♩δύο

527 56 139
                                    

Karım eve gelmiş, ve resim bitmişti. Ancak her bu tarz resim çizdiğimde gece karımın yanında yatmaya utanıyordum, mecbur yatıyordum. Başka kalacak yerim olmasa da vicdanen rahat değildim. Olmamalıydım da.

Peki Jisung'un yanında yatsaydım, karımı aldattığım için suçluluk duyar mıydım? Sanmam.

Ayrıca karım, Jisung'u tanıyor ve onun portrelerini çizdiğimi biliyordu. Sadece portre olarak biliyordu. Aslında bir bakıma doğruydu, eskiden resim kursunda onun portrelerini çizerdim.

Jisung ve ben yan yana oturmuş, karşımızda oturan karımla sohbet ediyorduk. Ona göre Jisung iyi bir dosttu. İyi bir yoldaştı.

"Bugün çizdiğin resmi göstersene, doğrusu epey uğraştın merak ettim.

Fark ettirmeden dudağımı dişleyip yavaşça Jisung'a döndüm, "Üzerine kahve döküldü, attık."
Bunu duygusuzca söylemem epey tuhaftı doğrusu. Şüphe uyandırmıştım, ancak umursamadım.

Ayrıca resmin üstüne bir şey döküldüğü doğruydu ama şarap dökülmüştü. Birlikte şarap içtiğimizi ifşa etmek istemiyordum. Hem de şarap döküldükten sonra resmi atmamıştık. Jisung eve götürmek üzere çantasına koymuştu.

"Anladım." Suratını bana doğru çevirdi. "Minho ben kursu bırakacağım."

Karımın bu dediğiyle, Jisung yavaşça bacağımı çimdikledi ve ayağa kalktı. Bizimle kısaca vedalaştıktan sonra da çıktı.

"Ne demek kursu bırakacaksın?"

"Birlikte yeterince zaman geçiremiyormuş gibi hissediyorum."

"Güzelim,", derken sesim boğuk çıkmıştı. Ben Jisung'tan başkasına güzelim demezdim çünkü. Bir anda hem karımı aldattığım için, hem de Jisung dışında birine böyle davrandığım için kendimi berbat ve utanç dolu hissettim. Aşağılık biriydim, bu doğruydu.

İki tarafı da kaybetmek istemiyordum.

Jisung'a olan sevgim ağır bassa da ne bileyim, bir şeyler beni engelliyordu. Aldatan olmuştum.

"Ee ne diyorsun? Kaydımı alayım mı?"

"Alma."

"Neden Minho? Sevmiyor musun beni?", dedi imalı bir şekilde.

"Seni sevmemek değil de-"

"Pekala Minho! Bu akşam yatağa gelme, hatta direkt eve gelme sen!"

Doğrusu bu gayet işime gelirdi. Ancak evin erkeği olarak yalandan gönlünü almam lazımdı. "Hadi ama yapma böyle! Tamam hadi kaydını aldır!"

"Hayır işte, gelme bugün yanıma."

Bunu mızmızlanarak söylemişti. Birisi mızmızlandığında aklıma ilk olarak Jisung gelirdi. Çizime başlamadan önce kimonosunu açmamak için yapardı bunu.

O da içten içe bunu istese de naz yapardı arada. Bazen de dudaklarını büzerdi. Tanrım, onu öldürmek istiyordum, öyle güzel ki.

"Pekala, gelmiyorum o zaman odaya. Bu akşam otelde kalırım."

"Minho! Hemen kabul mü eder insan? Cidden git, git gözüm görmesin seni!"

E ne yapalım artık, tıpış tıpış gidecektim. Jisung'umun yanına.

----
Normalde bu fici yayindan kaldirip ortadan kaybolacaktim ama yorumlariniz cok tatliydi dayanamadim 😭

Allah bu fice bddb omru versin amin

want so bad, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin