-Christina! Christina, grabeste-te! O sa intarziem in ritmul asta.
-Vin imediat!, am strigat din dormitor.
De indata ce m-am imbracat am parasit apartamentul impreuna cu Maya, indreptandu-ne spre club.
Afara era deja destul de intuneric, fiind trecut de ora zece. Strazile erau pline de lume, un suvoi intreg mergand dintr-o parte intr-alta. Mai aveam aproximativ trei strazi pana sa ajungem la intrarea in club. Eu si cu Maya lucram acolo de cateva saptamani, ea fiind una dintre cele mai bune prietene ale mele a reusit sa imi gaseasca un loc de munca la doar cateva zile dupa ce am ajuns in oras. O stiam pe Maya inca de cand eram la gradinita, amandoua copilarind in acelasi oras, dar lucrurile s-au schimbat in momentul in care am plecat fiecare la facultate, dar am pastrat legatura si am ramas prietene.
Inainte de a-mi da seama am ajuns la intrarea in club, am intrat fara nicio problema, gardianul recunoscandu-ne imediat ca fiind angajate ale clubului.
Am mers direct in zona rezervata personalului pentru a ne schimba hainele. Maya purta un maieu alb decoltat cu o fustita neagra si sandale cu toc, in timp ce eu imi pusesem o pereche de pantaloni foarte scurti, o camasa alba destul de transparenta si o pereche de platforme. Desi probabil v-ati fi asteptat la o tinuta mai decenta, regulile clubului erau stricte, iar chelneritele trebuiau sa le bucure ochii clientilor. Dupa parerea mea era unul din cele mai stupide lucruri, dar se pare ca cu cat mai bine aratai cu atat mai mult comandau clientii si bacsisul era destul de frumos.
Pot spune ca sunt destul de mandra de mine, la cei 21 de ani ai mei locuiesc intr-un apartament cu trei camere in centrul orasului, doar eu si prietena mea Maya, nu am cerut niciodata bani parintilor de cand m-am mutat, iar viata mea sociala este una foarte buna, iar cea intima este destul de palpitanta; dar cum ar putea sa nu fie palpitanta cand in urma cu doi ani de zile am fost aleasa sa lucrez pentru serviciile secrete, as putea spune ca uneori este chiar mult mai palpitanta decat mi-as fi dorit. Primul an a fost destul de lejer, dar in ultimele sase luni am fost asaltata de munca, dosare peste dosare, raport dupa raport. Bineinteles ca prietena mea Maya nu stie absolut nimic despre viata mea secreta, de fapt nimeni nu stie, nu le-am spus nici macar parintilor, era riscant atunci si este si acum, mai ales ca in ultimele sase luni m-am ocupat numai de traficanti de carne vie si criminali in serie.
Am parasit zona rezervata personalului si ne-am indreptat spre bar, Maya luand imediat o tava plina cu pahare care trebuiau servite la mesele ei. Se pare ca in seara asta aveam noroc, mesele mele inca nu se ocupasera asa ca aveam timp sa beau repede un suc inainte de a trece la treaba. M-am uitat spre Sebastian, barmanul nostru, si i-am facut semn spre o sticla de Fanta din frigider.
-O alta zi grea, Chris?, m-a intrebat deschizand sticla si turnand continutul intr-un pahar.
-Mersi!, i-am spus zambind. Da, destul de grea. A trebuit sa completez toate actele care au avut legatura cu ultimul proces.
Da, exact cum vedeti. Pe timp de zi lucrez la o firma de avocatura sau cel putin asa crede lumea din jur, e doar o acoperire pentru a putea disparea in timpul zilei de cate ori doresc fara a da explicatii, iar pe timp de noapte lucrez in cel mai exclusivist club din oras.
CITEȘTI
Burning Love
RandomEl este unul dintre cei mai mari traficanți de arme din lume... La fel de periculos precum mafia, cu o privire rece și ucigătoare care ar înspăimânta până și cel mai feroce animal, cu un chip izbitor de frumos și cu un caracter impunător, cu un corp...