12 Fejezet .

181 12 4
                                    


Miután Tom ki ment a szobából, én is ki akartam menni, mert el akartam kerülni egy kínos beszélgetést, csak hogy, Violet vissza tartott.

- Hová mész??? Állj csak meg!!! Ez mi volt??? Együtt vagy Tommal???

- Igen együtt, de kérlek ne mond el senkinek.

- Nem mondom, de azt tudod, hogy ha ez ki derül Linda őrjöngeni fog???

- Nem érdekel!!! Nincs köze hozzá.

- Igen ebben igazad van, csak tudod már évek óta Tommal, olyan kapcsolatban voltak, hogy se veled se nélküled, mondta Violet el húzva a száját.

- Tényleg?????

- Igen tényleg!!! Ne hagyd magad be csapni Tomnak, figyelj oda!!!
- Na de én megyek le tusolok, mondta, majd ki ment az ajtón.

Le ülve az ágyamra gondolkoztam azon amit, Violet mondott, Szóval azért ragaszkodik, annyira Tomhoz Linda. Nem tudom mi tevő legyek??? Szeretem Tomot, de félek ettől a kapcsolattól. Olyan bonyolult ez az egész. Le feküdttem az ágyamra, majd oldalra fordulva nagy nehezen el bírtam aludni.

Reggel az idegesítő telefonom hangjára ébredtem fel. Ki mászva az ágyból, a fürdő szobába mentem fogat mosni, majd mikor ezzel kész voltam a szekrényhez sétálva ki húztam belőle egy piros mini szoknyát, mellé pedig egy fehér crop topot választottam. A hajam csak fel kötöttem ló farokba, a sminkem pedig csak egy kis szempilla spirálból állt. A táskába bele dobáltam a könyveimet, majd gyors léptekkel ki siettem a szobából. A terem felé haladva meg pillantottam Tomot az ajtó előtt állni, majd mikor észre vett széles mosolyra húzódott  a szája.

- Szia baby, hiányoztál már, mondta miközben magához húzva a számra nyomott egy csókot, közben a fenekemre vezetve a kezét bele markolt.

- Tom kérlek itt ne csináld ezt, mondtam egy kicsit el húzodva tőle.

- Miért??? Hisz a barátnőm vagy nem???

- De igen, csak én szégyellem magam nem látod, mindenki minket néz???

- És akkor mi van???? Csak irigyek, hogy ilyen gyönyörű barátnőm van, mondta, miközben az arcomra nyomott egy puszit.
- Akkor suli után el viszlek valahová oké???

- Oké benne vagyok, de most már mennem kell órára, szia Tom, mondtam, majd be akartam menni a terembe, csak, hogy Tom nem engedtte.
- Mi az??? Kérdeztem a szemébe nézve, mire Tom nem válaszolt  semmit, csak egy lágy csókot nyomott az ajkaimra.

- Szeretlek, mondta, mire én nekem a hasambam életre keltek a pillangók ettől ez egyetlen egy  szótól.

- Én is, mondtam, mire Tom a fülemhez hajolva bele súgta, hogy tudom, majd a fülem mögé nyomott egy csókot.

- Olyan finom illatod van, mondta, majd magához húzva a nyakamra nyomott egy csókot, mire én  az alsó ajkam harapdálva élveztem Tom apró csókjait, amit a nyakamra lehelt.

- Tom..... Nekem már mennem kell, mindjárt kezdődik az órám, mondtam el tolva magamtól.

- Jól van később találkozunk szépségem, mondta, majd magamra hagyott a hosszú folyosón.

Felhők felett éreztem magam, annyira szerelmes vagyok Tomba. Teljesen el vette az eszemet ez a fiú, egész nap ő jár a fejemben. Óran se bírtam koncentrálni, mert egész végig Tom finom csókjának a hatása alatt voltam.

- Aurora!!!! Gyere vége az órának, mondta Luna meg fogva a vállam, ezzel teljesen vissza zökkentve a gondolataimból.
- Hol jár az eszed????

- Ommm kicsit el gondolkoztam, ennyi az egész.

- Hát... Oké, mit csinálsz ma??? Nem megyünk el moziba???

