Reggel nulla élet kedvel keltem ki az ágyból, nagyon szarul éreztem magamat, az éjjel szinte semmit se aludtam. A fürdő szobába siettem arcot és fogat mosni, a tükörbe bele néztem, szörnyű volt a látvány a szemeim pirosak voltak, a hajam kócos volt a bőröm pedig sápadt. Miután végeztem a fürdőben, a szekrényhez sétálva ki húztam belőle egy fehér rózsaszín virág mintás egybe ruhát, a hajam csak fel tűztem egy laza kontyba, sminket pedig most nem tettem fel. A kezembe kapva a könyveim és a táskám sietősen ki mentem az ajtón, mivel már így is késésben voltam. Gyors léptekkel haladtam a terem felé, csak hogy valaki vissza rántott a vállamnál fogva.- Mit csináltál este Tommal te kis ribanc???? Kérdezte Linda.
- Nincs közöd hozzá!!!!! Mondtam idegesen.
- Na ide figyelj!!! Szállj le Tomról az enyém!!!!
- Tiéd lehet!!!! Amúgy is egybe illetek, ugyan, olyan undorítóak vagytok!!!! Mondtam, majd be mentem a terembe.
- Veled meg mi történt???? Nagyon rosszul nézel ki, mondta Luna le ülve mellém.
- Semmi, csak nem aludtam eleget ez a baj, mondtam magamra erőltetve egy mosolyt.
- Este hová vitt téged Tom???
- Ommm csak sétáltunk meg beszélgettünk ennyi.
- Biztos???
- Biztos Luna!!!!!
- Rendben hiszek neked, mondta át karolva a vállam.
A nap nagyon lassan telt el, de végre vége lett az utolsó órámnak, el köszönve Lunától egyből haza siettem, nem akartam senkivel se találkozni, főleg Tommal nem a tegnapi nap után, nem bírnak a szemébe nézni, nagyon szégyellem magam. A kollégium elé érve a szám mosolyra húzódott ott áll Daved, mire én oda rohanva hozzá a nyakába ugrottam.
- Nagyon hiányztál, mondtam még szorosabban magamhoz ölelve.
- Te is nekem, hogy vagy édesem????
- Nagyon rosszul, mondtam el húzódva tőle, majd a szemébe néztem.
- Mi történt???? Kérdezte aggodalmasan.
- Nagyon nagy hibát követtem el, mondtam be könnyezve.
- Mi történt?? Mond már!!! Mondta, mire én mindent el meséltem neki pontosan , szóról- szóra.
- Úristen édesem, ez nem a te hibád!!! Te csak szerelmes vagy, ne magad hibáztasd, mondta, majd szorosan át ölelt.
- De az én hibám!!!! Hagytam magam be csapni!!!! Gondolhattam volna, hogy csak ki használ, figyelmeztetett Luna, de én nem hallagtam rá, olyan hülye voltam.
TOM SZEMSZÖGE :
Miután véget ért az utolsó órám, egyből Aurorához tartottam bocsánatot kérni. Mikor oda értem a kollégium elé egyből fel ment bennem a pumpa, ott ült egy padon Aurora egy fiúval és egymást ölelgették és a fiú még arcon is csókolta, mire én idegesen, egyből oda siettem hozzájuk.
- Aurora te mit csinálsz???? Kérdeztem idegesen.
- Tom te mit keresel itt??? Minek jöttél ide??????
- Ki ez a fiú????? És miért ölelget téged????
- Mi közöd hozzá???? Menj már innen!!!! Komolyan ide mersz jönni ezek után???? Kérdezte Aurora be könnyezve.
- Ezért jöttem!!!! Beszéljük meg kérlek, nagyon rosszul érzem magam hogy, össze vesztünk.
- Menj Lindához!!!! Engem pedig hadj békén, nem akarok tőled semmit Tom!!!! Meg kaptad amit akartál nem ez volt a célod???? Most már békén hagyhatsz!!!! Húzz el innen!!!!
- Menj innen!!!! Hagyd békén Aurorat!!!! Mondta a fiú, mire én közelebb lépve hozzá be húztam neki egyet.
