Julia moest keihard lachen..
''NEEEE gewoon.. uN cRoiSsant.. Goed hè haha!!''
''WAAAT GOEEED!! Ik trakteer wel omdat ik te laat was hehe''.. ik knipoogde..
We stonden op en liepen naar de uitgang. Julia hield de deur voor me open.. ''Merci Madame!'' zei ik.. ''No problemo madame''.. Toen moesten we een lange gang doorlopen.. ''Eey kom je op m'n rug??'' zei ik.. ''Jazekerrr!!''.. Ze sprong op m'n rug en we roetsjte supersnel door de gang.. ''AAAAA!!''... ''JE BENT ECHT LICHT GOELIA!!''..
''Komt door het licht in m'n ogen waarschijnlijk!''..
JE LEEST
Together Again..
FanfictionDit is een Nederlands verhaal gebaseerd op de ship van de k3-leden Julia Boschman en Hanne Verbruggen(Juanne), fanfiction. Het verhaal bevindt zich af tijdens de eerste dagen dat Julia K3 is.. Op de eerste dag dat Julia en Hanne samen zijn vindt er...