- Nem hiszem hogy, rá érek, sok a tanulni való, de holnap szívesen el megyek veled.

- Rendben, akkor holnap tartunk egy csajos napot, mondta rám mosolyogva.

- Benne vagyok.

A nap szerencsére elég gyorsan el telt, most lett vége az utolsó órámnak. Lunától el köszönve gyors léptekkel siettem haza. A szobába érve le dobtam az ágyamra a táskám, majd a fürdő szobába sietve le zuhanyoztam, hajat mostam, majd mikor ezzel kész voltam a szekrényhez sétálva ki húztam belőle egy fekete mini ruhát, amit gyorsan magamra is kaptam, a hajam ki vasaltam, majd hagytam, hogy a vállamat súrolja, a sminkem pedig egy szempilla spirálból állt és egy kis száj fényből. Alig, hogy kész lettem, már kopogtak is az ajtón.

- Szia Tom, mondtam miután ki nyitottam az ajtót.

- Szia hercegnőm, de gyönyörű vagy, mondta, miközben végig mért tetőtől - talpig.
- Kész vagy indulhatunk???

- Igen, mondtam, majd meg fogtam a kezét.

- Már megint motorral megyünk????

- Igen, de ne félj már!!!! Mellettem biztonságban vagy, vigyázok rád.
- Na gyere ülj fel, mondta mire én a háta mögé ülve, szorosan át öleltem a derekát, majd a hátára döntöttem a fejem.

- Indulhatunk hercegnőm??? Kérdezte hátra hajolva hozzám,mire én csak bólintottam.

Tom el hozott egy gyönyörű szép rétre, ahol minden hol színes virágok voltak, a nap kellemesen simogatta a bőrömet, olyan meg nyugtató volt. Tommal le ültünk a fűbe, majd a vállára hajtva a fejem beszélgettünk minden féléről.

- Olyan jó veled itt lenni, mondtam Tom gyönyörűen csillógó szemébe nézve.

- Veled is, szépségem, mondta majd le feküdt a fűbe.
- Gyere feküdj ide mellém, mondta mire én a mellkasára hajtottam a fejem, majd szorosan hozzá bújtam.

Olyan jó érzés volt, Tom simogatta a karomat, közben szorosan magához húzva puszikkal kezdte be hinteni a nyakamat, amit én be csukott szemmel élveztem.

- Tom kérdezhetek valamit???? De kérlek ne legyél dühös.

- Nem leszek dühös ígérem.

- Te szeretted vagy szereted még Lindát????

-Sose szerettem azt a lányt, soha nem voltam szerelmes mind idáig. Mióta téged ismerlek teljesen fel fordult az életem. Olyan érzéseket váltasz ki belőlem, amit eddig soha nem éreztem. Te vagy az első nő akibe bele szerettem,mondta, mire én meg simogatva az arcát, az ölébe ültem, majd a szájára nyomtam egy csókot.

Tom a belső combom simogatva csókolgatta a nyakam és a kulcs csontom, amit én kisebb nyögésekkel díjaztam. Éreztem, hogy Tom keze egyre jobban halad fel felé a bugyimhoz, mire én meg fogva a kezét le vettem a combomról.

- Kérlek ne....... Nem akarom.....

- Miért nem????

- Mert félek.

- De mitől attól, hogy teherbe esel vagy mi????

- Nem attól Tom!!!! Csak nem akarom és kész!!!!!! Mondtam ki pattanva az öléből.

- Jó nem erőltetek rád semmit!!! Haza akarsz menni????

-Igen, mondtam mire Tom egy szó nélkül el indult a motorja irányába.

- Gyere haza viszlek, mondta mire én oda sétálva hozzá fel ültem a háta mögé.

- Ne haragudj, mondtam alig hallhatóan.

- Nem Haragszok rád, mondta, miközben a fülem mögé tűrve egy haj tincsemet a számra nyomott egy puszit.
-Holnap találkozunk, mondta majd fel pattanva a motorjára el hajtott mellettem.

A szobába érve az ágyba dőlve gondolkoztam, csak hogy valaki szinte  fel tépve az ajtót be rontott hozzám.

Miután meg ismertelek - Tom Kaulitz. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora