4 Fejezet .

201 12 4
                                    


A nap elég hamar el telt, most lett vége az utolsó órámnak, gyorsan a kezembe kaptam a könyveimet  majd ki akartam gyorsan menni a teremből, csak, hogy Luna vissza tartott.

- Aurora várj!!! Szólt utánam, mire én hátra fordulva oda sétáltam hozzá.

- Szia Luna mit szeretnél???? Kérdeztem rá mosolyogva.

- Arra gondoltam, hogy el jöhetnél hozzánk és együtt tanulhatnánk benne vagy???

- Omm persze szívesen benne vagyok.

- Szuper akkor, előtte szerintem üljünk be egy kávéra a kedvenc kávézómba, utána pedig el indulhatunk hozzánk, biztos neked is jól esne most egy kávé.

- Igen jól esne, mondtam Luna mellé sétálva, majd együtt ki mentünk az ajtón.

- Na és, hogy tetszik eddig a fő suli??

- Hát igazából egész jó, nagyon boldog vagyok hogy  itt lehetek, csak hiányzik a legjobb barátom Daved.

- És pasid van???

- Igen van, de tudod elég bonyolult a mi kapcsolatunk, Lucasra barátként tekintek és szerintem ő is rám.
- És neked van???

- Nem nincs.

Lunával a kávézóba érve ki kértünk magunkat egy - egy cappucinot, majd le ültünk egy tetszőleges asztalhoz. Majd csak arra lettem figyelmes, hogy, Tom toppan be a kávézóba a barátaival. Mikor Linda észre vett, hogy, én is itt vagyok egyből le smárolta Tomot.

- Szia Luna mi jót csinálsz??? Kérdezte Tom le ülve mellénk az asztalhoz.

- Szerinted mit Tom???? Menj már innen!!!! A hülye barátaiddal.

- Szia Aurora, mondta  gúnyosan mosolyogva Linda.

-Szia, mondtam rá se nézve.

- Nocsak, milyen barátságtalan vagy Aurora, mondta gúnyosan.

- Linda húzz már el innen, mondta Tom, amin nem kicsit lepődtem meg.

- Mi van??????

- Azt  mondtam ,hogy húzz innen!!!! Mondta Tom fel emelve a hangját.

-Jó tudod mit el is megyek de engem este ne keress!!!! Mondta Linda ki viharozva a kávézóból.

- Te is el húzhatnál innen Tom!!!! Mit akarsz??? Sose szoktál ide jönni hozzám.

- Nem is hozzád jöttem, hanem Aurorához, mondta Tom, majd rám emelte tekintetét.

- Micsoda??? Én hozzám???

- Igen te hozzád!!!!! Nem jössz el velem este moziba???

- Bocs Tom, de Aurora velem lessz, együtt tanulunk.

- Akkor holnap???? Benne vagy????

- Nem Tom, ne haragudj, nem érek rá, mondtam mire Tom egy szó nélkül fel állt az asztaltól, majd ki ment a kávézóból.

- Mit akar tőlem a testvéred???? Kérdeztem Lunától.

- Szerinted???? Az ágyába vinni!!! Minden lánnyal ezt csinálja, ne, hogy be dőlj neki.

- Dehogy is!!! Még csak az kéne, mondtam bele kortyolva a kávémba.

Lunával miután el fogyasztottuk a kávénkat, egyből hozzájuk vettük az irányt. Gyönyörű szép házuk van. Át lépve az ajtó küszöbét meg pillantottam a nappaliban a kanapén ülni egy fiút aki nagyon hasonlított Tomra, de még is másabb volt.

- Szia Luna ki ez a lány melletted????

-Szia Bill ő itt Aurora a barátnőm

Miután Billel be mutatkoztunk egymásnak egyből fel mentünk Luna szobájába tanulni már egy fél órája biztos, hogy tanultunk, és nagyon pisilnem kellett.

- omm Luna ki kell mennem pisilni.

- Menj csak Itt lessz a folyosón balra.

- Okés köszi, mondtam fel pattanva az ágyról,majd gyors léptekkel a WC irányába siettem. Miután végeztem meg mostam a kezem, majd ki akartam menni, csak hogy valaki mellkasának ütköztem.

- Bocsánat, mondtam miközben a sajgó fejemet fogtam.

- Semmi baj, mondta Tom rám mosolyogva.
- Ugye nem ütötted meg nagyon a fejed???? Kérdezte a szemembe nézve, teljesen el vesztem ennek a fiúnak a szemében, gyönyörű gesztenye barna iriszeiben teljesen el vesztem, mint egy labirintusban. Tökéletes arca van ennek a fiúnak, de tudom, hogy ő egy "rossz fiú" Köztünk soha nem lehet semmi és amúgy is nekem ott van Lucas.

- Haho!!! Mondta Tom meg legyinteve az arcom előtt a kezét, ezzel teljesen vissza zökkenve a gondolataimból.

- Ommm ne haragudj teljesen el kalandoztam, mondtam rá se nézve, mivel irtóra szégyelltem magam előtte.

- Semmi baj, mondta egy kaján vigyor kíséretében.
- Biztos nem jössz el holnap moziba velem??? Kérdezte, miközben egyre közelebb lépett hozzám.

- Biztos!!!!! Figyelj Tom ne haragudj de nekem van pasim, mondtam majd gyors léptekkel ott akartam hagyni, csak, hogy Tom vissza rántott a szoknyámnál fogva.

-Miért hazudsz???? Tuti, hogy nincs pasid, mondta, miközben az arcát egyre közelítette az enyémhez.

- Nem hazudok!!!! Tényleg van pasim,mondtam mire Tom csak el mosolyodott.

- Aha, akkor azért vagy szűz igaz, mert van pasid????

- Mi van???? Kérdeztem teljesen le fagyva.

- Nem vagyok hülye Aurora, ismerem az, iyen jó kislányokat, amilyen te is vagy.
- Tartozol nekem egy csókkal, mondta az ajakaimra suttogva,mire én még pislogni is el felejtettem Tom közelében.

- Nem tartozok én neked semmivel!!!! Mondtam el lökve magamtól.
- Hadj engem békén engem aztán nem fogsz meg fektetni, mondtam, majd ott hagytam magára a hosszú folyosón.

Miután meg ismertelek - Tom Kaulitz. Where stories live. Discover now