- Úristen Tom!!!! Mit csináltál???? Kérdezte Aurora, miközben
segített fel állni a fiúnak a földről.- Komolyan tegnap még velem dugtál, ma meg ezzel a kis senki házival???? Kérdeztem Aurorától, mire Aurora közelebb lépve hozzám jó nagy pofont le kevert nekem.
- Soha többé ne keress!!!!!gyűlöllek Tom kaulitz, mondta könnyes szemekkel, majd meg ragadva a fiú kezét be mentek a kollégiumba.
Ott álltam a kollégium előtt, majd idegesen rúgtam bele az ajtóba. Már megint mindent el basztam igaza van Auroranak egy szemét láda vagyok, fel pattanva a motromra mentem céltalanul. Olyan ideges voltam saját magamra. El mentem a kedvenc helyemre oda ahová elsőnek vittem el Aurorát, le ülve a híd szélére meredtem magam elé, Olyan érzéseket érzek ez a lány iránt, amit nem tudok hová tenni, sose voltam szerelmes, nem tudom, hogy kell szeretni. , vele akarok lenni vissza szerzem magamnak!!!!!
AURORA SZEMSZÖGE :
- Nagyon vigyázz magadra szeretlek, mondta Daved, miközben szorosan magához ölelt.
- Én is szeretlek ugye majd még, meg látogatsz????
- Persze , jövő héten is jövök hozzád!!! Ne aggódj,mondta, majd még az arcomra nyomva egy utolsó csókot ki ment az ajtón.
Miután Daved el ment el mentem le tusolni, fogat mosni, majd magamra kapva a pizsomám, (ami egy bugyiból és egy Topból állt) vissza mentem a szobába, majd az ágyba dőltem. Próbáltam aludni de egyszerűen nem ment, annyi minden kavargott a fejemben. Főleg Tom, még ezek után is szeretem, olyan hülye vagyok. Oldra fordulva a kis párnám szorongatva próbáltam el aludni, csak, hogy valaki kopogás nélkül be rontott a szobába.
- Menj ki most azonnal!!!! Mondtam ki pattanva az ágyból.
- Nem megyek!!!! Szépen végig hallgatsz!!! Mondta Tom, miközben felém sétált.
- Mit akarsz még tőlem???? Kérdeztem kiabálva, mire Tom A kezemnél fogva magához rántott, majd a számra nyomott egy gyengéd csókot.
- Ne haragudj rám!!! Nem tudom, hogy, kell gyengédnek lenni, sose voltam szerelmes, de ígérem meg változok érted, mondta, miközben a karomon végig simított.
- Te tényleg szeretsz engem???? Kérdeztem a szemébe nézve.
- Igen tényleg!!!! Válaszolj kérlek egy kérdésre de őszintén válaszolj oké???
- oké.
- Ki volt az a fiú, aki itt volt veled????
- A legjobb barátom Daved, és MELEG!!! Szóval nincs köztük semmi!!!!
- Mi?? Tényleg meleg???
- Igen Tom tényleg!!!
- Úgy sajnálom, hogy olyan csúnyán beszéltem veled, én tényleg komolyan gondolom veled, nem használtalak ki, szerinted ha arra kellettél volna, akkor most itt lennék?????
- Nem tudom mit mondjak erre Tom....... Mondtam, mire Tom hirtelen az ajkaimra tapadt.
- Meg tudsz nekem bocsátani???? Kérdezte tőlem, miután el váltunk egymás ajkaitól.
- Igen, mondtam mire Tom ajkai mosolyra húzódtak.
- Nekem van a leg csodálatosabb barátnőm az egész világon, mondta fel kapva az ölébe, majd szana szét puszilta az arcomat.
-Ti meg mit csináltok???? Hallottam meg Violet hangját a hátam mögül , mire én azonnal le ugrottam Tom öléből.
- Ommm semmit!!!!!!
- Aha, mondta vigyorogva .
- Ti együtt vagytok????- Nem!!!vágtam rá egyből.
- Én megyek, majd még találkozunk szépségem, mondta Tom rám mosolyogva, majd ki ment a szobából.
KAMU SEDANG MEMBACA
Miután meg ismertelek - Tom Kaulitz.
RomansaMiután meg ismerem Tom kaulitzot teljesen meg változott az életem.