2 Fejezet .

207 12 1
                                    


Reggel a telefonom irritáló hangjára ébredtem fel, izgatottan másztam ki az ágyból, ma lessz az első napom a fő sulin. A fürdőszobába siettem meg mosni az arcom és a fogam, majd mikor ezzel kész voltam a szekrényhez siettem, ahonnan ki húztam egy kék fodros szoknyát, mellé pedig egy fehér crop topot választottam a hajam csak ki fésültem és hagytam, hogy a vállamat súrolja, a sminkem pedig egy szempilla spiráltból állt és egy kis száj fényből. Miután mindennel kész voltam a kezembe vettem a könyveimet, majd gyors léptekkel ki siettem az ajtón.

A terem előtt álldogálva vártam a tanárra, mire arra lettem figyelmes hogy egy szőke hajú lány mellém sétált.

- Szia te is első éves vagy???

- Szia igen, mondtam rá mosolyogva.

- És te is közgazdaságra jöttél????

- Igen

- De jó, mert én is egyébként Luna vagyok, mondta felém nyújtva a kezét.

- Aurora vagyok, mondtam, majd kezet ráztam vele.

- De szép neved van

- Köszönöm, mondtam, majd csak arra lettem figyelmes, hogy szegény lányt egy magas afro fekete fonott hajú fiú le támad.

- Luna, miért nem mondtad, hogy anyád este egy bulit tart otthon????

- Tom hadj már békén kora reggel nem tudtam róla én se kérdezd meg anyát.
- Menj innen, órám lessz csá!!! Mondta a lány, majd be ment a terembe.

- Ezt nem hiszem el!!!!! Mondta a fiú, majd ki viharzott az ajtón.

Én semmit se értve be mentem a terembe, majd le ültem Luna mellé.

- Ne haragudj az előbbiért, Tom a mostoha tesóm kissé nehéz eset, mondta, Luna felém fordulva.

- Semmi baj, mondtam, miközben a táskámból elő kaptam a laptopomat.

Hamar el telt a mai nap, most itt ülök a könyvtárban és épp a kedvenc könyvemet olvastam, mikor arra lettem figyelmes, hogy, Violet le ül mellém.

- Szia mit csinálsz???? Kérdezte vigyorogva.

- Könyvet olvasok

- Nem jössz el este kicsit bulizni??? Kérlek jól éreznéd magad!!!

- Hát nem is tudom, én nem szeretek bulizni.

- De, miért nem???? Anyukád nem fogja meg tudni.

- Még át gondolom, mondtam fel állva a székről, majd a táskámba dobálva a cuccaimat ki siettem az ajtón.

Nem akarok anyának hazudni és tényleg sokat dolgozott anya, hogy én most itt legyek, nem akarok anyának csalódás okozni. Be ültem még egy kávézóba meg inni egy kávét, majd miután ezzel kész voltam a kollégiumba siettem, mivel már későre járt. A szobába érve le dobtam az ágyamra a könyveket, majd a kezembe kaptam a törölközőm meg a tus fürdőm és persze a pizsamám, majd a fürdő szobába siettem. Mikor kész lettem a fürdéssel meg törölköztem, majd magamra akartam kapni a pizsamám, csak, hogy, le ejtettem a földre és csupa víz lett. Idegesen trappoltam vissza a szobába, majd meg pillantottam egy fiút Violet ágyán feküdni kezében a kedvenc könyvemmel.

- Ommm ne haragudj de ki mennél, még fel öltözök, mondtam, még szorosabban fogva a törölközőt.

- Nem nézek oda!!! Mondta a könyvet bámulva, majd fel nézett rám, és tetőtől - talpig végig mért, Majd be toppnat a szobába Violet.

- Violet kérlek szólnál a pasidnak, hogy menjen ki még fel öltözök.

- Nem a pasim!!! Mit mondtál neki Tom????

-Én nem mondtam semmit!!! Mondta, ki pattanva az ágyból,majd elém sétálva a kezembe nyomta a könyvet.
- Nekem is meg van ez a könyv, mondta, a szemembe nézve, majd ki ment az ajtón.

- Ki ez a fiú???? Kérdeztem Violettől.

- Ő Tom kaulitz a híres üzlet ember jörg kaulitz fia van egy iker testvére is Bill kaulitz, és van egy mostoha tesójuk is Luna, tudod, aki egy szakra jár veled. Az anyukájukkal is tartsák a kapcsolatot.

- Értem, és szeret könyveket olvasni??? , mármint, olyan rossz fiúnak tűnik.

- Az is egy nő csábász kerüld őt!!! Attól, hogy szeret romantikus könyveket olvasni, attól egy szemét láda, mármint ne értsd félre jó barátom meg minden, de nem való neki kapcsolat.
- Ugye nem tetszik neked???

- Nem de, hogy is!!!! Vágtam rá egyből.

- Jól van, mer tudod van egy csaj akivel kavar, Lindával, az a csaj egy kis kurva, mindenki utálja és, tudod elég veszélyes kerüld őt és Tomot is!!!!

- Nyugi tudok magamra vigyázni, mondtam, miközben a hajam fésültem.

- Ma este lessz egy házi buli, nem jössz el velem???

- Nem is tudom.....

- Kérlek vigyázok rád oké???? Most az egyszer!!!

- Jól van legyen, adtam be a derekam.

- Ezazzzz!!!! Mondta, violet, majd a szekrényemhez sietett.

- Ommm ezek a ruhák nem lesznek jók egy buliba, adok az enyémből oké???

- Oké, mondtam, mire violat rám adott egy fekete szaggatott rövid nadrágot, mellé pedig egy piros crop topot vettem fel, a hajam fel kötöttem ló farokba sminket pedig most nem tettem fel.

Miután meg ismertelek - Tom Kaulitz. Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