Reggel arra ébredtem fel, hogy Tom az arcomat puszilgatta.- Jó reggelt hercegnőm, mondta Tom, miközben, a számra nyomott egy csókot.
- Jó reggelt, mondtam szorosan hozzá bújva.
- Hány óra van???- Lassan 10 óra miért???? Kérdezte Tom, miközben a hátam simogatta.
- Ilyen késő van már???? Miért nem keltettél fel előbb???
- Olyan aranyos voltál, nem volt szívem fel ébreszteni.
- De Tom nekem iskolába kellett volna menni és neked is!!!!!! Mondtam ki pattanva az ágyból.
- De maradj itthon velem kérlek Töltsük ezt a napot együtt csak ketten.
- Tom nem lehet!!!!! Mondtam, miközben gyorsan magamra kaptam a tegnapi ruháimat.
- Miért nem?????
- Szerinted????? Iskolába kell menni!!!! Majd iskola után találkozunk szia szeretlek, mondtam, majd ki rohantam az ajtón.
- Aurora állj már meg!!!! Kiabált utánam Tom.
- Várj el viszlek suliba.- Nem kell Tom sietnem kell, már így bőven el késtem,mondtam, majd szinte rohanva mentem az iskolába.
- Elnézést a késésért, mondtam le ülve Luna mellé.
- Miért késett???? Kérdezte a tanár.
- Omm el aludtam, több, ilyen nem fordul elő.
- Rendben figyeljen most már az órára.
- Mi történt veled???? El aludtál Tommal igaz???? Kérdezte Luna.
- Igen, Nem ébresztett fel Tom, pedig ő már sokkal előbb fel kelt, mint én, mondtam, idegesen.
- Ez hülye, tudom jól, hogy ő le szarja a sulit, de azért rád tekintettel lehetne mondta Luna, majd csak arra lettem figyelmes, hogy Linda jön be a terembe a barátaival.
- Na hol van a lovagod????? Kérdezte Linda, miközben le ült a hátam mögé.
- Nincs közöd hozzá!!! Mit akarsz??? Rivaltam rá.
- Tudod te jól, hogy mit akarok!!!!!!
- Nem értem mit lát benned Tom, csak egy szánalmas kis ribanc vagy, aki túl sokat képzel magáról.- Elég!!!! Húzzál innen!!!! Mondta Luna kiabálva.
- Hagyd békén Aurorát!!!!! Azt hiszed hogy tiéd Tom, mert egy párszor meg fektetett téged???? Te vagy a szánalmas nem Aurora, mondta Luna, mire Linda fel akarta pofozni, csak hogy én el löktem és ennek hatására jó nagyot esett.- Hadj minket békén!!!!!! Fogadd el nem te kellesz Tomnak!!!!
- Élvezd ki még lehet, nem sokáig leszel Tommal azt garantálom!!!!! Azt hiszed Tom tényleg szeret téged????? Mondta Linda gúnyosan mosolyogva.
- Tudom, hogy szeret engem mondtam a szemébe nézve, , mire Linda elém sétálva az arcomba röhögött.
- Még nem mondom el amit tudok, hagyom élvezd még egy kicsit, de egy nap el árulom Tom titkát és akkor hidd el fogod hagyni!!!!!! Mondta, majd engem el lökve ki ment a teremből.
Én ott álltam teljesen le fagyva, Szóval tényleg van valami, amit Tom el titkol előlem, de mit?????
- Aurora jól vagy??? Kérdezte Luna meg fogva a vállam.
- Ommm igen......
- Hát nem úgy látszik, gyere mosd meg az arcod, látom nem vagy jól, mondta Luna meg fogva a kezem, majd el kezdett maga után húzni a mosdóba.
- Te tudod, hogy miről beszélt Linda???? Kérdeztem miután meg mostam az arcomat.
- Nem, fogalmam nincs, de tényleg tudhat valamit, ha ennyire fölényben érzi magát.
- Ma beszélek Tommal!!!!! Rá kérdezek erre, tudom, hogy valamit titkol előlem.
Most lett vége az utolsó őrámnak, Lunával haza akartam menni, csak hogy ki érve a suliból meg pillantottam, Tomot a motorjának támaszkodni, miközben cigizett.
- Szia Tom hát te??? Kérdeztem oda sétálva hozzá.
- Jöttem érted, mondta miközben magához húzva az arcomra nyomott egy csókot.
- Miért nem jöttél be iskolába???? Kérdezte Luna, Tomtól.
- Nem volt kedvem, mondta majd bele szívott a cigijébe.
- Hülye vagy!!!!! Állandóan el lógsz, ha ezt apád meg tudja meg öl téged!!!!!!
- Nem fogja meg tudni!!!! Mondta Tom idegesen.
- Gyere hercegnőm haza viszlek.- De mi lessz Lunával???
- Kit érdekel Luna, mondta fel pattanva a motorjára.
- Engem!!!!! Nem fogom itt hagyni egyedül Tom!!! Menj csak én Lunával megyek haza, mondtam Luna mellé sétálva.
- Jó akkor később találkozunk, mondta dühösen, majd el hajtott mellettem.
- Miért nem mentél Tommal????
- Nem akarlak egyedül hagyni, mondtam, mire Luna a nyakamba ugorva szorosan át ölelt.
- Köszönöm te vagy a legjobb barátnő.
- Ugyan Luna ez semmiség, ez egy barát dolga, hogy soha nem hagyod magára.
Egy 15 perc séta után végre haza értem el köszönve Lunától, gyors léptekkel be siettem a kollégiumba. A szobába érve egyből fel kaptam a kezembe a törölközőm és a tus fürdőm, majd a fürdő szobába mentem gyorsan le zuhanyozni és fogat mosni, mikor ezzel kész voltam a szekrényhez sétálva ki húztam belőle egy fekete farmer nadrágot, mellé pedig egy rózsaszín crop topot választottam, a hajam csak fel kötöttem ló farokba, sminket pedig most nem tettem fel. Miután mindennel kész lettem, le feküdtem az ágyamra, majd a kedvenc könyvem kezdtem el olvasni. Fogalmam nincs, hogy mióta olvasok teljesen bele merültem, csak, hogy valaki az ajtó kopogásával teljesen ki zökkenőntett. Unottan keltem ki az ágyból, majd az ajtóhoz sétáltam amit ki is nyitottam.
- Szia Tom gyere be, mondtam arrébb állva az ajtóból.
- Szia szépségem, mondta majd a számra nyomott egy csókot.
- Nem megyünk el sétálni????- De el mehetünk, mondtam, majd magamra kaptam a cipőmet.
- indulhatunk mondtam, meg fogva a kezét, majd együtt ki mentünk az ajtón.
BẠN ĐANG ĐỌC
Miután meg ismertelek - Tom Kaulitz.
Lãng mạnMiután meg ismerem Tom kaulitzot teljesen meg változott az életem.