11. prosince - Magic Christmas flight...

8 2 3
                                    

Láska

Den byl úmorný a já se jako každé Vánoce vracela na svátky domů. Vždy jsem z koleje letěla letadlem, neboť studuji v zahraničí. Byla to dlouhá cesta, ale dnes se ještě prodloužila, jelikož sněžilo, a tudíž měla letadla červenou. Měl to být dlouhý čas čekání, ovšem že by nebyl...?

Sám doma

°°°
Ztěžka jsem nadechla a dopadla na tvrdou plastovou sedačku, která stála v čekacím prostoru letiště. Hodiny tikaly, tak pomalu ubíhaly. Můj let stále neohlašovali a lidé se zde všelijak mísili. Tu a tam si někdo vedle mě přisedl a zase přenechal místo někomu jinému. Telefon ukazoval 17:34 a ke mně přišel neznámý muž sedě vedle mne. Nejprv se však dotázal zda může, já svolila a on zabral místo vedle po pravé straně mé maličkosti. Pohrávala jsem si s telefonem jako dívka s kočkou. Rty popraskané mrazem a ruce rudé jako račí vousky. Hnědé vlasy kroutící se do nekonečných smyček a oči tatáž odstínu blýskající se do dáli a na všechny strany. Okouzlující úsměv a ďolíčky, ze kterých se ženám a dívkám podlamují kolena. Tvář pokrytá několikadenním strništěm.

Sám doma ztracen v New Yorku

,,Ahoj, a ty jsi...?˝ zeptal se mne a rozšířil svůj úsměv, čímž odhalil dvě řady sněhově bílých zubů. Podívala jsem se mu do očí.
,,Mé jméno je Marta, kdo jsi ty?˝
Lehký úsměv mi zdobil tváře.
,,Já jsem Alp,˝ řekl.
,,A co taková mladá slečna, jako ty, sama dělá na tak velkém letišti?˝ otázal se.
Pokrčila jsem rameny a prohodila: ,,Co by? Jedu na svátky domů,˝ uchechtla jsem se. Byl zmatený.

Grinch

,,Ty nejsi z Ameriky?˝
Zakroutila jsem hlavou a Alp opět nahodil svůj sebevědomý úsměv. Bože! Byl tak atraktivní! Mohlo mu být tak pětadvacet až třicet pět.
,,Ne, jsem z České republiky. Ty odkud?˝ se zájmem jsem se zeptala a usrkla z kelímku v rukách, v němž jsem měla perníkové latté.
,,Má rodina je trochu rozutečená po světě. Brácha dost cestuje, teď je zrovna v Riu de Janeiru. Ségra žije s manželem ve Philadelphii no a mamka pochází z New Readings v Pensylvánii, otce je z izmitu v Turecku. Většinu dětství jsem ale strávil v Ohiu a pak, když se naši rozvedli jsem pendloval mezi Tureckem a Amerikou,˝ řekl s povzdechem a já ani nedutala. Tak hrozně moc mě přitahoval.

Polární expres

,,V mých čtrnácti se máma znovu vdala, a tak jsem tentokrát nejezdil už trasu Spojené státy – Turecko, ale Turecko – Česko,˝ pověděl a díval se mi do očí, já do jeho taktéž. Chuť ho políbit byla velká, až moc velká.

Ledové království

°°°

Ledové království 2

Ručičky na hodinkách ubíhaly a čas se postupně přehupoval. Alp mi řekl, že letí na svátky za mamkou a nevlastním otcem, že jeho vztah s otcem není příliš optimální a prostě i nějaké sebemenší detaily a hlouposti jeho života. Já mu o mém vyprávěla taktéž.
Už ohlašovali náš let, a proto jsme se oba zvedli z nepohodlných plastových sedaček a ruku v ruce se rozešli k letadlu.

Čtvery Vánoce

Šli jsme do něj jako přátelé, čerstvě zamilovaní – a jakbysmet čerství přátelé -, ale kdo ví, jako kdo z něj vyjdeme.

Jelikož o Vánocích se dějí zázraky...

Takže, ahoj, máme tady další kapitolu. Hrozně se omlouvam za tohle vydávání - snažím se dohánět všechny resty. Tahle povídka je pro kresji0007 . Trochu jsem tvůj prvotní návrh pozměnila, snad nevadí.

Děkuji,
S pozdravem,
Vaše drahá,
J.

Čtyřiadvacet způsobů lásky...Kde žijí příběhy. Začni objevovat