♩τρία

465 43 71
                                    

....

Jisung bakış açısı....

Hava sisliydi, fazlasıyla. Göz gözü göremeyecek gibiydi. Pencereden dışarı bakıyordum, ama bir tek gördüğüm beyazlıklar oluyodu. Gerçi seviyordum ben bu havayı.

Kendi halimde kitap okumaya karar vermiş, sonra da sıkılmıştım. Bu hava varken her şeyden sıkılırdım ben.

Duş. Duş. Güzel olabilirdi. En azından şu havayı görmezdim. Çıktığımda ise güzel hissettirirdi.

Hem ben duştan sonra mayışıp hemen uyuyan biriydim, üstüne bir de o havaya bakarak yatarsam uyumam birkaç saniyemi alırdı o kadar.

Bornozumu hazırladım ve duşa attım kendimi. Suyun sesi bana her daim iyi hissettirmeye yemin etmiş gibiydi.

"Aç kapıyı Sung! Aç şu siktiğimin kapısını!"

Duş alırken bir anda birisi kapıya deliler gibi vurmaya ve son ses bağırmaya başlamıştı. Ben ise panikleyip ıslak zemine düşmüştüm. Hatta ayağımı burktuğum konusunda iddiaya bile girebilirdim.

Sonunda suyu kapatıp ayağa kalkabildiğimde ise daha da paniklemiştim. İti, kopuğu da olabilirdi sonuçta.

Banyo ve evin kapısı arasındaki mesafe yüzünden bağıran kişinin sesini seçemiyordum. Pek uzak olmasa da duyulmuyordu işte.

En sonunda bir cam kırılma sesi yüzünden kafamda şampuanla banyodan çıktım. Bornozumu da giymiştim tabii. Hem de daha kurulanamadığım için, ben yürürken yere su damlaları akıyordu.

"Aç kapıyı artık, ne o aldatıyor musun beni?", tamam anlaşıldı. Bu Minho idi.

Kapının ardından seslendim, "Minho?"

Yavaşça kapıyı açtım. Minho; gömleğinin iki düğmesi açık, saçları dağınıktı. Ve elinde bir fırça vardı.

Bir anda içeriye dalıp kapıyı kapattı. Yüzünde arsız sırıtışından vardı.

"Jisung, bir şeyler içelim mi bebeğim?"

"Kokuyorsun Minho."

"Ne? Ah, hayır bahane uydurma."

"Ter değil. İçmişsin zaten, ondan bahsediyorum."

"Azıcık ipin ucunu kaçırdım sadece."

"Hmhm belli. Gel hadi bir duş al."

"Yok! İstemez!"

"Hem ne oldu sana? Yengem mi evden kovdu?", bunu söylerken gülmemek için zor tutuyordum kendimi.

"Öyle oldu biraz."

"Gel birlikte duş alalım o zaman.", hem o duş almak istese de istemese de benim almam gerekti. Yani kafamdaki şampuanla yaşayamazdım.

"Valla mı? Oluur."
Peh, kandırmak kolay oldu.

Sonra beni kucağına alarak banyoya götürdü. Benim bornozumu ve kendi kıyafetlerini çıkardıktan sonra suyu tekrar açtı.

Belki saniyeler gibi gelmişti. Ama ben sevmiştim bu duyguyu.

Ve hayır, sevişmedik.

----

Tuhaf bi bolum oldu ama caktimayin

BU FICI SILMEK ISTIYORDUM AMA SIZE SORUNCA ITIRAZ EDIOSUNUZ. (ofofifof)

@4yxs3w bolum istedi benden canum 😞 kapauahaipshd

want so bad, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin