2 gün önce..
-
Evden çıkmış, işe gidiyordum. Markete. Uzaktı biraz ama napıcan ekmek parası işte. Tam kendimi kaptırmış yürürken "Yaren, yaren.." diye bağırıyordu arkamdan bir ses. Selen'di bu. Çok telaşlıydı. Nineme bir şey mi olmuştu acaba? Durdum ve yanıma ulaşmasını bekledim. "Efendim. Noldu Selen? Neden bu kadar telaşlısın?" "Annem annem birden fenalaştı ve seni görmek istedi. Hasteneye gidelim dedim ama dinlemedi. Nolur Yaren hadi gidelim." Selen benden büyüktür. Ama ben ona Selen diyorum. Abla da ne öyle. Selen (Abla) olmadı hiç. Neyse konuya dönelim. "Ninem mi? Tamam tamam hadi gidelim." Koşuyorduk son hızda. Eve varmıştık. Selen kapıyı açtı. İçeri daldım hemen. "Nine, ninecim. İyi misin? Bak hadi hastaneye gidelim hadi.." "Yaren, sensiz gitmek istemedim kızım. Eğer bana bir şey olursa şu kutuyu al" dedi ve bir hediye kutusu uzattı. Orta boydaydı kutu. "Ninecim, bak sana bir şey olmayacak. Hadi hasteneye!" dedim ağlamaklı sesle. Sanki vasiyet ediyor. Beni bırakıp gidemezsin o kadar! Hemen bi taksiye atlayıp hasteneye gittik. Yalnız bir şey dikkatimi çekti bir araba sürakli bizi izliyor gibiydi. Bizi takip ediyordu evet evet. Şuan bunu düşünemezdim. Hasteneye varmıştık sonunda. Doktorlar sedyeyle arabadan ninemi alıp odaya götürdüler..
-
10, 15 dakika sonra doktor odadan çıktı ve ninemin tahlil, test ve röntgen çekinmesini istedi. Tamam dedim. Ninemin tüm tahlillerini, testlerini yaptırdık.
-
Ninemi hastaneden çıkarıp dışarıdaki banka oturttum. Ve burdan bi yere ayrılmaması icin onu tembih ettim. Doktoruyla konuşmak için yukarı çıktım ve doktorun odasına girdim. Doktoru ninemin iyi olduğunu ama böyle şeylerin ara ara yaşanabileceğini söyledi.
Tamam diyerek ödeme yapmaya gittim. Aaa benim çantam nerde? Kesin ninemlerde unuttum. Selen'de evde. Napıcam şimdi ben? Yanımda 10 liradan başka para yoktu. Danışmanlara "Söz veriyorum getireceğim." diyordum ama onlar bana "Size güvenemeyiz." ve benzeri şeyler söylüyorlardı. Tamam dedim bulup getireceğim parayı. Ev hastaneye pek bi uzak. Oturdum kara kara düşünürken birden bir ses "Para ödendi hanımefendi gidebilirsiniz." dedi. Bu ses danışmanlardan birine aitti. Ve arkadan çok bakımlı, uzun saçlı bir kadın olduğu kararına vardım. Teşekkür edip en kısa zamanda borcumu ödeyeceğimi söylemek için arkasından koştum gayet yavaş yürüdüğünden ona yetiştim. Ve teşekkürlerimi iletip borcumu ödeyecigimi söyledim.
"Önemi yok!" dedi ukala bir tavırla. Ve beni gerisinde bıraktı. Kimdi bu kadın bana niye yardım etmişti anlamamıstım. Ninemi alıp eve doğru yol aldım.
-
Şimdi
-
"Hoşgeldin." dedi bana samimice. "Hoşbuldum." dedim ama ne olduğunu anlamamıştım. Neden parayı ödemişti? Neden ninemin evindeydi? Kafamda delice binlerce soru.. Yemeği yedik. Ve o kadınla kısa süren sohbetimiz sona erdi. Ninem kadını uğurlamamızı söyledi kadının adı Gamze. Kapıdan çıktığında bana benimle biraz daha sohbet etmek istediğini söyledi. Bende nineme haber verip köşede duran banka Gamze'nin yanına oturdum. "Buyrun. Ne konuşmak istiyorsunuz?"
dedim ciddilikle. "Ben sana bi teklifte bulunmak istiyorum. Bak ben tamı tamına 3 yıldır bu intikam ateşiyle yandım"
"Anlamadım. Tam olarak benden ne istiyosun abi sen?"
"Benim için intikam almanı.."Selamlar efenim yeni bolumle karsinizdayim. Vote vermeyi unutmayin sakin! :)))))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sana Benzer. ||KarYar||
RomansaYarım kalmak gibisi yok şu hayatta; biraz hüzün, biraz keder, bir tutamda aşk..