10. prosince - Greethings from Heaven... ||Tony, Morgan, Pepper

11 4 2
                                    

Láska / Smutek

Dům byl zaplněn výskotem malé hnědooké brunetky. Dívka seděla na klíně svého otce a cosi spolu vytvářeli.

I

Oběma v očích poletovala láska a radost.
,,Co kdybychom šli už spinkat? Je tak moc pozdě...˝ řekl muž drže svou dceru v náručí.
,,Ale tatí! Mně se ještě nechce...˝ zaprotestovalo to malé krásné kuřátko. Muž zapřemýšlel.
,,Sice je zima, ale co kdybychom si dali nanuka? Nesmíš o tom však říct mamce, protože by se zlobila.˝

AM

Maličká s úsměvem přikyvovala a neposedné vlásky jí polétávaly všude okolo.
Oba se společně ruku v ruce zvedli a došli do kuchyně. Brunet vyndal z mrazáku dva nanuky a jeden dal své dcerce, jeden si nechal.
Nanuky si rozbalili a při konzumaci vyšli pomalu rovné, dřevěné a tmavé schody.
Otec s dcerou už dolízali své dobroty, dřívka vyhodili do koše a malá kráska si ulehla do postele.
,,Tak, a teď už spinkat...˝ řekl.
,,A hlavně o tom neříkej mamce,˝ doplnil a už se chystal zhasnout a opustit místnost.
,,Tati?˝ tázala se o pozornosti dívenka.
,,Ano, broučku,˝ oponoval a otočil se na ni.
,,Dám ti tři tisíce tun lásky...˝ zašeptala s úsměvem jemu nejdražšímu.
,,Páni, tolik?˝
Usmál se, položil jí polibek na čelo a řekl: ,,A já tobě, jak je tenhle vesmír velký...˝

IRON

°°°
,,Spí už?˝ optala se mužova žena, poté co přišel do jejich ložnice.
Muž se na odpověď jen usmál.
,,Měli jste nanuka, že ano?˝ pokračovala v dotazování.
,,My? Ne! ˝ odfrkl si. ,,Samozřejmě že ne. Však vím, že to má zakázané,˝ snažil se to zamluvit.
,,Takže si je, Tony, mám zítra spočítat?˝ ptala se s žertem blondýnka. Zmíněný těkal pohledem ze své manželky na zasněženou krajinu rozprostírající se za oknem.
Žena se zasmála, už tak moc ho znala, a políbila svého rozpačitého muže. Pochvíli se od sebe odtáhli.
,,Hrozně moc tě miluju,˝ řekla.
,,Já tebe taky.˝
Schoval jí malý pramínek vlasů za ucho.

MAN

,,A abych nezapomněl, Morgan mi dala tři tisíce tun lásky,˝ řekl s úsměvem.
,,No a ty se hrabeš někde okolo dvou tisíc tun,˝ prohodil v žertu nevědě, že tohle je poslední žert, poslední úsměv a posledních tři tisíce tun od Morgan, předtím než zaplatí svým životem za miliardy dalších lidí... Poslední Vánoce bez Petera, Avengers a už žádné další s Tonym.
Velké rozloučení a 3000 tun lásky do nebe skutečnému hrdinovi, té nejjasnější hvězdě...

I AM IRON MAN...


Takže, ahoj! Opět se hlásím! Tahle krátká povídka (za což se omlouvám, ale někde prostě nevím, jak bych pokračovala) je pro dokonalou Lara-Sutor !! Je to taková malá jednohubka, nu což. Zadání znělo Pepperony, ale snad nevadí, že jsem to trochu pozměnila a dala to převážně na vztah Tonyho a Morgan...? Dnes bych se pokusila o další, uvidíme.
Děkuji za trpělivost a vytrvalost a pochopení.
S pozdravem a láskou,
Vaše drahá,
J.

Čtyřiadvacet způsobů lásky...Kde žijí příběhy. Začni objevovat