17 Fejezet .

153 10 6
                                    


Tommal el mentünk fagyizni, majd egy parkba, ahová le is ültünk egy padra.

- Omm Tom kérdezhetek valamit?????? Mondtam a szemébe nézve.

- Persze, felelte rám mosolyogva.

- Mit titkolsz előlem??????

- Mi van???? Ezt hogy, érted Aurora?????

-Ma az iskolában Linda..... Mindegy is ommm, nem szeretnél el mondani nekem valamit?????

-Mit mondott neked Linda????? Kérdezte egyre idegesebben.

- Semmit Tom!!!!! Csak tudom, hogy valamit titkolsz előlem!!!!!!

- Mit titkolnák????? Tudtam hogy, az a kurva majd be kavar, mondta fel pattanva a padról.
- Miért nem bízol meg bennem?????

- Én meg bízok benned Tom.

- Nem igaz!!!! Mert ha meg bíznál bennem, akkor nem kérdeznél,ilyet tőlem.

- Miért mondta nekem azt Linda, hogy ha, ki derül a titkod, akkor én majd el hagylak téged????? Mit csináltál????kérdeztem tőle mire, Tom egy nagyot sóhajtott, a kezét pedig ökölbe szorította.

- Meg ölöm Lindát!!!!! Mondta, majd le ült mellém a padra.
-Haza kísérlek van egy kis dolgom, később, majd még el megyek hozzád oké????

- Hová akarsz menni????

- Te ezzel ne foglalkozz, mondta meg fogva a kezem, majd fel húzott a padról.

- Ugye nem verekedni akarsz??? Kérdeztem tőle miközben szembe fordítottam magammal.

- Nem!!!!! Csak móresre tanítom Lindát!!!! Hogy velem nem érdemes játszadozni!!!!

-Kérlek Tom ne csináld ezt!!!!! Nem akarom, hogy bajba kerülj.

- Nem fogok bajba kerülni, ígérd meg nekem, hogy el kerülöd Lindát, nem akarom, hogy vele beszélj!!!!

- Miért nem akarod???? Félsz valamitől???? Hogy el mond nekem valamit?????

- Hidd el nincs semmi, amit el kéne neked, mondanom!!!!!!

-Biztos Tom???? Kérdeztem, mélyen a szemébe nézve.

Láttam Tom szemében a félelmet, de nem értettem, hogy mitől fel ennyire.

- Biztos!!!!! Mondta Tom, miközben össze kulcsolta a kezünket.

- Később jövök még hozzád szeretlek, mondta Tom, majd homlokomra nyomva egy gyors csókot el viharzott mellettem.

A szobába érve, le ültem az ágyamra majd el kezdtem gondolkozni. Biztos vagyok benne, hogy Tom fél valamitől, egy titoktól?? Vagy mitől???? Nem értettem ezt az egészet!!!!! Úgy döntöttem, hogy el megyek Lunához, nem bírok egyedül lenni a gondolataimmal. Úgy éreztem meg fulladok a saját gondolataimba. Hiába próbálom el terelni a gondolataimat egyszerűen nem ment, magamra kapva a cipőm gyorsan ki rohantam az ajtón, majd egyből Lunához mentem.

TOM SZEMSZÖGE :

- Nyisd ki az ajtót te kurva!!!!! Dörömböltem az ajtón, mire nem sokra rá Linda ajtót is nyitott.

- Szia Tommy, csak nem ki derült a kis titkod???? Kérdezte tőlem, mire én a nyakánál fogva neki löktem az ajtónak.

- Na ide figyelj!!!!! Le szállsz Auroráról meg értetted???? Ha miattad el veszítem meg öllek!!!!!!!
- El kerülöd őt jó messzire és békén hagyod nem zaklatod!!!!!!

- El fogom neki mondani Tom meg verhetsz , akkor is el fogom neki mondani!!!!!! Mondta, mire én fel pofoztam.

- Alig várom azt a pillanatot, mikor az a kis ribanc el hagy téged, mondta nevetve.

- Elég!!!!!! Fogd be!!!! Nem fog el hagyni!!!!

- Engdj el!!!! Mondta, majd ki rántotta a karját a szorításomból.
- Nem tudsz ellenem mit tenni!!!! Ki fog derülni minden a helyedben félnék Tom, mondta majd rám vágta az ajtót.

Idegesen rúgtam bele az ajtóba, nem fogom hagyni, hogy tönkre tegyen mindent Linda!!!!! Nem veszíthetem el Aurorát, azt nem birnám ki!!!

AURORA SZEMSZÖGE :

Lunával épp beszélgettem a kanapén, mikor Tom szó szerint ki vágva az ajtót fel szaladt a szobájàba.

- Ezzel meg, mi történt??? Kérdezte Luna.

-Nem tudom, megyek beszélek vele, mondtam fel állva a kanapéról, majd egyből fel siettem Tomhoz.

- Tom be mehetek?? Kérdeztem,miután be kopogtam az ajtón.

- Gyere, hallottam meg kissé ideges hangját az ajtó mögül, mire én azonnal be nyitottam hozzá.

- Mi történt???? Kérdeztem az ölébe ülve, majd az arcára nyomtam egy puszit.

- Semmi hercegnőm, mondta majd, magához ölelve, a nyakamba fúrta az arcát.
- Nem akarlak el veszíteni, mondta, miközben a hátam simogatta.

- Miért veszítenél el????? Kérdeztem tőle, miközben kicsit el toltam magamtól, hogy a szemébe tudjak nézni.

- Nem tudom........

- Tom!!!! Mond el kérlek mi bánt téged????

- Nem bánt semmi, csak nagyon szeretlek, mondta, miközben meg simogatta az arcomat.

- Na jó elég!!!!!! Mondtam ki pattanva az öléből.
- Vagy el mondod hogy, miről van szó , vagy szakítok veled!!!!!!

- Meg ígérted hogy nem hagysz el!!!! Miért, fenyegetsz meg ezzel???? Tudod jól, hogy mennyire szeretlek.

- Lindával kavarsz a hátam mögött??? Vagy miről van szó Tom?????

- Nem!!!! Nem csaltalak meg!!!!

- Akkor???? Mondtam dühösen,mire Tom nem válaszolt semmit, csak mélyen a szemembe nézett.

- Egy fo....... egy...

- Igen????? Mond már!!!!! Mondtam kiabálva.

- Nincs semmi Aurora!!!! Kérlek hidd el.

- Haza megyek!!!! Elegem van!!!!! Tudom hogy, valamit titkolsz előlem, mondtam majd ki viharoztam a szobából.

- Aurora kérlek állj meg!!!!! Mondta Tom utánam rohanva.

-Hadj békén Tom!!!!!

- Állj már meg!!! Mondta a kezem után kapva, majd szembe fordított magával.
- Nem hagyom, hogy el hadj engem, mondta majd, magához rántva az ajkaimra tapadt,de én el löktem magamtól.

- Ha nem vagy velem őszinte, akkor Hadj békén!!!! Mondtam, majd gyors léptekkel ott hagytam magára.

Miután meg ismertelek - Tom Kaulitz. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin