12. prosince - Listen to your heart... ||MCU, TS

9 4 2
                                    

Láska / Slzy / Bolest

Stála jsem mezi dveřmi a dívala se na ně. Škoda, že mi Anthony nikdy nebyl ukázkovým otcem. Alespoň je tu teď pro Morganu. Nikdy mě neobjal jako ji, nepochvalil. Vždy pro nej bylo přednější Stark Industrie's, než my s mámou a Deniz. Nebo alespoň já jsem pro nej nebyla tak podstatná.

William Shakespeare

Když obě zemřely, dával mi to za vinu. Je lepší to hodit na svou neoblíbenou dceru, než najít pravého viníka a přinutit ho pokleknout na kolena s pokáním a prošenim o odpuštění.

Jane Austen

Vlastně jsem mu za to hrozně moc vděčná. Za ty dlouhá léta jsem měla čas přemýšlet. Bylo mi pouhých čtrnáct, když to udělal a musím říct, ze nikdy jsem se k ničemu nepostavila dospeleji jako k této situaci. Neměla jsem plán a ani peníze, ale v srdci zlobu a hněv, který mě ovládal a ničil ze vnitř.

Charles Baudelaire
Paul Verlaine
Arthur Rimbaud

Trvalo mi dlouho než jsem se vyhrabala ze dna, jelikož jsem každým dnem padala níže a níže.   Co kdyz jsem je vážně zabila já? Běželo mi hlavou. Neudělala jsem to já, leč jen ta myšlenka mi dávala pocit viny. Anebo alespoň spoluviny.

François Villon

Pustila jsem se na plno do vyšetřování a snažila se něco zjistit o me matce a jejím životě. Dlouho se mi nic nedařilo najít, nicméně poté jsem přišla na podloženou stopu. Má matka a cely její rod pochází ze země Devíti run. Přesněji z královského trůnu. Královna, to tedy matka, byla mrtva, starší sestra taktéž, takže trůn čekal na mne.

Milan Kundera

Nechtěla jsem usednou do čela země, ale neměla jsem na výběrer. Buď zemřu hlady a zimou, anebo se stanu královnou i se všemi těmi povinnostmi a kodexy. Nemohla jsem vybírat, noci byly studené a prodavači se už tak moc nelíbilo, ze jsem u nej pracovala jako uklízečka za minimální plat a trochu zvance k tomu.

Franc Kafka

V mém království mne toho naučili mnoho. Od základů léčitelství pomoci bylin, až po bojová umění, anebo třeba nejtěžší a nejmocnější runy. Dokonce jsem je všechny prijala k opatrovnictví, takže se ze mne stala "matka" devíti run. Každá runa měla vytyčené a stanovené místo na mém těle. Například runa času se nachází na levém předloktí, runa nekonečna na pravé straně krku a runa ohně na levém zápěstí. Bála jsem se, bylo těžké přijmout zcela neznámý trůn a tradice a zvyky.

František Gellner

Nevěděla jsem o prvo runách nic. Vůbec nic, ale za ta léta bolesti, strat, slastí a pokušení jsem se to naučila. Každá funguje jinak, ale společně tvoří dokonalý tým. Leč pokud je člověk použije pro vlastní potřebu, může skončit špatně. Nejen že tím oslabuje moc samotných run, nicméně také má tento zjev vliv na jeho chování. Z člověka užívajícího runy pro vlastní blaho se stává bestie, kterou nezastaví vůbec ale vůbec nic, ani nikdo. Stává se z nich úplně jiný, zlý, člověk.

Charlote Brontë
Emily Brontë
Anna Brontë

Na mé strastiplné cestě mě doprovázel muj věrný přítel vlk Mordo a hradní alchymista Ignác, můj učitel a velký vzor. Teď ale zpátky do reality.

J. K. Rowling

Dívala jsem se na Starka a Morgan, jak si spolu hrají. No hrají... Oni něco vyráběli. Nevím, co to bylo, jelikož těmhle Midgartským věcem nerozumím. Sice jsem ze Země, ale více než devět let jsem tu nebyla, takže neznám některá zařízení.
,,Co tu děláš?" Zeotal se hlas Happyho za mnou. Pomalu jsem se otočila.
,,Nic, co by?" povzdechla jsem si.
,,Proč se takhle nikdy nechoval ke mně?" Tázala jsem se s pohledem do jeho očí.
,,Jak to myslíš, Hande?" Zeptal se přičemž nakrabatil čelo v nevidomosti. Povzdechla jsem si a odvrátila Pohled z Happyho na mou nevlastní sestru.

Ray Bradbury

,, Proč se tahle chová k Morgan a předtím se tak choval k Deniz? Mně nikdy takovouhle náklonnost neprojevil, nikdy mi neřekl, že mě má rád a že je tu se mnou, když máma s Den zemřely. Nikdy mě neobjal..." Můj hlas zmohutněl a já mluvila, spíše lehce křičela, na může za mnou. Položil mi ruku na rameno a řekl:,, Víš, Hande, Tony tě měl, má a vždycky mít rád bude, ale u něj je složité, aby ti to řekl na přímo..." ztichl a já se v půlce jeho proslovu otočila na něj.
,,Proč? Proč pro něj bylo tak těžké, říct mi, že mě má rád, že to není má chyba, že za jejich smrt nemohu." Teď už jsem křičela, takže mou maličkost museli nejspíše slyšet všichni nacházejíce se v toweru.
,,Protože jsi jí tak hrozně moc podobná..." Hlas zněl tak rozklepaně, ale zároveň tak sebejistě. Podívala jsem se z Happyho na Anthonyho. Zatvářila jsem se nachápavě a jemu se mihl tváří malý, ale viditelný úsměv. Happy nás opustil, čímž nám nechal prostor.
,,Tohle všechno..." řekl.

John Greene

,,Tohle všechno jsem dělal, protože jsem se bál, že o tebe taky přijdu. Jsi jí tak hrozně moc podobná. Ale mně také, neříkám, že ne," uchechtl se. Nahodil svůj přemýšlivý výraz a usmál se. Nic jsem neříkala.
,,Tak jsi mi chyběla. Nebylo dne a nocí, kdy bych na tebe nemyslel. Tak moc tě miluju, holčičko."

Anna Todd

Nevěděla jsem, co dělat a tak jsem prostě poslechla své srdce.
Udělala jsem malý krůček napříč Tonymu. Ruce mé spočinuly na jeho ramenou, hlava, okolo které se mihotaly dlouhé a vlnité hnědé vlasy, našla své místo na otcově hrudi, z níž se ozýval tlukot srdce a obloukový reaktor prosvítal přes černé tričko. Objala jsem ho a on objetí opětoval. Kdo ví, co nás čeká, jestli nás tyhle Vánoce spoji, ale jedno vím. Budu vždy poslouchat své srdce...


Takže, ahoj! Snažím se tohnat ty resty, a proto je tady další povídka. Dnes je to proloženo některými mými oblíbenými spisovateli a básníky.
Tahle nádherná část je pro ještě nádhernější a úžasnější novoni447 !! Snad se ti bude líbit...

Děkuji,
S pozdravem,
Vaše drahá,
J.

Čtyřiadvacet způsobů lásky...Kde žijí příběhy. Začni objevovat